mmb, heb toch ook wel aardig wat beddengoed gekocht vandaag! 1 veluxdeken hadden we al, dus daarom een dekbedovertrek gekocht, verder een deken, 3 lakens, 2 moltons, 3 hoeslakens en 1 bedzeil...
bono, lekker dat je hub vrij is deze dagen zeg! hans is gewoon werken helaas.
keuken is idd klaar. hans moet alleen nog samen met een vriend de quooker installeren en dat is het laatste. en ik? geen rust in tha booty zeg ik! 😃
thanx voor de tip van de hunkemoller. ga ik woensdag gelijk even kijken!
pep, balen dat je nog niet helemaal te pas bent zeg. wel fijne plannen rondom zolder en de babykamer! kan me voorstellen dat het ernstig aan het kriebelen is zo langzamerhand.
ik heb overigens 10 januari de intake van de kraamzorg. best vlot vind ik eigenlijk al, gezien ik dan nog 2 maanden moet!
mm, die moltons moet ik dan ook maar even bij de ikea halen zeg! dat is handig. en goedkoop vooral!
logisch dat je gespannen bent voor de GUO!
ik heb ook 3 pakken newborn maat 1 overigens...
lyfke, ik ben niet geswiched van zorgverzekering trouwens. fbto bleef goedkoper, ook wanneer zij niet de eigen bijdrage kraamzorg + poliklinische ziekenhuisbevalling verzorgen...
janbre ook film kijken dus. heb er echt als een klein kind bij zitten janken. die honden hoefden maar in beeld te komen of daar ging ik al...
storm, zal zo ff kamertje kijken op hyves!
zoooo, ik ben echt gaar!
heb onwijs veel geshopt en ben bijna compleet nu. al het beddenboed, badje, waskussen, hoezen en al het andere wat op de uitzetlijst staat heb ik nu. daarna nog naar de v&d voor rompers (5 voor 5 euro, zie
http://www.vd.nl) in 2 verschillende maten en ook nog een leuk pakje van nijntje. ook nog wat speelgoed van giraffe gino en natuurlijk luiers die bij de etos in de bonus zijn + luierdoekjes die daar ook 6 pakken voor 6 euro waren.
kortom: ruim 500 euro lichter, maar nagenoeg compleet! woensdag ga ik nog de piekstok voor het hemeltje halen en wat kleine dingen als een flessenborstel die nu op waren.
dan ben ik helemaal klaar! wiehie!
eenmaal thuis in een warm bad gegaan ivm de verschrikkelijke pijn in mijn rug en daarna film gekeken en verschrikkelijk zitten janken daarbij. moest het zeker ff kwijt haha.
lekker alle spullen aan hans laten zien tussendoor en het kon allemaal zijn goedkeuring krijgen. hij snapte alleen niet wat ik met 3 badcapes wilde...