Jamilah79 schreef:brusje schreef:fijn dat je je al beter voelt hoor! en dan is t voor jou een goede beslissing! (wel jammer want na 2 dagen kan het met bv ook nog gewoon niet goed gaan dit is dan amper op gang)
maar met de fles worden ze ook groot hoor!
owww filet..yumm..en brie heb ik ook zoooo`n zin in..maar kmoet nog even geduld hebben..haha
Ik heb Ben Aïssa direct binnen 4 uur na de geboorte al gevoed hoor( t is dat ik nog naar de ok moest na de geboorte anders was hij direct al aangelegd), dus het is echt wel mogelijk. Bij mij liep de melk er halverwege de zwangerschap al gewoon in vele druppels uit. Zal natuurlijk wel per persoon kunnen verschillen, maar mogelijk is het zeker wel...
ja tuurlijk moet je meteen na de geboorte beginnen met voeden..maar tis heel gewoon dat er de eerste dagen nog niet veel komt en dat het niet lekker loopt, tis voor beiden vreemd..zo bedoelde ik..
mijn bv kwam pas dag 4/5 op gang..daarvoor dus bijna niks..en ben op dag 4 afgehaakt..daarna mega stuwing gehad en liep het er zo uit.maar toch neit verder gegaan..had ik achteraf veel spijt van..(nu kon mn zoon niet aangelegd worden meteen dus was wel mbv kolven..en das toch minder fijn natuurlijk..)
lion..hang in there..je bent er bijna! pff