@ linn: ovulatietesten zijn ook erg handig en al heel
goedkoop te krijgen. Of doe je dit al? Succes!
wendytjeOud lidBerichten: 1.007Lid sinds: 5 augustus 2009
Dianneke schreef:@ Tara, dat ziet er idd redelijk regelmatig uit allemaal. Dat temperaturen is best veel werk of niet? Ik ben een beetje van alles op z'n beloop laten, hoewel ik als het nu niet raak is wel ga laten controleren of mijn prolactine (=melkhormoon, een hormoon dat als het verhoogd is de kans op zwangerschap klein maakt) niet te hoog is, hier heb ik in het verleden last van gehad, maar er is toen gezegd dat dat door de pil kwam, maar ik heb nog steeds melkuitvloed uit mijn borsten.
Dianneke schreef:@ eerstekeertje: gefeliciteerd! Wat een leuke verrassing! Had je achteraf ook al last van andere kwaaltjes of waren het echt alleen die darmen?
@ wendytje, idd daar hebben we allemaal last van... iedereen wil wel een baby op bestelling.
Peach schreef:@eerstekeertje: gefeliciteerd! Nu hopen dat er nog meer gaan volgen....
Sylverstertje schreef:Shorty schreef:Sylvestertje...GEFELICITEERD! Ben super blij voor je!
In de hoeveelste ronde ben je zwanger geraakt...??
Geniet van je zwangerschap!
ronde 3 😃
mrij ik hoop dat je de 5de wordt dan!!
jeetje wat veel al...
ik heb daar nog niets gezegd, want ik heb daar wat meelezers....
Dianneke schreef:@ mrij: dat gaat goed vooruit! Nu volgende keer gewoon 31 dagen of nog beter 28! Hoe was je cyclus voor je aan de pil begon (of heb je iets anders gebruikt?)
wendytje schreef:@ eerstekeertje: die klachtjes die jij omschrijft heb ik nu dus
precies hetzelfde. Kan ineens janken om niets, veel dorst, veel
plassen, ook drukkend gevoel in mijn onderbuik, gevoelige borsten.
Ik hoop dat het raak is deze maand!
Dianneke schreef:@ eerstekeertje: gelukkig had de huisarts het mis! Heb je nu veel klachten, misselijk ofzo?
@ betsy: welkom! Ben je alweer ongesteld geweest na stoppen van de pil?
@Lin: als jij je onzeker voelt over je cyclus (wat ik me best kan voorstellen), moet je gewoon de huisarts bellen, daar is die beste vrouw/man voor, ik zou het echt niet gek vinden als iemand belt na 2 zulke lange cycli. Hij/zij kan in elk geval wat vragen stellen om een mogelijke oorzaak te achterhalen of wat uitleg geven, en is in elk geval vast op de hoogte, als je dan op een gegeven moment weer belt/komt (ik hoop om te vertellen dat je zwanger bent), maar zo niet dan is hij in elk geval al op de hoogte.
betsy schreef:Wisten jullie dat:
ik leef me helemaal in in de wedstrijd.
betsy schreef:Dames,
ook wel leuk om te vertellen:
Mijn partner en ik zijn nu de tweede dag gestopt met roken.
heb nu erg veel zin in een sigaret.
maar ja voor een goed doel.
ik ben ff weg.
groeten betsy
zon schreef:lolala: men .,....wordt wel heel spannend nu voor je? wanneer ga je ( weer) testen?
Lin23 schreef:
Lolala: spannend zeg! Zelfs als je uitgaat van je langste cyclus tot nog toe ben je dus overtijd. Dat klint goed 😃 Ik ben erg benieuwd naar de uitslag van je zwangerschapstest. Laat je het snel weten? Succes!
annalize schreef:@lolala: ik begrijp helemaal wat je voelt, ik heb het ook helemaal te pakken hier. weet niet of ik me nou zwanger voel, maar kan nergens anders meer aan denken. M'n buik voelt een beetje gespannen, wordt misselijk van de zenuwen.
Whaaaaa!! 😮 :shock: 😮 :(
b0llie schreef:heeej meiden
mag ik ook meebabbelen hier