Mag ik even reageren op Finaly!
Wat een mooi zoontje heb jij zeg! Wauw! :mrgreen:
Anne87Oud lidBerichten: 2.125Lid sinds: 3 juni 2009
mimimabo schreef:Angelique, kosten voor geregistreerd partnerschap zijn gelijk aan trouwen.
Bij ons is het op woensdag 'gratis', tenminste het kost het 'trouwboekje' a 18,95 en ik was 11 euro kwijt voor uitreksel geboorteregister omdat ik niet uit mn huidige woonplaats kom. Achteraf bleek die niet eens nodig te zijn.
Annet schreef:Ik vond het ook al reuzegezellig hier Mar 😉 ... , ben ik een keertje een avondje online 😢 , ben ik de enige, haha.
Er is ook al niks op tv, dus ik zit maar een beetje namelijstjes door te lezen en zo... op onze trouwdag nota bene....
Leuk zeg die gym! Ik kreeg pas bericht dat het hier veranderd is. I.p.v. 10 keer is het nog nog maar 8 keer (waarvan 2 na de tijd en 6 voor de bevalling). De kosten hadden ze meteen maar verhoogd van 30 naar 110 euro, grrr, lekker logisch. Ik begin nu dus pas eind januari....
sas84 schreef:Boba verstandige keuze meiss!! In elk geval denk ik de meest veilige!! En hopelijk houdt ukkie het gewoon nog ff vol!! Scheelt dat je niet in de meest slechte positie zit met je placenta verdeling dus hopelijk kun je daar kracht uit putten!!!! Sterkte in elk geval! En wie weet kunnen we keertje met wat dikke buiken bij je op bezoek om de tijd te doden!!
Wel apart idd.. Dit weekend voor t laatst met z'n 2tjes thuis... Geniet ervan en toi toi toi voor de weken die komen!!!
Knufff voor jou!!!
Mar; je wou die met allerlei kleurtjes toch?!! En wat nu?? Toch maar kijken wat t wordt hihi of n andere kleurencombi??
Beter dat jij nooit harde buiken hebt! Idd niet altijd even prettig!!
Ik nu lekker in bad!!:) hmmmm net fanatiek gespint dus ff tijd om bij te komen!!
Fijn weekend iedereen!! Xx
tweety27 schreef:@Angelique. Ja ik dacht er vanochtend ineens aan. Denk toch even vragen. je bent ook zo druk in de weer geweest dat het miss nog erger is geworden. Gelukkig maar dat je er minder last van hebt en toch nog lekker slaapt erdoor. Weet hoe erg het is. Me mannetje heeft me in het verleden vaak geschopt. Hij kon ze benen dan echt niet stil houden!
Ja ze heeft niks gezegd erover maar ja ze heeft de foto's gezien en dan weet ze denk ik al genoeg. Me mannetje had het niet eens gezien dat dat een foto van het geslacht was maar ik zag ze gisteren weer en had echt zoiets van ohjee! :oops:
Maar ja ze had het toch al goed geraden vanaf het begin! Ze zit ook steeds van zeg het nou want wij hebben het ook verteld!!
Annet schreef: Lyfke, wat heerlijk dat je deels betaald ouderschapsverlof krijgt. Ik werk nu 4 x 9 uur en ga naar 3 x 9 + 1 donderdag in de maand. Ik neem die ene dag per week onbetaald ouderschapsverlof en krijg dan dus wel kleine compensatie van fiscus, maar die is wel erg klein... Je nettoloon gaat door ouderschapsverlof weer net wat meer achteruit dan wanneer je "gewoon" minder gaat werken, dus per saldo heb je aan die bijdrage van de fiscus niet enorm veel, maar wel een beetje....
Ik wil ook (als het goed gaat) doorwerken tot 4 weken van te voren.
mimimabo schreef:Angelique hebben jullie lekker genoten van jullie avondje niks doen? Was vast wel heeeeeeeel erg prettig met de voetjes omhoog hihi.
Hopelijk is de rest van het huis ook af binnen afzienbare tijd en schiet het juridische een beetje op.
Hier heerlijk een dagje thuis aan het werk. Dus geen reistijd. En zometeen (of tenminste ergens tussen 9 en 13) wordt het kamertje bezorgd. Dus kunnen we vanavond aan de klus om m in elkaar te zetten.
Met sinterklaas heeft de baby ook al zn eerste cadeautjes gekregen. Erg grappig dat iedereen voor hem een kleinigheidje had gekocht. Dus hij is een nijntje rammelaar, woezel en pip bal en rompertje met lange mouwen rijker.
Nou nu ga ik eventjes weer wta doen voor het werk. Allemaal fijne week!
tweety27 schreef:@Angelique dat zou ik ook niet kunnen hoor. Alvast gaan relaxen terwijl er nog genoeg te doen is. Dan wil je maar door blijven gaan!
Ja wie weet helpt die massage. Kun je toch weer lekkerder slapen! Ja als die zelf de dokter niet belt dan bel ik hem zelf op ee gegeven moment hoor. Mannen! Het zijn soms net kinderen haha.
Nee we gaan zaterdag naar Antwerpen toe en als ik zondag nog fut heb gaan we naar de kerstmarkt in Dordrecht toe!
Leuk hoor de klas een beetje versieren Angelique. Zo kom je de dag vast wel door!
Janbre schreef:Zo zeg nog maar 6 weken werken en dan heb ik verlof!!! Dan een week thuis, en dan nog lekker een weekje naar landal of centerparcs met de hondjes.
Ow ik kijk er zo naar uit!! Ik ben er zo aan toe om gewoon lekker op m'n gemak klusjes te gaan doen in huis, dozen met papieren uitzoeken enz. het bureau leeg ruimen, en dan de box op die plek zetten. Maar nu eerst woensdag weer voor controle naar de gyn. en dan 19 dec. een pret echo. En de kerstdagen, ik ben gek op die gezelligheid. Ja kijk er helemaal naar uit!
benangelique schreef:zijn jullie wel eens bang voor de periode NA de bevalling?
ik ben 10 jaar geleden behoorlijk depressief geweest (had bijvoorbeeld anti-depressiva nodig om er uit te komen) en ben dan ook bij tijd en wijlen erg bang om dit weer mee te maken. zeker na zo'n bevalling, waarna je leven op zijn kop staat omdat werkelijk alles veranderd en je je er volgens mij nooit op kan voorbereiden...
mar1979 schreef:En net als Janbre hoef ik ook nog maar 6 wk te werken, lekker gevoel he Janbre!! En ook nog een leuke maand.
Is 15 jan ook jouw laatste dag???
mar1979 schreef:Angelique, vervelend dat je er 'bang' voor bent. Denk dat het je dan af en toe aanvliegt? Maar weet zeker dat het goedkomt. 'Ken' je nu een klein beetje van het forum en je positieve berichtjes en jij wordt een super goede moeder. Maak je daar geen zorgen over. Als je je babytje straks in je armen hebt, kan je geluk niet meer op. Voorbereiden kun je je denk ik ook niet, maar als ik veel moeders hoor dan gaat alles straks vanzelf en weet je niet meer hoe het zonder kindje geweest is!! Niet over tubben!!
mimimabo schreef:Angelique wat balen dat jullie gup weer zo eigenwijs was er zich niet goed liet zien.
Hopelijk is ie straks minder eigenwijs. Maar toch weer goed om te horen dat hij/zij verder goed op schema ligt.
Minder dat je zelf beroerd werd van het liggen. Gaat het snachts wel goed dan?
benangelique schreef:
MM, waarom moet je die GUO? volgens mij heb je het wel verteld, maar ben het ff kwijt. sorry.