mimimabo schreef:Angelique, fijn dat de echo goed was. En je gup zich nog even heeft laten zien.
Je mag het ook pb-en hoor 😉
Of op hyves... ben niet nieuwsgierig hoor ;)
nee, risico is te groot dat jullie je misschien verspreken hier. sorry.
es, zolang je nog zo moe bent moet je gewoon nog niet gaan werken joh. kom eerst maar eens op krachten.
balen idd van de meelezers; die maken een hoop stuk.
mar, ik word al een jaar of 2 via internet gevolgd door iemand. weet niet wie die iemand is, maar heb mijn vermoedens. vervelende is dat het me heel wantrouwend maakt en ik keer op keer de bevestiging krijg dat ik gevolgd word.
leuk dat je zw.g. bevallen is (haha, wat een woordspeling)
boba, jullie apk-tje is dus ook weer verlengd? lijkt me zo bizar om 2 van die guppen te zien ipv 1!
wel goed hoor dat je zoveel onderzoeken krijgt; beter een keer te veel gekeken dan te weinig!
bono, werken gaat. dit is weer de eerste dag voor de klas (gisteren studiedag, dus geen leerlingen) en het is wel weer fijn. beetje afleiding van alle sores thuis.
kp, wat ga jij een leuke week tegmoet zeg! is alles in london al in kerstsferen ook?
sas, fijn hoor dat je nog zo kan sporten! hier gaat dat echt niet meer ivm mijn bekken en rug. baal er van, want ben echt een step-fanaat!
tweety, have fun bij je ''ondertrouw'. spannend en leuk!
bij mij ligt de placenta achter/rechts. ik voel de kleine dagelijks. vooral als ik in bed lig, op mijn zij. zodra ik op mijn rug draai voel ik het niet meer.
hans heeft de kleine nog steeds niet kunnen voelen helaas.
@hier: drama.
vannacht maar 3 uur geslapen. keuken is weer mis: de quooker past niet, want dan kunnen mijn laden niet dicht. sukkels hadden dat niet gezien. hans is nu al weer de halve ochtend heen en weer aan het bellen.
radiatoren konden er niet af, dus hebben 2 weken voor niets gewacht met schilderen...
met het ophangen van de radiator in de badkamer hebben ze het plafond beschadigd, dus dit moet opnieuw gestuced en geschilderd worden + het tegelen maken ze niet af vandaag.
Gisteren onwijze paniek/jankbui gehad. zat er compleet doorheen. hans sluit zich dan af en dat maakt dat ik me eenzaam voel. gisteren dus ook knallende ruzie gehad met als resultaat dat we allebei lagen te janken in bed, ik op een gegegeven moment zo hysterisch moest huilen dat ik het bed onder spuugde en uiteindelijk van 1 tot 4 heb geslapen om daarna weer wakker te liggen en te piekeren over dat klote-huis.
hans voelt zich k u thee omdat hij volgende week op vakantie gaat, mij niet achter wil laten in de puinhoop en de reis niet kan annuleren zonder dat hij een smak geld over de balk gooit.
kortom, we zitten even flink stuk.