Pep1997Oud lidBerichten: 225Lid sinds: 1 januari 2005
@ Wieke , leuk jij hebt morgen je 20 weken echo !! Ik moet nog heel even geduld hebben. Dus degene die op 26 maart bevallen gaan voor de prik 😉
Svtje schreef:Goedeavond allemaal, eindelijk op de bank na een lange, drukke dag! Kan nu niet alles teruglezen, morgen weer heel vroeg op dus zo mijn bedje in.
Vanavond naar de vk geweest, beeb was heel hard gegroeit ten op zichte van de vorige keer en dat veroorzaakt ws toch de pijn in rug en buik. Blaasontsteking was het iig niet. Verder natuurlijk over de MG gehad, ze kon goed voorstellen dat ik twijfelde, ze vond het zelf ook niet allemaal duidelijk, landelijk advies is vaccineren, de rest is aan mezelf.
Hebben jullie trouwens al een oproep gehad?
Nou, volgende keer ga ik jullie verhalen weer een btj bijlezen, en verslag doen van de geslachtsbepaling morgen natuurlijk!
Gr. Svtje
Pep1997 schreef:Ik geloof dan toch maar dat ik morgen de vaccinatie ga halen. Mijn man is er ook wel voor en hij beslist natuurlijk ook mee.
sas84 schreef:Wat gaan er ineens veel voor de prik!! Ik niet! En mocht ik me bedenken dan sowieso pas na 28 weken want dan is alles bij de kleine pas echt volgroeid en kan het minder kwaad!! Aldus nieuwe onderzoeken en verschillende wetenschappers! Vorige week is dat op tv geweest! Zal het nog wel ff proberen te googlen en dan link hier plaatsen!! Xx
mar1979 schreef:KP, ik snap je ook volkomen.
Dat ik nu heb besloten het NIET te doen, vind ik ook eng...
Maar ja, we moeten toch een keuze maken. Beide keuze's zijn eng. Je beslist helaas nu niet alleen voor jezelf.
Bono, thnx. Spuiten gaat nu best goed. Doe het alleen nog in mijn benen en jeukt wel. Maar niet extreem ofzo. De benen zien er alleen niet meer uit... Volgend wknd Center Parks en ik denk dat ik zo'n badpak totaan mijn enkels koop, hahaha.
Hoe gaat het bij jou?
Mimimabo, mooi kamertje!!!
x
lisaahh schreef:wat een leuk kamertje missmini!! en die ruitjes behang, helemaal gaaf!! wil ik graag in het roze 😃
MissMini schreef:Ik ben nu in totaal 1,7 kilo aangekomen.. Maar dat komt volgens mij alleen maar omdat ik eerst 7 kilo afgevallen ben 😉 Dus langzaam maar zeker komt er iets bovenop.
Bloeddruk is volgens mij bij mij ook laag. Ben de hele dag duizelig geweest. Net een uurtje op bed gelegen en wat zouts op (Opkikkertje) en nu gaat het iets beter. Misschien toch maar een xtje langswippen bij de HA om het te controleren, want heb geen zin om ineens onderuit te gaan :mrgreen:
MissMini schreef:Goeie tip Mar, bedankt! Ga het morgen ook halen en dan maar hopen dat het een beetje wil helpen!!
wijffie schreef:hey wieke gefeliciteerd met je echo en ook een jongen helemaal leuk
jeetje janbre wat een ... zeg dat zeg je toch niet jemig hoe kan hij dat doen daar kan ik me ook super boos om maken.
sintmaarten kenne ze hier volgens mij niet ik heb hier nog nooit een kind aan de deur gehad op 11 nov.
ik weet nu eindelijk welke dagen ik mag gaan werken ik ga 20 uur werken in plaats van 24 die ik heb aan gegeven die uren werk ik nu ook maar dat kan niet meer vanwege de recesie pffff wat een gezeik zeg ik werk al jaren 24 uur en nu kan het in een keer niet meer nou ja het is niet anders ik ben wel verplicht om van maandag tot donderdag te komen 2 dagen van 9 tot 13 en 2 dagen van 9 tot 16 ik ben schoonmaakster en kassiere en ik moet er dus sóchtends dus zijn voor de plee's schoon te maken en de rest pffff
dus ik ben de vrijdags dan vrij het komt eigenlijk ook wel lekker uit als ik het zo bekijk is wel weer een lang weekend.
ik ben 6 kilo aangekomen dus het valt nog mee verder voel ik me prima behalve me rug die begint weer wat pijn te doen wat betreft de banden pijn heb ik dankzij die stevige buikband bijna geen last meer dus het helpt me wel gelukkig.
vandaag heb me man ff de boel langs de trap en muren afgeplakt en daarna zijn we de boel in de grondverf gaan zetten morgen ff licht opschuren en dan weer een grond laag erop gooien en als alles mee zit dan zijn we begin volgende week klaar met de trap.
sas84 schreef:en ik denk lekker een meisje bij jou angelique!! 😊
helemaal na je kipverhalen van toen, hihi...
sterkte nog ff in je huis!!
xx