lillepilOud lidBerichten: 99Lid sinds: 1 januari 2005
Beebwish: wat een rot nieuws! Leef met je mee. Hoop dat er iets is wat jullie kan helpen. Heel veel sterkte!
beebwish1982 schreef:
Ik weet het ook ff niet meer. Absoluut geen zin in klussen. heeft toch geen nut. en nog meer van dat soort emoties
beebwish1982 schreef:Ik had het wel verwacht, maar het komt toch hard aan.
Ik stop ook met het forum. Ik lees nog wel met jullie mee
Dank jullie wel voor jullie steun dames
zon schreef:Een oud "vriendinnetje" van me , heel naief typ....ook redelijk veel overgewicht.....dacht ik stop met de pil...wil wel een kindje ( wilde t eerder nooit...) en zij was ook de 1ste of 2de ronde zwanger...
Zo oneerlijk vind ik dat dan.....
zon schreef:lolana....misschien wel ja...maar goed is ook wel een heel verhaal.....( dat meisje heeft mij nogal erg onbeschoft behandeld , gekwetst enzo)
Misschien daarom voelt t extra oneerlijk....
Lin23 schreef:Een positief bekeken: als je enige waarde zou hechten aan dat pendelen, zou het in elk geval betekenen dat je zwanger zal worden! Dat is ook niet iedereen gegund.. ;-)
angeleye schreef:Lin23 schreef:Een positief bekeken: als je enige waarde zou hechten aan dat pendelen, zou het in elk geval betekenen dat je zwanger zal worden! Dat is ook niet iedereen gegund.. ;-)
ja positief blijven is de boodschap en hoe je het draait of keert, we worden idd zwanger.
Sylverstertje schreef:Nou, ik heb positief bericht 😃
Ik ben zwanger!!
Moet er nog een beetje aan wennen en verwacht steeds de :twisted: 😈 te zien... maar geen enkel teken..
Had er al niet echt meer op gehoopt en alle kwaaltjes kon ik goed afschrijven aan andere dingen.
Maar bleek toch zwangerschap te zijn 😃 gelukkig
3 dagen misselijk, rommelende darmen, vaak plassen (en dan ook echt grote plassen en weinig gedronken), emotioneel, ongi pijn aan mijn linkerkant (normaal overal), niet meer tegen de geur van bepaald eten kunnen en mijn favoriete snoep vond ik al even raar smaken..
Heerlijk al die klachten, want nu doe ik het ergens voor!!
Sylverstertje schreef:ja, mijn man en ik hadden het er vandaag nog over...
we hadden voor het trouwen een kalender besteld met 2009 ons jaar...
begint er echt op te lijken dat het ons jaar wordt!
2010 het jaar van onze uk als alles goed gaat!
Shorty schreef:Sylvestertje...GEFELICITEERD! Ben super blij voor je!
In de hoeveelste ronde ben je zwanger geraakt...??
Geniet van je zwangerschap!
Dianneke schreef:welkom Tara, mijn man en ik wilden van 2009 echt een superjaar maken: getrouwd, huis gekocht (krijgen de sleutel over 2,5 week!) en dan wilden we ook nog wel graag een zwangerschap, inmiddels al de helft van de probeertijd daarvoor in dit jaar om, maar er is nog hoop (en je moet ook niet teveel willen, kinderen krijg je en neem je niet... zo dat waren weer de wijze verstandswoorden, het voelt anders)! Door mijn lange cyclus ook pas de 3e ronde nu. Hoeveelste ronde zit jij? Doe je ook iets van temperaturen of ovulatietesten ofzo?