Hier ook een aanstaande papa die niet kan wachten, haha, zeer herkenbaar dus!
benangelique schreef:sofie, hier zijn de ramen ook al schoon... binnen en buiten...
voor jou begint het nu echt op te schieten zeg! zenuwachtig?
Zenuwachtig nog niet echt. Eigenlijk meer benieuwd naar hoe het gaat! Dus laten we het goede spanning noemen :mrgreen:
Mieke25 schreef:
Sofietje dat is inderdaad het gevoel wat ik bedoel. Denk ook dat het de billen zijn. Leuk dat jullie een meisje krijgen! Geloof dat de meesten hier een jongen krijgen niet? Hoe verloopt jou zwangerschap? Niet teveel kwaaltjes?
Mijn zwangerschap verloopt echt voorbeeldig! Dat last van m'n middenrif is het enige 'kwaaltje'. Verder af en toe maagzuur. En pas sinds de laatste week moeite met bukken, schoenen aan doen etc. Maar ik moet zeggen dat ik dat allemaal geen noemenswaardige kwaaltjes vind! Hoort er gewoon bij!
Ik ben ook erg benieuwd wie er bevallen zijn en wat de namen van de kindjes zijn!
Hebben jullie al bedacht wie je evt. nog bij de bevalling wil laten zijn? En hoe snel lichten jullie ouders en vrienden en familie in?
Ik moet zeggen dat ik daar wel een beetje tegenop zie, omdat ik ook wel veel waarde hecht aan eerst wat tijd met z'n drietjes... Mijn beste vriendin roept al de hele zwangerschap dat ze meteen voor de deur staat als de baby er is, maar ik weet helemaal niet zeker of ik daar dan wel behoefte aan heb...
Ben ik nou een zeur of hebben jullie dat gevoel ook?