NoaMOud lidBerichten: 3.077Lid sinds: 30 november 2008
Daar ben ik dus al vanaf gestapt ja... nu gewoon maar om de dag. Ik deed omdat ie het zo lekker vindt. Maar ja...
NoaM schreef:
O hij vervelt dus ook? Ik smeer de erge vervelplekken in met sudocrem nu. Dat blijft net wat langer hangen en na het badje óf met bodylotion van zwitsal of met rijke olie van zwitsal. Gelukkig dat vervellen is dus normaal. haha.
susieq12 schreef:hihi vanavond dus weer darmprikkelend voedsel, dan met wasknijper op de neus verschrikkelijk lekkere seks en daarna 100 x de trap op en af hahaha
Suus-wil-mama-worden... schreef:Moguh dames!
Nee hoor susie.... the game is still on!
Vreselijke nacht achter de rug....
Vanaf 3:00 niet geslapen en vanmorgen ontzettende krampen in mijn buik... maar alleen mijn onderbuik!!!!
Tussen de krampen door wel af en toe weggedoezeld. Ben ook gewoon stug in bed blijven liggen.
Toen ik naar de wc ging weer een flinke sliert bloederig slijm... of dat nou het laatste stuk slijmprop was? Geen idee.
Nu ook op en aan flinke kramp en pijn, maar alleen onderin....
Een wee voel je toch door je hele baarmoeder / buik?
Vind wel dat ik een erg lange aanloop nodig heb zeg...
Als nou gewoon die vliezen breken ofzo!
Ben benieuwd hoe het Lion vandaag vergaat met haar afspraak in het ziekenhuis...
Cici inderdaad ook al even niet meer gezien...
Suus-wil-mama-worden... schreef:Dag dames,
Ben er nog!
Weeën komen om de 5 a 6 minuten en houden 45 / 50 sec aan...
Mijn moeder is hier, maar gaat zo weg en vriendje is ook thuis ondertussen.
Ik ga weer liggen want merk dat dan de weeën beter / sneller komen.
Mar22 schreef:en ogen OPEN houden 😉 Anders krijg je net zulke rode ogen als wat ik had hihi....
claudiagf schreef:Mar22 schreef:en ogen OPEN houden 😉 Anders krijg je net zulke rode ogen als wat ik had hihi....
Ik heb ze ook hoor. Maar is toch echt bijna een onmogelijke opgave. Telkens riep de kraamhulp me toe dat ik mijn ogen open moest houden! Probeerde het wel elke keer maar het lukte dus echt niet! Trouwens, volgens mij ziet het er ook suf uit als je zo erbij ligt en dan je ogen open....hahahahahah
Suus meis, ga ervoor hè?!?! Je zult dit wel niet meer lezen maar toch!!! We denken aan je....(p.s. ben ook erg benieuwd wat het geworden is, boy/girl).......
Mar22 schreef:claudiagf schreef:Mar22 schreef:en ogen OPEN houden 😉 Anders krijg je net zulke rode ogen als wat ik had hihi....
Ik heb ze ook hoor. Maar is toch echt bijna een onmogelijke opgave. Telkens riep de kraamhulp me toe dat ik mijn ogen open moest houden! Probeerde het wel elke keer maar het lukte dus echt niet! Trouwens, volgens mij ziet het er ook suf uit als je zo erbij ligt en dan je ogen open....hahahahahah
Suus meis, ga ervoor hè?!?! Je zult dit wel niet meer lezen maar toch!!! We denken aan je....(p.s. ben ook erg benieuwd wat het geworden is, boy/girl).......
haha is ook moeilijk, en vond het ook voor mijn gevoel tegenstrijdig dat je je benen op moet trekken en dan mag je niet je hoofd achterover doen maar de kin op de borst. Ik deed steeds automatisch mijn hoofd achterover als je je benen optrok..
Lindy schreef:oh ok dank voor je uitleg...
Ben erg benieuwd naar suus, weet ze zelf wel wat ze krijgt?
CiCi schreef:jaja, hier ben ik dan ook nog even. even kort, want ik denk dat ik toch echt weeen heb.
om de 5 minuten een flinke menstruatie achtige kramp en die houd in totaal ongeveer 60 secondes aan. sommige doen zoveel pijn...
dus voor zover ik denk, zijn dit toch weeen.
ben vandaag ook gestript dus misschien komt het daar wel door of was dat net het laatste zetje wat mijn baarmoeder nodig had. had vanmorgen tijdens het strippen ongeveer 1,5 cm ontsluiting en toen de verloskundige aan het strippen was voelde ze wel dat de vliezen zich aanspande.
door het strippen is ook de slijmprop aan het loskomen.
aangezien ik iedere 5 minuten pijn heb kan ik ook niet slapen. man-lief ligt boven lekker te slapen en ik ben maar naar beneden gegaan om tv te kijken. kon niet meer in bed liggen.
hopelijk zet het door.....
en de andere dames natuurlijk ook succes!!!!!