mar1979 schreef:
Op hyves is iedereen tegenwoordig actiever.
hyves hou ik niet bij, in mijn verlof pas denk ik. nu te veel omhanden om dat ook nog eens bij te lezen en bij te houden.
janbre, hier is mijn taille ook sinds een dag of 3 weg. maken we een flink groeispurtje door!
haha, buiten adem is hier ook aanwezig! rechtop zitten geeft een hoop meer lucht idd.
lyfke, denk dat ik je uitnodiging gemist heb! ben nu op het werk en dan kan ik er niet bij dus moet ik je vanavond ff toevoegen. snorrie!
owja tweety, die doos bij de babydump moet ik ook nog ff halen!
hmz, slapen moet je wel doen hoor en je geen zorgen maken! balen dat je niet lekker kan liggen.
rapportjes schrijven gingen goed. heb ze klaar! jeah, nu kan mijn verlof beginnen. moet nog 2 weken hoor, maar het is een fijn idee dat ik ieder moment eruit kan stappen als dat moet.
mar uit de jongensnaam! goedzo meid.
zv, hier heb ik vd week alle babywas weggewassen en gestreken. heerlijk!
lekker zo;n bloedprikker pep! heb je er nog wat gezegd of niet?
ben benieuwd of je nieuwe hulp het een beetje snapt.
@hier:
vannacht uberlekker geslapen (eindelijk!!) en vanochtend dan ook goed uitgerust wakker. Heb mezelf op school op kantoor opgesloten en ook alle rapporten zijn nu af. weer een last van mijn schouders, want dat betekent dat ik nu ieder moment weg zou kunnen vallen zonder dat dat voor mijn leerlingen consequenties heeft. fijn idee!
ben vanochtend wel wakker geworden met hele dikke voeten en vingers en ook mijn gezicht is opgezet. kon geen schoenen aan in ene en ben dus op mijn slippers naar mijn werk gegaan. ff de vk gebeld voor overleg. weet dat vocht er bij hoor, maar zo in ene?
moest ff langs komen om mijn bloeddruk te laten controleren (keurig met 120/70) en mijn urine op eiwitten (schoon). nu moet ik meer gaan drinken (heel veel meer), want dat doe ik te weinig. Bovendien groei ik in ene heel hard en dat kan mijn lijf ff niet bolwerken.
ach, zolang ik geen 10-ponder krijg maak ik me geen zorgen!