susieq12Oud lidBerichten: 3.683Lid sinds: 21 juli 2008
bij mij gaat hij dan in de lodger, maar dat kan manlief wel ophalen als ik onverwacht naar het ziekenhuis moet... oja haha wat bijzonder he toch meisjes
Tinkerbell79 schreef: Nog maar 13 dagen en dan is het jullie maand!!! Wauwie wat spannend!!!!!
Susanna schreef:Maat 50 is bij mij een pakje zonder voetjes. Voor de meiden die ook zoiets hebben uitgezocht: wel sokjes/slofjes meenemen! En een winterjasje natuurlijk. Het zijn ten slotte allemaal herfstkindjes.
NoaM schreef:Mayella: ik heb zelf ook kousen tot aan de lies, maar ze blijven bij mij prima zitten.... Dus ik zou niet weten waar dat aan kan liggen... Zitten er bovenin aan de binnenkant van de kous ook van die rubberen bolletjes? Deze zorgen ervoor dat de kous blijft hangen. Misschien smeert ze haar benen in met creme of iets waardoor ze afglijden? Zijn ze aangemeten, want misschien zijn ze ook wel te wijd? Succes!
Jaaaa mijn papa kijkt en helpt ook mee, zekersteweten!
Ben net terug uit het ziekenhuis, kreeg vandaag de uitslag van het hartkastje. Maar er zijn geen gekke dingen geregistreerd. De cardioloog vind het er allemaal prima uitzien, en hij verwacht geen problemen. Ik kan met een gerust hart (haha) thuis bevallen, yes yes yes. Ik heb nu alleen een horloge om voor een langere tijd waarmee ik eventuele klachten mee op kan nemen, dus wel een stukje extra controle, ach das ook wel weer fijn! Maar ben helemaal blij natuurlijk!
mayella schreef:NoaM schreef:Mayella: ik heb zelf ook kousen tot aan de lies, maar ze blijven bij mij prima zitten.... Dus ik zou niet weten waar dat aan kan liggen... Zitten er bovenin aan de binnenkant van de kous ook van die rubberen bolletjes? Deze zorgen ervoor dat de kous blijft hangen. Misschien smeert ze haar benen in met creme of iets waardoor ze afglijden? Zijn ze aangemeten, want misschien zijn ze ook wel te wijd? Succes!
Jaaaa mijn papa kijkt en helpt ook mee, zekersteweten!
Ben net terug uit het ziekenhuis, kreeg vandaag de uitslag van het hartkastje. Maar er zijn geen gekke dingen geregistreerd. De cardioloog vind het er allemaal prima uitzien, en hij verwacht geen problemen. Ik kan met een gerust hart (haha) thuis bevallen, yes yes yes. Ik heb nu alleen een horloge om voor een langere tijd waarmee ik eventuele klachten mee op kan nemen, dus wel een stukje extra controle, ach das ook wel weer fijn! Maar ben helemaal blij natuurlijk!
Dat ze te wijd zijn zou idd nog wel kunnen.. Er zitten wel van die rubberen bolletjes aan dus dat i s het niet.. Zal haar nog wel even vragen of ze ze insmeert 😉 Bedankt voor je reactie!!