Svtje schreef:Mar; ik ben jaloers op je! Wij hebben ook een Wii en mag dat heel graag doen maar onze woning is er te klein voor, we staan dan veel te dicht op de tv en dat werkt helaas niet 😞
De laatste keer bij de VK was ik volgens hun weegschaal ook 8 kg aangekomen, maar hier aan boord ga ik regelmatig naakt er op staan en is het nu maar 5 kg erbij. De 1e keer bij de VK was nog zomer dus lichte kleren en schoenen, laatste keer ston ik er met winterboots op, dat scheelt nogal!
Angelique; de werkzaamheden hier aan boord gaan gewoon door, dus ik ook maar..haha, al is het nu in de wintertijd wel wat rustiger, we zijn meer met kleine binnenklusjes bezig en ik leer wat meer sturen en manoevreren nu. Maar ik boen nog wel en spuit ook de ruimen nog uit, ik pak dan wel de korte slang zodat ik niet in de verleiding kom hem nog net aan te trekken zodat ik niet hoef te verzetten, met die korte moet je dan wel verzetten.
Vandaag speel ik voor 'gewicht' , de luiken moeten open dicht maar het waait nogal hard dus mag ik er elke keer op gaan zitten...hele zware job... 😉
Kleinepukkie; fijn dat londen zo goed bevallen is, irritant is dat geplas he? Maar wel weer mooie gelegenheid om lekker bakkie te doen bij starbucks.
Wij zijn gister naar vrienden in een andere haven gelopen, nou na 10 minuten was het alweer drama... buik is nog te klein om handen eronder te leggen, maar toch maar een btj vastgehouden en rustig doorgelopen, ik was blij dat we er waren en de vrienden ook geen zin meer hadden om naar de kerstmartk te lopen!
Terug maar weer lekker de taxi genomen.
Groetjes Svtje
whaha, gewichtklosje!
ik kan wel mijn buik vasthouden; ook al is het maar een beetje. scheelt idd.
marcel op slechts +2 kg! man, ik al op +8 en dat met een klein buikje! alles zit op mijn benen en kont helaas...
storm, wat gaat de tijd snel he! bizar dat we over een maand of 3 allemaal ons guppie (of 2) mogen verwelkomen!
we hebben weer wat gemeen; ik was ook anti borstvoeding en heb toch besloten het te gaan doen..
meisje, ik heb vanavond mijn 3D-echo; dan ben ik 25+2.
ik heb wel een baan, zit niet op de wip en maak me geen zorgen om de toekomst wat dat betreft. kan me voorstellen dat jij dat wel doet.
pff sas, nog zoveel sporten! petje af. Ik heb nu geen last van mijn bekken en rug meer dus wil eigenlijk weer gaan steppen, maar mijn conditie is erg slecht. hou het dus maar bij zwemmen.
ik heb ook mandjes! oranje!
balen van je hubbie zeg, kan me voorstellen dat het voor veel frustraties zorgt.
OMG boba! wat een schrik. zit hier met de tranen in mijn ogen jouw berichtje over Ukkie te lezen. wat moet dit een impact op jou, jullie hebben. pff, ik ben echt sprakeloos.
ik wil jullie alle kracht en sterkte toewensen die nodig is om jullie hier doorheen te slepen. dikke, hele dikke kus.
wijffie, hoe is het nu met je? hoe gaat het met de emoties rondom oma?
mmb, hans heeft zaterdagnacht gup voor het eerst gevoeld. toch wel heel bijzonder dat we dat nu kunnen delen met onze mannen he? wordt het voor hen ook een stuk echter!
bono, jij heel erge pieke in je emoties. ik heel erg afgevlakt. niet veel kan me raken, dat is ook bizar en ik maak me er eerlijk gezegd best zorgen over.
annet, net als jij draag ik naar binnen. ik moet ook weer over 3 weken! gaat snel nu he?
balen van het buikslapen he? je lijf moet echt wennen aan een nieuwe houding. heeeeel irri!
wieke, ik denk dat je man heel goed begrijpt dat jij je zwangerschap ook anders had voorgesteld dan dat het nu gaat. dan kan hij meer incasseren dan anders.
hou je taai meis, zeker met je mams.
janbre, wij hebben dezelfde kleerhangertjes in de kast hangen dadelijk.
@hier:
afgelopen week heb ik kei en keihard gebuffeld. Geschilderd, gesausd en alle andere ellende. afgelopen donderdag heb ik iemand ingehuurd voor de zaken die ik niet kon: planken en werkblad in het washok, lampen ophangen, trap schuren en plamuren etc, luxaflex en gordijnrails ophangen....
heerlijk! dat schoot in ene hard op!
donderdag werd ook de badkamer opgeleverd, maar die is nog niet in orde helaas.. de douchedeur sluit niet omdat ie scheef hangt en er zitten allemaal lijmresten op de vloertegels. Hij krijgt tot en met donderdag om dit te herstellen en anders schakelen we een ander EN rechtsbijstand in. Niet leuk, maar we zijn het zat.
Zaterdag heb ik de hele dag met mijn moeder schoongemaakt. Van 9 tot 23.30 hebben we gepoetst en geschrobt. ik heb de keuken weer ingericht, alle dozen van zolder naar beneden gesjouwd en de dressoir en buffetkast weer ingeruimd. Slaapkamer, badkamer, waskamer schoon!
toen we het laatste doekje aan het uitwringen waren belde hans op dat ie geland was. Ik gauw naar schiphol en hem onderweg niets verteld. Wat was de verrassing voor hem groot! hij had gewoon tranen zijn ogen (en ik dus ook!).
gisteren compleet ingestort; zoooooo moe! heb eerst tot half 10 geslapen, toen van half 12 tot 3 en vervolgens van 4 tot 7 om dan vervolgens om half 10 naar bed te gaan haha.
Hans moet nog kleine dingen afwerken/bijwerken aan het schilderwerk. De trap moet nog een keertje omdat ie niet goed gedekt had in 1x en de studeer- en babykamer moeten nog. Dan zijn we echt klaar.
Gelukkig is het huis nu weer bewoonbaar. Morgen komen de rest van de meubels terug en kan ik de gordijnen bij de stomerij ophalen. Vrijdag komen ze de nieuwe keukenlade brengen en een nieuwe gasplaat installeren omdat de wokbrander het niet blijkt te doen.
Eindelijk schot in de zaak!
Gup voel ik goed, dagelijks veel schopjes. Vooral als ik op bed lig, overdag wat minder. Mijn leerlingen willen de kleine graag voelen, maar dat lukt nog niet. Hans heeft het van het weekend voor het eerst aan de buitenkant gevoeld, erg bijzonder.
Woensdag bij de vk geweest dus en ik draag naar binnen. Maakt niet uit.
Vanavond de (laatste) pretecho en de oma's gaan mee. Zin in!