kim83 schreef:Ik heb net getest en ik ben ZWANGER!!!
Gefeliciteerd!!!! 😃 geniet ervan!!!
kim83 schreef:Ik heb net getest en ik ben ZWANGER!!!
tamara1982 schreef:@kim mag ik vragen wat voor klachten je allemaal had voor je ging teste??
gr Tamara
kim83 schreef:tamara1982 schreef:@kim mag ik vragen wat voor klachten je allemaal had voor je ging teste??
gr Tamara
@all: dank je wel allemaal
Ik had en heb alleen wat krampen in mijn onderbuik af en toe, maar ik weet soms ook niet goed wat het dan is. mijn blaas, darmen of baarmoeder.
Verder had en heb ik nergens last van. Alleen heel sterk het gevoel dat ik zwanger ben!
Suus85 schreef:Wat zijn je klachten dan Tamara? (ff geen zin alles terug te lezen) 😛
Ik ben zelf ook 3 weken gestopt met de pil, eisprong gehad en nu 4 dagen verder ook lage buikpijn, krampen en nog vanm alles als ik er over na zou denken....
Lin23 schreef:@ Zon: balen zeg 😞 Ik had het echt gehoopt voor je. Hopelijk brengt het nieuwe huis geluk en is het snel raak. Dat je daar dan je kindje gaat verwekken, is ook een leuke gedachte toch? Succes met het verhuizen en natuurlijk met het klussen 😉
@ Nala: duurt ook lang voor jou zo! Vervelend he, zo'n lange ronde. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
@ Betsy: hopelijk ook voor jou snel duidelijkheid. Een regelmatige cyclus is al erg fijn inderdaad!
Soraya86 schreef:
Spannend he allemaal!! Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent!! Hoe weet je dat je nog geen eisprong hebt gehad??
Soraya86 schreef:@nootje38
Bedankt dat je zo aan het rekenen bent geweest 😃
dus eigelijk heeft ze gewoon maar wat gezegd idd..en ik heb me gewoon maar weg laten sturen met de info miskraam... :? nu ik er over nadenk ja ze heeft nog geeneens ergens naar gekeken ofzo.. :roll:
dus stel het is mijn eisprong geweest is er misschien erges nog wel een kansje dat het deze maand wel is gelukt waar ik niet van uit ga..
ALs dat zo is zijn er denk ik wel 3 eitjes gesprongen aangezien de buikpijn :mrgreen: haha
ik ga maar gewoon afwachten tot 2 november en ik ga deze datums zeker onthouden en ik ga is kijken op die site die je hebt gegeven!! ThnXxxxx 😃
geniet van je zwangerschap!!!
Nala22 schreef:@Nootje:
Denk het niet.
Heb in het verleden al een vroege mk gehad en toen voelde het heel anders!
En ik had de laatste x voor m'n ongi ook een nega test...
Vindt nl niet dat je zomaar kunt zeggen dat het een vmk was!
Nala22 schreef:Hey,
Ja,tuurlijk zijn er wel veel die ongi worden waarbij het eitje bevrucht is. Maar die hebben dan wel een posi zw test van tevoren.
Bij mijn vmk kwamen er druppels bloed uit lopen(sorry voor de details), dus niet zoals bij een normale ongi.
Dat de huisarts dat zegt is wel raar...Maarja,er zijn zoveel huisartsen die zomaar wat zeggen.
chanty schreef:Hoi hoi,
IK BEN ZWANGER. We hebben net een test gedaan en ben 2-3 weken zwanger volgens Clearbleu. Kan het gewoon nog niet geloven. We zijn zo blij!
Groeten,
Chantal