@ Sabrina: Ojee, te vroeg testen... Ik hoop dat je echt te vroeg was! En dat je van sinterklaas toch een positieve test krijgt 😊
jollyjo schreef:Heey meiden
even snel een berichtje van mij, ben nog steeds niet ongi, heel vreemd. Mijn darmen werken nog niet zo goed, maar voel me niet meer zo opgeblazen. Snap er niks van, maar we wachten maar af. Tis net of mijn cyclus iedere maand langer wordt, maar ja heb er niks over te zeggen helaas. \
Loesje,voor jou wel prettig dat je nu weet hoe je cyclus een beetje loopt, is ook wel handig.
Helemaal weten hoe mijn cyclus loopt weet ik niet zeker, maar na 28-29-29-30-33-31 blijft het wel binnen de perken. Ik was bang dat het alleen maar op zou lopen... (de ronden hiervoor was ik al wel gestop met de nuvaring, maar gebruikten we condooms...)
Wat spannend jollyjo! Wanneer mag/kan/wil/ga je testen?
Ik ben alvast klaar voor 1/2 januari 😂 😂 Ik moest vandaag even naar de kv voor tampons, bedacht ik, laat ik dan toch maar tests kopen (en ik kan er dan niet maar 1 kopen... pakje van KV voor 5 euro van 2 en van clearblue met 3) En ik vond het me een potje genant! Bedacht bijna, zal ik tegen de man achter de kassa zeggen dat het voor een vriendin is Gelukkig vroeg hij niks, dus ben snel weggegaan. En dat terwijl ik condooms kopen geen enkel probleem vind...
Lin23 schreef:miimii schreef:ik wil het ook zo graaag!!
IK OOK!!! :-D
Hahaha, ik moet heel eerlijk bekennen dat voor mijn gevoel de vorige keer meer een "proefrondje" was, en dat het nu voor de menus is 😉 En ik moet zeggen, het proefrondje heeft er zeker voor gezorgd dat ik nu toch wel ook graag over een maandje een positieve test tegemoet zie :oops: :oops: