PeachOud lidBerichten: 745Lid sinds: 1 augustus 2009
Gefeliciteerd Shorty!! Echt superleuk voor je.
Daantje77 schreef:Shorty van harte gefeliciteerd meid!
Dan lopen we aardig gelijk op zo... welke datum ben je dan uitgerekend?
Ben heel blij voor jullie en kan me goed indenken dat je het van de daken wil schreeuwen.
Wij zelf hebben besloten het voorlopig even ons geheimpje te houden... 26 oktober de eerste echo en dan willen we 's avonds even naar beide ouders. Daarna broers/zussen/goede vrienden. En de rest van de wereld na 3 maanden!
Maar het ligt wel continu op het puntje van de tong hoor!
Iedereen een hele fijne zondag!
Shorty schreef:
Kan je zo vroeg al een echo laten maken...gezien jij 26 oktober al gaat.
Dianneke schreef:Welkom Kim! Altijd gezellig nieuwe mensen. Het is idd heel moeilijk om jezelf niet alvast rijk te prijzen als je bijna ongesteld moet worden en je allerlei klachtjes hebt!
@Nala: hopen dat het geen 😈 is!
@betsy: als je nog geen ei gevonden hebt werken of de ovu-testen bij jou niet goed, of je krijgt deze keer een lange cyclus waardoor je ei of later is of er niet is.
@Teigetje: ik hoop voor je dat het wel raak is!
Hier heel goed nieuws, mijn melkhormoon is normaal! Geen reden dus om niet gewoon zwanger te kunnen worden, dat wordt de komende weken dus weer druk klussen! Gisteren even spannend, want de uitslag was er nog niet, vandaag dus gelukkig wel. Ben echt heel blij dat ik niet nu al de medische molen in hoef!
kim83 schreef:Wat een warm welkom zeg! Super!
@dianneke: Fijn voor je dat er niets aan de hand is. Succes!
Ik weet dat deze syptomen ook tussen mijn oren kunnen zitten. Maar ja, ik wil het zoooo graag!!!!
haha, maar daar zal ik wel niet de enige in zijn hier.
testen jullie pas op of na de nod? Of hebben jullie testen waarmee je al eerder kan testen?
zon schreef:Lin: Je moet iig doen waar je je goed bij voelt...duim voor duidelijkheid voor jou!! ( liefste natuurlijk een positieve zwangerschaptest, daar is hoop voor...op een ander fora was een meisje die sinds feb maar 1 keer ongesteld was geworden en toch in september positief teste!!)
lolala schreef:@Dianneke verhuizen brengt een hoop stress met zich mee hé!!
Ik heb het juist achter de rug en bah niet snel nog een tweede keer 😉
hoe gaat het met iedereen? nog steeds vol hoop door voor 1e kindje :D?
moon25 schreef:Dag Medeklussers,
Mijn NOD was gisteren...en gisteren werd ik niet ongesteld...maar wel kei veel buikpijn en wat denk je?? Helaas...vandaag ongesteld geworden 😢 Toch wel erg balen. Ik merk aan mezelf dat het me meer doet dan ik dacht..maarja..het is onze 1e echte "serieuze" maand...dus maar weer afwachten tot de volgende ovulatietesten en natuurlijk door blijven klussen 😉
Jullie allemaal heeel veel succes wederom!
Liefs mij
Teigetje schreef:@kim: vorige keer dat ik "zwanger" was, had ik drie dagen na mijn NOD getest en kreeg ik pas na een vijftal minuten een super super superlicht streepje. Waarschijnlijk zal dit geweest zijn omdat het een BBZ was. Daarmee dat ik na een test op mijn NOD (normaal gezien vandaag, het kan heel misschien ook morgen zijn) nog niet zeker ben. Maar ik denk dat je normaal gezien wel op je NOD positief moet testen.
Greetz
Jootje82 schreef:Hey Nala, wat houd dat pendellen in?