goedemorgen dames
@nala
nouwja "lastigvallen" nog wel hehe
ik wist niet eens dat jij hier ook zat 😂
b0llieOud lidBerichten: 3.683Lid sinds: 1 januari 2005
Lin23 schreef:Bij mij in de omgeving valt het gelukkig wel mee met de dikke buiken, onder vrienden zijn wij waarschijnlijk de eerste die aan het proberen zijn. Op mijn werk wel veel zwangeren maar weinig waar ik echt direct contact mee heb. Ik merk wel dat ik veel meer let op dikke buiken op straat enzo, maar vind het erg leuk (en natuurlijk een beetje jaloers ;-))
Ik heb zelf geen symptomen. Zit nu op dag 44 en wacht dus nog steeds.
lolalal: ik had in een ander topic al gereageerd: echt jammer! Hopelijk heb je snel duidelijkheid (en dan het liefst in de vorm van een positieve test natuurlijk :-D)
vonne26 schreef:en zijn hier onder ons ook wat stevige dames?
b0llie schreef:ik ben 175cm
en ik weeg 90 :shock:
Dianneke schreef:@ lolala: wat balen zeg!! Als het echt negatief is laat dan de 😈 :twisted: maar snel komen!
annalize schreef:@lolala: zo'n test moet je eigenlijk met tussentijd van 3 dagen doen, de HCG-spiegel kan in een dag niet zo sterk veranderen. Niet ongi = hoop (vind ik tenminste 😂 )
b0llie schreef:haj haj
je zit nog steeds in onzekerheid zie ik lolala
betsy schreef:@dianneke
thanx voor de support!!!
dames gebruiken jullie ovuluatietesten?
Groetjes betsy
Dianneke schreef:@ lolala: ik heb ook nare ervaringen met de pil, maar net zo lang gezocht tot ik er eentje vond waarvan de bijwerkingen te verdragen waren. Ik ben van 2 soorten echt heel erg depressief geweest: kwam m'n bed niet uit, heel onrustig, continu huilen, niet kunnen concentreren, nergens meer zin in hebben, afspraken niet nakomen zonder dat je weet waarom of er iets aan kunt doen, terwijl ik normaal juist heel erg vrolijk ben! Ik snapte er heel lang niets van, uiteindelijk op advies van mijn moeder na 2,5 maand gestopt met die pil en toen was het binnen een week over, heel gek. Er wordt vaak door artsen gezegd dat dat niet kan, maar dat zal je mij nooit meer horen zeggen! Later nog eentje gehad waarvan ik huilbuien kreeg, toen had ik het na 1,5 week wel bekeken. Van de rest van de pillen kreeg ik stuk voor stuk in meer of mindere mate tepeluitvloed, van sommige echt spontaan zoveel dat ik met een nat shirt zat, m'n moeder natuurlijk gelijk in de stress of ik zwanger was. Bleek dus niet zo te zijn, mijn hormonen raakten van slag van de pil. De 6e pil heb ik gekozen op advies van een gynaecoloog bij wie ik stage liep, ik bleef wel wat tepeluitvloed houden, maar het was draaglijk, alleen in de stopweek kwam het nog spontaan, verder alleen als ik in mijn borsten kneep (dan wel echt straaltjes!), ik deed dus ook maar 1 stopweek per 4 maanden ofzo, om zo min mogelijk last te hebben. Ben hiermee nog bij een internist geweest, die zei dat het echt van de pil kwam en gelukkig niet van een enge ziekte ofzo. Helaas heb ik er nu na 4 maanden met de pil gestopt te zijn nog steeds last van...
@Nala: wat een vervelende ervaring, zo'n miskraam! Kan me ook voorstellen dat je daar erg van geschrokken bent. Geen vervelende bijwerkingen van het spiraaltje gehad? Ik hoor soms dat het best vervelend kan zijn als ze het plaatsen en dat je daarna onregelmatig bloedverlies kunt hebben.