loesje80 schreef:Dat maakt het inderdaad wel lastig, inderdaad 2 keer een lange cyclus.. Ik wist ook niet dat je bij een positieve ovu-test nog niet per definitie een eisprong hebt (Zo blijk je nooit te oud om te leren). Maar ik hoop wel voor je dat je snel duidelijkhied krijgt. En al is het dan misschien niet de uitkomst die je had gehoopt, maar als je tussen zaterdag en de week erop danwel positief test danwel ongi wordt weet je waar je aan toe bent!
Ik heb al de hele ochtend last van mijn onderbuik en laag in mijn onderrug en ik moet zeggen dat volgens mijn "kortste cyclus" (29 dagen) ik zaterdag mijn NOD zou hebben. Maar ik las bij een ander topic, je kan beter wat later testen, want als je zwanger bent ben je dat over een week ook nog en anders blijf je jezelf toch maar voor de gek houden dat je te vroeg hebt getest 😊 Dus ik moet van mezelf wachten tot volgende week donderdag (dan is het 1 dag later dan mijn langste cyclus, 33 dagen)
Ja, ik hoop ook vooral op duidelijkheid. Zwanger zijn zou natuurlijk het meest fantastische nieuws zijn dat we kunnen krijgen, maar ook met een ongi en dus een wat kortere cyclus deze keer zou ik al erg blij zijn. Hoop vooral ook dat die ovutest ook tot een eisprong heeft geleid, anders heb ik niets aan die testen.
Spannend dat je klachten hebt! Die pijn in mijn onderrug heb ik ook vaker, maar ook de vorige rondes gehad, dus weet niet zo goed waar dat vandaan komt. Wat knap dat je dan nog zo lang gaat wachten, dat zou ik echt niet kunnen! Ik ben namelijk super ongeduldig en als ik dan een week later positief zou testen, zou ik misschien wel denken 'Ik had al de hele week blij kunnen zijn als ike erder getest had', haha, stom he?! Succes met wachten.