Annet schreef:Ik heb ook gordijnen van de Hema. Het zou ongeveer 3 weken duren en duurde uiteindelijk 5 weken, dus dat is te overzien toch? Bij de Hema hebben ze wel vaak acties op de gordijnen trouwens (20% korting), maar je weet natuurlijk nooit wanneer dat weer is, dus daar heb je niet zoveel aan...
3 weken gaven ze vandaag aan, maar wel een slag om de arm met een extra week ivm de feestdagen. ruim op tijd dus.
had ook korting, maar dat stond nergens aangegeven? via de website-berekening moest ik 160 euro betalen en in de winkel 110!
nou tweety, vroeg erin werd uiteindelijk toch nog half 11 omdat ik op zoek was via internet naar een wippertje (of nuna leaf of svan of sweden)...
misschien werkt de waarden in jouw regio anders dan hier?
thanx voor de update over ukkie en pukkie sas!
mar, wat balen dat je weer zo aan het spugen bent zeg! daar ga je je niet bepaald beter van voelen. en jij nog maar 12 dagen werken. pfoehee, ik nog 35!
kp, wat belachelijk dat ze dat niet even goed aankondigen dan. bij ons werd met zwemmen gezegd dat het echt 2 weken niet was, het stond aangegeven in het zwembad zelf en het staat in koeienletters op de website.
mmb, weer een helse nacht gehad. dit keer om 2.15 wakker en niet meer kunnen slapen. nu nog steeds wakker, maar verbazingwekkend genoeg niet moe?
duur he die kaartjes? wij hebben er zelf 1 ontworpen. dat scheelt iets, maar niet veel hoor.
lyfke, bizar he hoe we kunnen dromen momenteel? merk echt dat wat je gedaan hebt die dag ook 's nachts nog eens tot uiting komt...
@hier: vannacht een bar slechte nacht gehad. van 11 tot 2.15 geslapen en daarna klaarwakker. geeen idee waarom eigenlijk. vol hoofd met onzinnige dingen denk ik weer. nu nog steeds niet moe, dat is wel heel bizar eigenlijk.
vandaag druk geweest; eerst in ondertrouw voor het geregistreerde partnerschap (wilt u bij het 'echie' een jawoord? nee! wilt u ringen uitwisselen? nee! hihi, die ma wist niet waar hij moest kijken. hebben toen maar uitegelegd dat het alleen om de naam gaat en dat we in de toekomst trouwen en dan alle toeters en bellen losttrekken 😃
daarna hans naar het werk gebracht zodat ik de auto had. door naar babypakr voor een piekstok. wat zijn die dingen duur en gammel zeg! niet gedaan dus. we hangen het hemeltje aan het plafond hebben we besloten. verder nog nieuwe bh's gekocht, want was uit deze gegroeid. komt ook omdat ik beheerlijk hoog draag, en dan zitten je beugels al snel klem. heb nu wel weer beugehbh's, maar dan qua omvang flink wat groter. ze zijn van sloggy.
daarna boodschappen en konijnen verschoond. nu zat ik eigenlijk op mijn liefste dinnetje te wachten. door alle gedoe van de laatste tijd hier hebben we elkaar echt al een week of 6 niet gezien en anders zagen we elkaar 5x per week (bij de paarden)! belde ze net op; haar raampje van de auto zakte in ene naar beneden, dus ze moest direct naar de garage. ze had haar kleintje van 3 maanden bij zich en dan rij je niet ff door in die kou. balen, maar logisch. nu komt ze ws zaterdagmiddag. hoop het, want had me er echt op verheugd.
zometeen dan maar vast aan de nieuwjaarstaart voor morgen beginnen (iig biscuit en de botercrem), dan kan ik morgen of met een beetje geluk vanavond bekleden).