Halllloooo meiden,
ik heb groot nieuws! Ik ben bevallen van onze zoon David op zondag 20-09-2009.
Het ging allemaal razendsnel. Ik wou nog zondagochtend schrijven dat ik dacht weeen te hebben die regelmatig kwamen, maar wou jullie ook niet onnodig in spanning houden. Maar ik was toch goed bezig en mocht naar het ziekenhuis om te kijken hoe het ging. Aan de ctg gelegen. Ze zeiden kom morgen ochtend maar terug, je weeen zijn nog niet zo krachtig en lang genoeg en ook kunnen ze sneller op elkaar. Ze konden niet voelen hoever ik was, want mijn vruchtwater was wel gebroken en dan heb je infectiegevaar... pfff Dus wij in de taxi terug op een autoloze 😮 zondag in amsterdam (not). met een dork van een taxichauffeur. thuis aangekomen ben ik op bed geploft en toen kreeg ik weeen die ik even niet meer kon opvangen of ik dacht dit kan ik niet nog uren volhouden. Daarna kreeg ik ook de behoefte om te poepen tijdens de weeen en toen besloten we toch maar de verloskundige te bellen, want wij wisten het ook niet meer. Die had me horen persen dus kwam gelukkig in 15 minuutjes al. Toen ze kwam kon ik al persen. wow. In 40 minuten is ie geboren denk ik ongeveer. Dus een mega snelle bevalling en thuis, wat eigenlijk niet de bedoeling was, maar toch wel fijn. We zijn met de ambulance lekker naar het zh gebracht, want ik moest toch klinisch kraambed ivm medicijnen en ook gehecht worden. ieeeeeeee.
Morgen mag ik misschien naar huis en anders overmorgen. Ik zal later meer schrijven over ons.
Hier een kleine primeur van de kleine poeperd:
http://www.mijnalbum.nl/Album=87QPURROliefs, Judith
(sorry ik heb helemaal niks gelezen, komt snel weer...)