zooooo, ik heb een heule mooie nieuwe fietst uitgezocht. dezelfde als ik had, maar dan de moedervariant:
http://www.fietsenwinkel.nl/library/mod ... 51&CID=145 krijg zelfs van de verzekering nog 40% van mijn premie terug omdat mijn fiets in het eerste jaar gestolen is (april 2009 gekocht). super dus!
nieuwe fiets gelijk weer verzkerd natuurlijk en nu nog even op jacht naar hippe fietstassen die passen met de maxi-cosi op de bagagedrager.
verder gisteren te druk geweest. eerst konijnenhokken verschoond en tuin aangeveegd terwijl hans een rondje door de buurt liep om te zien of hij mijn fiets of fietstassen ergens zag (nee dus), toen aangifte van diefstal gedaan, nieuwe fiets uitgezocht, boodschappen gedaan terwijl hans mijn pc aan het herinstalleren was, cupcakes gebakken omdat we 's avonds op bezoek gingen en om 18.00 naar vrienden om daar te eten en film te kijken. daar nog lopen ravotten met hun dochter (en ons petekind) en pas om 00.00 naar bed... gevolg: PIJN in het bekken bij het slapen, niet fijn!
vandaag dus rustig aan, moet literatuurstudie voor mijn opleiding doen, dus zit automatisch rustig.
wbt buren: wij hebben aan 1 kant hele lieve en leuke mensen, aan de andere kant woont echt een zeikwijf. we mogen van haar niet bbq-en, want dat stinkt, we mogen niet bellen in de tuin, want zij hoeft onze gesprekken niet te volgen, we mogen geen bezoek ontvangen in de tuin, want dan kan ze horen wat wij zeggen. mag het zonnescherm niet de hele dag naar beneden doen, want dat staat niet gezellig. mag mijn fiets niet in de voortuin zetten, want dat zorgt voor verpaupering van de wijk etc etc... gek word je van dat mens! belachelijke is ook nog een dat ze communiceeert via briefjes ipv rechtstreeks. yuk.
gelukkig wordt ze door de hele wijk uitgekotst en weten we dat het niet aan ons ligt.
mar, ik ben jaloers op je! ik moet nog 5 weken werken bijna...
wbt kleertjes wassen; dat ga ik over een week of 2/3 doen. eerst aan de studie! deze module moet echt af, want die hangt als een molensteen om mijn nek. idd gewoon met het wasmiddel wat ik anders ook gebruik.
storm, dat ze mijn fiets hebben meegenomen is nog tot daar en toe, ben gewoon erg boos dat ze dat hebben gedaan terwijl nota bene in huis licht brandde en hans gewoon wakker was! de brutaliteit.
de fiets die ik had zie je niet zo vaak, dus ik hou mijn ogen en oren open, al durf ik diegene die er dan op fietst ws toch niet aan te spreken haha.
janbre ook lekker verlof. gek gevoel zeker? slaapzakjes zijn geen martelzakjes, maar daar kom je vanzelf achter als je kleintje zich 10x per nacht onder de dekens uitwurmt en dan begint te brullen omdat ie zo koud wordt..
lyfke, je kamertje gaat nu dus echt vorm krijgen? leuk hoor!
wbt het tijdschrift; hier dus al 2 maanden niet ontvangen.
es, wij zijn bij ons gewend altijd te bellen voor we op kraambezoek gaan en dan vragen we ook naar de wensen die mensen hebben. scheelt een hele hoop knuffels!
kp, wat fijn dat de gel en pilletjes werken zeg! dat moet een hele opluchting zijn. zet je wat mooie foto's van je shoot op hyves? wij moeten 6 februari...
boba, het is zo heerlijk om jouw berichten nu te lezen! eerst de wanhoop en nu iedere keer vol positieve zin. top meid!