mar1979 schreef:Bah, Angelique wat een gedoe zeg. Kan me voorstellen dat je kookt...
Wat een stomme lui zeg. En natuurlijk betaal je pas als alles 100% klaar is!
Gelukkig heb je een prachtige badkamer. Ga maar lekker in bad zitten, goed voor je buikje!
X
heb lekker in bad gezeten en toen voelde ik guppie weer lekker spartelen. helemaal goed dus.
ben echt klaar met die lui. als ze vandaag om 12.00 de afspraak niet schriftelijk bevestigd hebben die nu dus voor a.s. vrijdag staat, ga ik persoonlijk contact opnemen met de toeleverancier van de keukenkasten en materialen. kijken of zij wat voor ons kunnen betekeken.
wat een leuk kerstpakket. wij krijgen slechts een bon van 20 euro... onderwijs he? 😃
bono, wij hebben iedere 2 weken een hulp in de huishouding en dat is wel erg lekker hoor! zij doet bijvoorbeeld ALTIJD de badkamer en de wc en grote sopbeurt geven en verder pakt ze op wat ik opschrijf.
Heerlijk!
wbt zwangerschapszwemmen; ik zou vanavond weer gaan, maar vanavond is er ook kaarsjesavond in gouda en daar ga ik lekker heen met hans. wel koud, maar roep al zo lang dat ik het wil zien! ook hier ligt het zwemmen stil ivm de kerstvakantie, dus 5 januari mag ik pas weer...
storm, fijn dat je wat aan het opknappen bent. kan me je zorgen goed voorstellen hoor! toen ik zo ziek was een poosje terug heb ik ook de HAP gebeld voor advies. doe je normaal ook niet zo snel, maar beter een keer teveel gebeld dan te weinig hoor.
ik heb zelf nog geen last van maagzuur, maar kreeg de tip van een collega om daartegen een hap vanillevla te nemen. ik lust ook geen melk namelijk.
wij doen bij zwangerschapszwemmen wat conditietraining, spieroefeningen voor benen, bekken en armen en de laatste 10 minuten worden we in bubbeltjesfolie gewikkeld en gaan we lekker drijven om te ontspannen.
hierna drinken we met wie wil een kop thee (of 2) en is het lekker babypraat. leuke groep met een steeds wisselende samenstelling omdat er natuurlijk dames bevallen.
lyfke, de knuffel heb ik aan hans gegeven hoor! hij moet wel lachen dat jullie zo met ons meeleven.
je guppie ligt dus lekker dwars zo onder je ribbenkast? dat doet zeer meid!
mmb, alvast veel plezier met de pretecho!
@hier;
slechte nacht gehad. wel geslapen maar druk met dromen. ben dus lekker moe nu.
apk-tje bij de vk was goed. ze kon weer niet voelen hoe gup lag. als dat met 30 weken nog zo is krijg ik een liggingsecho voor de zekerheid.