misschien werkt deze link wel?
http://www.trendjuwelier.nl/makuti-l61180072.htmthanx mm (zie ik nu!)
wat een lief wiegje kp!
wijffie, ik moet juist te weinig plassen en loop daarom dus vol met vocht.
heb tot noch toe maar 3x de hik gevoeld bij de kleine.
die tip om later te bellen kregen wij ooik van de kraamzorg tweety, maar wij doen toch wel een belrondje. kunnen immers zelf aangeven of mensen wel of niet langskomen. daar komt bij; beide moeders (oma's) moeten worden opgehaald of met de taxi komen.
mar, ikke gisteren ook grote scheerbeurt gedaan maar dat is op de tast best lastig! benen is niet zo moeilijk, maar die bikinilijn...
boba, je kleintjes gaan het gewoon volhouden joh tot week 36!
vluchtkoffer zit voor een deel ingepakt, heb ik net gedaan. lader mobiel moet er nog in en ook de fotocamera + lader, maar denk dat ik er maar een geeltje opplak want dat ding gebruiken we nu nog te regelmatig om 'm in de koffer te stoppen.
ik heb voor de kleine trouwens 2 setjes kleding ingepakt. voor het geval dat...
vannacht weer bar slecht geslapen; van 3 tot 7 wakker gelegen. ben ook neusverkouden dus word gewoon wakker van mijn eigen gesnurk! diepe schaamte dus haha.
heb net mijn financieen even op orde gebracht, een speelkleed besteld, de laatste adressen ingevoerd voor de adressenlijst, boodschappenlijstje gemaakt voor vanavond en straks ga ik douchen en naa rmijn werk. ben eigenlijk vrij, maar moet de leerlingen overdragen. daarna weer aan de studie. pfff....