jollyjo schreef:Loesje, succes met sintinkopen doen, schijnt de drukste dag te worden morgen, was net op het journaal. Wij moeten ook nog wat dingen halen dus hoop dat we snelvoor de drukte aan klaar zijn.
Kimberley, ik hoop dat je snel helemaal duidelijkheid hebt, maar een streepje is een streepje inderdaad. Wel k*t van die vriendin van je zeg!
De sinterklaas-inkopen zijn gedaan. Viel me alles mee met de drukte 😃 (zal wel aan het weer hebben gelegen rond de middag!)
@ Kimberley: Heb je al duidelijkheid? Ik denk het wel 😊 Want inderdaad, een streepje is een streepje!
@ Tessa23, hebben de 😈 😈 echt doorgezet?
Hier alles rustig, en toch ook weer niet :? Word nu al moe van mezelf... ik heb nooit echt last gehad van mijn ongi, ook ervoor niet. Maar ik blijk nooit echt heel goed opgelet te hebben blijkt nu 😂 Want het ene moment denk ik "ik voel niks, dus dan zal de ongi er ook wel niet aankomen" en het andere moment heb ik last onder in mijn buik en denk ik "daar heb ik nog nooit last van gehad, wie weet..." Hahahaha, hoezo jezelf aanpraten dat je mogelijk niet ongi wordt. En dat terwijl ik ook heel goed weet dat deze ronde de kansen echt minimaal zijn 8-) Ach ja, woensdagavond zou uiterlijk mijn NOD zijn als ik naar mijn langste cyclus kijk (vandaag volgens mijn kortste cyclus).
Heb vandaag wel even laten vallen bij vriendlief dat deze week toch wel een spannende week is, omdat ik ongi moet worden. O :shock: Was zijn antwoord. Ik geloof dat hij ook ook erg spannend vindt 😉