kleinepukkie schreef:het is zonder slagroom ... maar ik kan echt niet zonder mijn beker warme chocomel s;avonds.
Word echt verdrietig als het er niet is.... laatst had Died het pak leeg gemaakt voordat ik had gehad.
Kon wel janken :oops: toen is hij heel lief naar de supermarkt gegaan....
Ik moet ook nog aan mijn adressen lijst gaan beginnen.... mooi klusje voor in mijn verlof.
Denk dat wij ook voor stickers gaan. wel zo makkelijk en niemand let op de envelop.l
dat had ik dus met chocorozijnen vorige week; overal uitverkocht! hoef echt geen pond per dag, maar een stuk of 10 zo rond een uur of 5 zijn wel lekker...
Adressenlijst wordt hier langzamerhand aangevuld en heb ontdekt dat er ook transparante adresstickers te krijgen zijn die je gewoon in je printer kan stoppen. ideaal, want we hebben gekleurde enveloppen en dan is dat wel zo mooi.
lyfke, die molton staat hier ook nog op het lijstje haha.
met exel is het gelukt. hans doet het idd op dezelfde manier als jij het doet, dus hij heeft een mooi sjabloontje voor me gemaakt haha.
wbt baarhoudingen; hoop dat hans achter me wil en kan zitten, volgens mij is dat heel fijn en dan heeft ie ook geen zicht op het oorlogsveld haha.
veel plezier vanavond!
storm, ik hoef nooit bij de vk op de schaal en heb het toevallig gisteren weer eens gedaan. ik ben nu 11 kg aangekomen en zit dus boven de 80. dat doet errug zeer!
wbt de hema; nu ook de gordijnen met 20% korting. dammit.
wt de geboortezegels; hier ook 1 pakket van 50 en 2 velletjes met losse zegels. ga niet 2 pakketjes kopen en dan reguliere breiven frankeren met die geboortezegels omdat die over zijn haha.
lekker lompe actie van die mensen zeg!
tweety, ik merk dat deze 2 'vrije' dagen me erg goed doen. trek echt goed bij en heb vannacht wel wakker gelegen maar zonder me druk te maken over de klok omdat ik toch kon uitslapen. heb dan ook toto 10 uur geslapen vanochtend!
wat een eikels op je werk, gelukkig mag je bijn amet verlof meis!
ik heb 10 februari voorlichting over borstvoeding, maar neig nog steeds sterk (en weer steeds sterker eigenlijk) naar fv...
have fun mar!
haha die janbre, NESTELDRANG!
@hier:
vannacht als een blok geslapen en daardoor nu een soort licht in mijn hoofd. trekt wel bij heb ik altijd als ik comateus ben geweest hihi. daarnet de enveloppen voor de kaartjes besteld. als je een beetje rondspeurt op internet kan je dat zomaar de helft schelen! ook transparante etiketten voor de adressen besteld, wel zo mooi op een gekleurde enveloppe en natuurlijk de geboortezegels.
krijg langzamerhand van de mensen die ik gisteren gemaild heb hun adresgegevens, dus het adreslijstje wordt vanzelf completer.
ga straks de was opvouwen en strijken en dan kijken of ik nog wat aan mijn studie kan doen. wilde ook stofzuigen, maar kreeg gisteravond nadrukkelijk te horen dat ik dat uit mijn hoofd moest laten en dat hij dat wel ging doen. ook pirma! 😃