wiekeOud lidBerichten: 697Lid sinds: 1 januari 2005
Angelique.. wat super dat je beoordelingsgesprek zo goed ging. Zo ga je lekker je verlof in !
benangelique schreef:ik lees hyves ook niet bij. vindt hyves niet geschikt daarvoor, kan je beter binnen het forum doen lijkt me?
benangelique schreef:
lyfke, ik weet dat je zelfs op afgeschermde delen van hyves kan komen... ik weet niet hoe dat moet maar er zijn tal van mensen die dat wel weten!
sas84 schreef:Een afgeschermde Hyves heet niet voor niets zo!! Een super pc nerd kan misschien via via wat bereiken maar neem aan dat onze normale vrienden en familie dat niet kunnen. En ook niet willen!! Kan me er in elk geval niets bij voorstellen!
Annet schreef:benangelique schreef:
lyfke, ik weet dat je zelfs op afgeschermde delen van hyves kan komen... ik weet niet hoe dat moet maar er zijn tal van mensen die dat wel weten!
Dat lijkt me toch wel vreemd!! Dan zou toch iedereen dat in no time weten??? Heb je dat uit betrouwbare bron? Ik denk dat het verschil blijft dat hier echt iedereen zo maar mee kan lezen (inclusief vriendinnen, familie etc., van wie je dat soms dus liever niet wilt) en dat op hyves mensen ten eerste moeten weten dat die hyves bestaat en hoe hij heet, want hij is voor anderen nl. niet zichtbaar, dan moeten ze de kennis hebben om op een afgeschermde pagina te komen en dan moeten ze ook nog de interesse voor onze zwangerschapsverhalen hebben (neem aan dat de webbeheerder zich niet echt voor onze verhalen interesseert ;)).
Nou ja, ieder z'n ding toch! Ik vind de hyves vooral wat gezelliger en persoonlijker met de foto's en echte namen erbij, maar tot nu toe wordt er op beide lekker gekletst, dus kan iedereen z'n ei gelukkig kwijt.
Annet schreef:Misschien begrijp ik het niet helemaal hoor Angelique, maar als je een stalker hebt (wat me echt heel kut lijkt) dan wil je toch liever niet met je eigen naam, foto en complete dagplanningen op een openbaar forum? Die stalker hoeft je naam maar te googelen en heeft dan dus inzicht in jouw complete dagboek en dagplanningen. Misschien heb ik iets gemist of zo maar ikke nie begrijpe... ;)
benangelique schreef:Annet schreef:Misschien begrijp ik het niet helemaal hoor Angelique, maar als je een stalker hebt (wat me echt heel kut lijkt) dan wil je toch liever niet met je eigen naam, foto en complete dagplanningen op een openbaar forum? Die stalker hoeft je naam maar te googelen en heeft dan dus inzicht in jouw complete dagboek en dagplanningen. Misschien heb ik iets gemist of zo maar ikke nie begrijpe... ;)
de dingen die ik post en jij hebt gevonden op bokt.nl zijn geen privacy gevoelige zaken. als diegene het interessant vindt om te weten wat ik eet op een dag, moet diegene dat lekker lezen.
mimimabo schreef: Wieke, zou het schelen om redbull te drinken voor het geven van bv? Misschien gaat het kindje dan wat sneller drinken :mrgreen:
Pep1997 schreef:Jeempie is maar goed dat ik even de Ohra gebeld heb, want opeens wisten ze weer helemaal niet dat ik zwanger was!!!!!!!! Heb alles veranderd qua verzekering er voor en heb ze het wel 3 x gemeld en elke keer ja mevrouw uw pakket komt in de 7de maand nou niet dus. Je kan tegenwoordig ook niets meer zo maar overlaten en overal moet je achteraan blijven gaan. pffffff nou het zou binnen 2 weken moeten komen maar ze denkt dat het al voor het weekend er is mag hopen dat ze een keer de waarheid spreken!
mimimabo schreef:Pep lekker is dat... Hoop dat je m nog krijgt.
Zou anders gewoon zelf eentje halen en de bon naar ze opsturen als ze de administratie daar zo slecht voor elkaar hebben.
Beebie-wish denk niet dat ik het ga proberen de red bull 😉
Stuiterende baby van de caffeine lijkt me ook geen goed plan... gaat misschien de bv snel, maar daarna ligt het kind de hele dag/nacht wakker haha.
kleinepukkie schreef:ohh was zwangerschaps zwemmen vandaag (erg lekker) en na mijn les kwamen de baby's ....
echt leuk!!! kan me nog niet helemaal voorstellen dat ik over 6 weken ook zo'n hummeltje heb.
sorry moest ik even kwijt...
finaly, dat is handig! waar ik vooral tegenop zie is de zwaarte van de eerste dagen. je bent volgens mij al kapot en moet dan ook nog ongeveer iedere 2 uur aanleggen om de productie op gang te helpen. daarbij ben ik erg bang voor pijn, want heb zeer gevoelige borsten en tepels (altijd al gehad). hoe kom ik daar nou vanaf?