Tessa23Oud lidBerichten: 3.927Lid sinds: 29 september 2009
Spannend teigetje!
VickyS schreef:ja wachten is heel moeilijk, en ik ben al zo ongeduldig!! die vage buikpijn blijft toch een beetje aanhouden dus het kan al zeker niet m'n ei zijn.. ik heb hem dit keer niet gevoeld maar zou toch al lang geweest moeten zijn. Zit nu op dag 23..
het voelt ook een beetje alsof ik ongesteld moet worden maar dat zou dan weer heel vroeg zijn met een cylcus van ong 30 dagen.. :roll:
tja nog een weekje wachten..
hier ook echt herfstweer hoor!
en Teigetje, weet je al iets?
jollyjo schreef:@ Lin, bedankt voor je antwoord. Had al zo'n vermoeden. Ik heb op zich wel een regelmatige cyclus, dus dat is het probleem niet, vroeg me alleen even af hoe het zat met de eisprong. Aangezien die testen steeds negatief zijn en ik de eerste 2 keer wel duidelijk iets voelde, was ik even bang dat de eisprong gestopt was ofzo. Zal wel even speuren op de site.
Tessa23 schreef:En liminous ook hier.. haha
Liminous schreef:Leuk, hier is al een zwangere dus!
En jollyjo, wat heb jij gelijk al een mooie regelmatige cyclus!
@ hier, nog steeds geen ongi, kriebeltjes beginnen nu toch wel wat toe te nemen!
jollyjo schreef:@ Liminous, ja hij is mooi gelijkmatig, maar weet niet of je de vorige berichten allemaal hebt gelezen. Ik heb nu al 2 rondes geen eisprong gevoelt en de laatste ronde waren alle ovutesten negatief, beetje vreemd. Kijk het deze rond even aan en volgende rond vroeg beginnen met testen.
Ik was de laatste ronde ook later ongi en had dus ook ene test gedaan, 2 dagen later werd ik ongi, heel gek. IK hoop voor je dat je maandag een positieve test heb, kan natuurlijk.
dat er menstruatie optreedt wil o.a. zeggen dat er geen bevruchting heeft plaatsgevonden, het zegt niets over een eisprong. De baarmoeder bereidt zich maandelijks voor op een eventuele embryo dit gebeurt onafhankelijk van een eisprong.Meestal beginnen meerdere eitjes aan een reiping, maar komt geen van de eitjes tot een "sprong". Als dit het geval is ontbreken de volgende verschijnselen: middenpijn links of rechts onderin de buik
loesje80 schreef:
Even een hele andere vraag... Ik lees veel over producten die je niet mag als je zwanger bent, maar weet ook iemand hoe het zit met naar de sauna gaan? Ben nl erg fan van een vriendinnendagje in de sauna 😃 Als dat niet meer kan, dan moet ik snel nog even gaan...
Sabrina1984 schreef:Ik voel mijn eisprong ook niet volgens mij.
Tenminste ik voel wel dingen, maar weet nooit of dat me eisprong dan is!?