mimimaboOud lidBerichten: 1.667Lid sinds: 2 juni 2009
@annet, gebruik de standaardzalf, maar het helpt voor geen meter. Dus smeer eigenlijk niet eens meer. Moet wel zeggen dat ik verder nergens last van heb (doet geen pijn ofzo).
Annet schreef:O, Sv-tje is ook Roos, ik had die namenlink even niet gelegd en dacht bij Roos aan Storm.
Lyfke24 schreef:Ha, wauw weer een jongetje erbij! Proficiat!
En Angelique: bij jou denk ik toch een meisje... hoe laat mag je morgen? Fijn dat je moeder wat komt helpen!
@mezelf: vanmorgen weer controle bloeddruk: OK, (rond de 80), wel andere medicijnen ivm de jeuk en over 2 weken weer terug. Wéér een korte echo gehad, en meneer/mevrouw lag lekker te duimen, en erg rustig (zou het toch die jongen zijn die ik al vanaf het begin verwacht??). Heb ook met 25 wkn een pretecho gepland, maar is geen 3D, wel een uitgebreide echo met uitleg en DVD etc.
Heb ook zin in 10 januari, moeten we vooraf iets betalen of zo Angelique? Wel even laten weten hé, niet dat jij alles voor moet schieten!
Tot vanaaf waarschijnlijk... iedereen die nog echo heeft: ENJOY! Liefs, Lyfke
Lyfke24 schreef:Hey, och Wijffie, wat sneu dat je oma jullie kleintje niet meer live mee mag maken, wel speciaal dat ze hem nog heeft kunnen voelen! Veel sterkte voor de komende tijd...
Angelique: zijn die keukenmannen nou wel of niet meer geweest? Je schreef eerst dat ze al te laat waren, maar later las ik ergens dat iemand schreef dat ze helemaal niet geweest waren. Did I miss something? Hoop dat ze toch nog geweest zijn (danwel te laat) en dat je keuken nu wél af is?
Voor alle zieken een grote beterschapshug, goed uitzieken is en blijft de beste remedie! Hopelijk zijn jullie allemaal snel weer opgeknapt.
Wij doen toch maar geen 3D, wel nog een pretecho en dan wil ik moeders meenemen, die heeft zoiets nog nooit in 't echt gezien (vast wel eens op tv, maar bij je eigen dochter is toch wel even wat leuker denk ik). Is dan wel een uitgebreide echo, zoiets als de 20wkn met alle uitleg wat wat is. Misschien ooit bij een 2e een 3D...
Och ja Angelique, jij ging het hier niet bekend maken hé, wat het gaat worden? Hoop stiekem dat je je toch een keer verspreekt 😉 😃 wij zullen zwijgen als het graf, promised...
Marcel ook nog gefeliciteerd met je mannetje!! Tsja, de M zit wel in de maand Maart hé... 😉
Dikke knuf voor iedereen, Lyfke
benangelique schreef:en daar is jankbui 2, nu kunnen we pas voor de echo volgende week donderdag terecht: dan ben ik al bijna 23 weken!
benangelique schreef:en daar is jankbui 2, nu kunnen we pas voor de echo volgende week donderdag terecht: dan ben ik al bijna 23 weken!
mimimabo schreef:benangelique schreef:en daar is jankbui 2, nu kunnen we pas voor de echo volgende week donderdag terecht: dan ben ik al bijna 23 weken!
Lekker laten gaan! Uiteindelijk lucht het vaak op.
(had gisterochtend na de echo in de auto ook even een huilbui, alle spanning viel weg en dat terwijl wij nog niet eens zo heftig aan het verbouwen zijn.) Dus petje af dat je het nog zo goed volhoud!
Boba, wat een leuke spulletjes! Vond (vind) de pebbles ook erg mooi, maar vond het prijsverschil zo groot.
@Tweety, ik had helemaal niks verwacht 😊 Dus beide kanten op was erg leuk geweest. Al had ik laatst al wel een poloshirtje gekocht voor een jongetje (maar die was ook maar 1 euro).
boba80 schreef:
hopenlijk zijn jullie dan wel allebei goed opgeknapt...
nogmaals *dikke knuffel*
En tja...huilen hoort erbij he....irritant toch die hormonen :mrgreen:
Svtje schreef:Wijfie; sterkte met je oma.
Angelique; balen dat je de echo moet verzetten!
Janbre; fijn dat je nu weer wat meer kon zien op de echo, grappig zo'n eigenwijsje!
@hier; ben een btje dipperig, zullen de hormonen wel zijn, kan ook even niks hebben aan mijn lijf, mannetje wil steeds knuffelen of meer maar heb er echt even geen behoefte aan terwijl de zin toch een tijdje terug was, maar nu dus weer op het nulpunt. Heb ook niet zo veel zin om iets te doen, al moet ik wel. Maandag ga ik ff 2 daagjes van boord, heb ik wel ff zin in, even wat anders en even lekker alleen.
Svtje schreef:Wat een gedoe met het klussen Angelique, zit ook niet echt mee he.
Ik ga naar het huis van schoonouders in R'dam, maandagavond ws in Meppel van boord en dan een druk schema...Wel lekker handig als je uit de Achterhoek komt, dus daar je tandarts nog hebt en dan diezelfde dag naar de VK in R'dam moet...hele land doorcrossen dus. Misschien dinsdag overdag nog ff met vriendin naar Breda om de mandjes voor in de babykamer te kopen.
Net de babyfoon besteld op bol.com, een Alecto met een bereik van 3km, volgens collegaschippersvrouw een goede keuze dus het proberen waard.
Nu eten eerst de meeste afwas wegwerken en dan eten voorbereiden...ppff..geen zin!
wijffie schreef:boba veel plezier bij de echo
Pep1997 schreef:Kom me ook even kort melden. Ik heb niet alles gelezen. Ik las weer dat er een paar goed echo's zijn geweest. Gefeleciteerd dames!
Angelique ik heb echt met je te doen zou echt nu niet graag een verbouwing mee maken.
Morgen gaan ik en manlief naar de jongegezinnenbeurs en daar heb ik heel veel zin in. Ben alleen bang dat het misschien een haart is van bacterieen daar. Verder gaan we misschien een nieuwe auto kopen, want ja in zo'n SMART kan niet echt veel.
bono schreef:
@angelique: Gadverredarre meid, vind het echt helemaal niet leuk voor je dat het allemaal zo loopt 😈 ! Waar woon je, kom zo naar je toe om je te helpen! Bleghhhh wat een poepzooi zeg! Verbouwen is altijd zwaar en dan ook nog zwanger EN ziek, heb echt met je te doen hoor meid. Kop op hoor (gemakkelijk gezegd),het komt ECHT allemaal goed (om er maar ff een cliche tegenaan te gooien haha)! Lekker blijven janken hoor, gewoon eruit gooien. Ik doe ook niet anders 😃 . Hele dikke knuffelssssssss XXXXXXXXXXXXXXXXXX
ik snap trwns niet waar mijn koopdrang voor de kleine man blijft.... ik heb gewoon nog NIETS gekocht... apart toch?!! Gewoon nog totaal geen zin in gehad.... heel apart want voor die kleine van mn zus bleef ik kopen toen ze zwanger was.....
nou ja, zal hopelijk nog wel komen... heb sowieso weinig zin om dingen te ondernemen de laatste tijd..
verder nergens last van, maar dat is toch ook wel erg vervelend hoor.. hang het liefst een beetje binnen en op mn gemak de boel opruimen en veranderen hier in huis (blijf bezig haha).