las idd dat meerdere dames hier dorstig zijn lyfke, dat stelt weer gerust!
enne nee, ik probeer zo min mogelijk over te houden om te doen tijdens mijn verlof. alles wat ik dan ga doen is extra, zoals het huis nog een keer poetsen etc. wil echt alles in kannen en kruiken hebben over 2,5 week.
hier moeten we de droger nog uitkiezen. van het weekend of morgen maar eens over buigen.
kp, de shoot die ik ga doen heb ik via
http://www.vakantieveilingen.nl bemachtigd en 90 euro voor betaald. prijs is normaal ook 240 euri... krijg een cd-rom erbij met alle foto's en een afdruk van 60x40 op canvas.
fotograaf hier verzocht alleen om zwarte en witte lingerie. zal alvast diep nadenken wat er nog meer mee gaat.
wbt plassen; ik hoef nog niet meer dan anders. heb eerder het idee dat ik juist minder plas dan voor mijn zwangerschap! ook 's nachts hoef ik er nog niet uit gelukkig.
sv, bij mij is het twijfelen over die suiker ook gekomen omdat ik ene zo groei en voorloop op de 'curve'...
jeuj! je eerste officiele verlofdag vandaag!
@hier:
dammit, word verkouden! mijn neus zit half dicht en heb dus keihard liggen snurken vannacht. hans ligt al een poosje met oordopjes in maar nu kreeg ik alsnog een por van hem en werd ik soms wakker van mezelf. hoesten is ook begonnen; lijkt hier zeehondencreche pieterburen wel!
vandaag een lange dag op het werk; nadat de leerlingen om 15.00 naar huis zijn heb ik 2x een oudergesprek van een uur.... pfff.
hans is er vanavond (weer) niet, dus dan maak i het laatste beetje strijkwerk af van de babykleertjes (is echt met een half uurtje gepiept denk) en dan ga ik lekker vroeg naar bed. Alhoewel, dat neem ik me al tijden voor en dan leef ik 's avonds in ene op.
ben van een ochtendmens een avondmens geworden. bizar!