SvtjeOud lidBerichten: 338Lid sinds: 29 juni 2009
Morgen moet dus vandaag zijn en vandaag gister.....hahah
Pep1997 schreef:Nou daar ben ik dan weer:
De echo was 100% in orde en ik loop zo'n 4 dagen vooruit. Alles was prachtig te zien, mooie gesloten bovenlip, 2 benen, 2 armen, mooie rug, 2 niertjes, 4 hartkamers, navelstreng in orde placenta ligt voor en uk ligt nog in stuit maar dat is niet erg.
Ze vroeg natuurlijk of we nog vragen hadden en ik zei nou mocht u het nou zien dan willen we toch weten wat het wordt. Ze zei nou mevrouw daar doen we geen uitspraken over want het is nooit 100% zeker maar wat ik kan zien wordt het een.......................... ( ik zeg het op hyves als ik zeker weet dat daar geen vreemden kunnen meelezen want ik had al iemand die me hier gevonden had)
Morgen nog even langs de VK de echo bespreken, bloeddruk meten en dan krijg ik een groen sein mee dat ik mag vliegen enzo.
Oh ja de kinderwagen is gekocht de maxi cosi mura in groen. Ook nog een leuk jurkje gekocht maar de broeken paste me niet goed bij babydump.
Storm1987 schreef:Hier ben ik ook weer eens. Lees wel mee hoor maar wordt soms zoveel gepost dat ik de helft alweer vergeten ben.
Lees dat er een hoop van jullie nog steeds last hebben met hun gezondheid waardoor ze niet optimaal van de zwangerschap kunnen genieten. Wat lijkt me dat waardeloos zeg! Ik kan me er ook écht niets bij voorstellen. Het lijkt wel of ik hier één van de enige ben die me juist hartstikke fit voelt! Voel me gewoon bijna "raar" :? , ik heb echt niks te klagen werk nog gewoon volop en ren de trappen hier sneller op dan ooit tevoren :oops:
Hoop dat jullie je gauw wat beter gaan voelen! Lijkt me zo rot joh, heel veel beterschap hoor!
Mooie fotos zag ik voorbij komen op hyves. Boba, vooral jouw buik vind ik zooooooooo mooi. Zo bijzonder dat daar 2 van die kleine hompies in groeien!
Zo lekker flink fel kamertje Janbre!! Lekker fris en vrolijk. Wat heb je voor kleur meubeltjes?
Hier is het kamertje vandaag ook behangen. Blauw/wit geblokt behang... in de stijl van lief! Ben echt helemaal blij met het resultaat. Van de week komt mijn moeder de kozijnen en de slaapkamer en balkondeur verven. Daarna hoop ik de gordijnen en de bestelde spulletjes op te kunnen halen. Kunnen we alles af gaan maken. Ik hoop dat wij de kamer eind december af hebben. Moet lukken. Lekker vroeg wel he haha 😊
De baby voel ik nu eigenlijk de hele dag door wel bewegen. Soms wat wilder dan de andere keer. Ik blijf het elke keer prachtig vinden.
Storm1987 schreef:Zo lekker flink fel kamertje Janbre!! Lekker fris en vrolijk. Wat heb je voor kleur meubeltjes?
wieke schreef:Hoi Es,
Mannetje is de dagen dat ik niet werk wel gewoon thuis.. dus dan is het een lange dag. Maar ik merk dat ik zoals vandaag.. halve dag gewerkt en 's middags thuis ben toch erg onrustig ben. Kan me moeilijk neergeven en gaan liggen..
Vandaag ook weer last van mijn buik. Een vol gevoel.. en steeds toch wat buikpijn...
Pep1997 schreef:
Oh ja ik heb op Hyves een foto gezet van mijn buik en daar bij staat nog iets........
Lyfke24 schreef:
Janbre: leuk behang hoor! Krijgt het kozijn ook nog een groen kleurtje of laat je dat paars?
Lyfke24 schreef: Een portie Energie dus voor jullie namens mij...
Liefs, Lyfke
benangelique schreef:
- raamkozijnen beneden aflakken
- binnendeuren beneden en boven aflakken
- kozijn rondom trappenhuis schuren en 1e keer lakken
- toilet beneden schoonmaken
- vensterbanken beneden aflakken- buitendeuren aan binnenkant aflakken (als het weer meezit en de deuren er niet uitwaaien...)
hoop dat het allemaal lukt, probeer wel ff flink door te halen.
tweety27 schreef:@Svtje leuk hoor dat getrappel ineens. Die van mij kan soms ook ineens hard uit de hoek komen..
@Angelique nou ik vind dat je al een eind gekomen bent hoor! Inderdaad groot gelijk dat je op een gegeven moment gestopt bent..
Bij zwangerschapsgym hadden ze het erover dat je de hele dag met je benen moet blijven bewegen dus af en toe je hielen optillen zodat het bloed blijft stromen. Ook een kussentje tussen je knieen tijdens het slapen zou moeten helpen. Sterkte ermee. Me vriend heeft er ook last van en ben s nachts al meerdere malen geschopt. Gelukkig heeft hij nu medicijnen waarbij hij er iets minder last van heeft.
mar1979 schreef:Oh ja, ik heb weekend tot woensdag!
Morgen naar Center Parks met de familie (drie huisjes). Heerlijk!!!
Lekker bubbelen, sauna, eten en gezellig met de familie zijn.
x
es74 schreef:Hé Angelique, wat een plannen zeg. Succes hoor, het eind komt nu toch wel in zicht.
Ja, super sexy hoor, steunkousen 😉 Heb ze ook :oops: (ivm spataderen) maar probeer toch te vermijden dat manlief me ziet met die dingen. Enige voordeel voor deze koukleum is dat het wel lekker warm is. Vorige keren moest ik ze dragen tijdens twee hete zomers. Pfffff
Ik voel me niet super, denk wat last van de griepprik die ik woensdag gekregen heb. Zijn er al meer mensen die een prik gehaald hebben en die dat herkennen?
Goed weekend allemaal!
es74 schreef:Hé Angelique, wat een plannen zeg. Succes hoor, het eind komt nu toch wel in zicht.
Ja, super sexy hoor, steunkousen 😉 Heb ze ook :oops: (ivm spataderen) maar probeer toch te vermijden dat manlief me ziet met die dingen. Enige voordeel voor deze koukleum is dat het wel lekker warm is. Vorige keren moest ik ze dragen tijdens twee hete zomers. Pfffff
Ik voel me niet super, denk wat last van de griepprik die ik woensdag gekregen heb. Zijn er al meer mensen die een prik gehaald hebben en die dat herkennen?
Goed weekend allemaal!
mar1979 schreef:Lyfke, ik vind dat ook zo'n leuk van Lief!. Maar idd zie ik het ook steeds in rose of blauw.
Maar paars is leuk! Bij de Bijenkorf??
x