@ Daisy, ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn.
@ Jessy, je bent lekker bezig met het kamertje. Ik durf dat niet te doen hoor, dan weet gelijk iedereen dat we bezig zijn. En we moeten eerst ook maar afwachten of het gaat lukken. We zijn per slot van rekening wel allebei al een jaartje ouder (ik 36, manlief 38).
@ Im, gezellig dat je erbij komt op het bankje. We zijn gisteren bij La Niche (
http://www.laniche.nl) geweest. Wat voor een baan heb je gevonden?
@ Annemieke, beterschap en goed op jezelf passen hoor. Laat je maar lekker verwennen door je mannetje met verse sinaasappelsap en andere gezonde dingen. Heb je ook een kuurtje gehad voor je longontsteking?
@ Vicky, we zullen even een beetje inschikken zodat je erbij past op het bankje. Het valt wel op dat we met een aantal meiden eerder zijn met ons ei dan dat we dachten. Hangt er soms iets in de lucht ofzo?
@ Suus, heel veel plezier in Amsterdam zondag!
@ Jessy, natuurlijk willen we een fotootje zien! En wat een schattig lijstje!
@ Inge, succes met zoeken naar een nieuwe baan!
Ik had vanmiddag ineens bij het afvegen roze slijmverlies met één of twee druppies rood erin. Zou het nu al een innesteling kunnen zijn? Ik hoop het zo. Nog 12 nachtjes slapen tot mijn NOD ... dat zal wel lange dagen zijn. Alhoewel ik wel weer een paar leuke dagen voor de boeg heb. Heerlijk 5 dagen vrij. Morgen wordt ons nieuwe bed geleverd. De kringloopwinkel komt morgen ook ons oude bed ophalen. Ze kunnen al vanaf 8 uur komen dus dat wordt vroeg opstaan, wat ik wil meteen de slaapkamer even een flinke schoonmaakbeurt geven als we het oude bed eruit hebben. Zaterdag ga ik met manlief naar de hhbeurs en de 9-maandenbeurs onder het mom van inkopen doen voor mijn zusje en aansluitend gaan we dan naar Rotterdam zodat manlief Bas en Wim (tweeling van mijn zusje) ook een keer live kan bewonderen. En daarna terug naar huis.
Zondag heerlijk uitslapen in ons nieuwe bed (denk ik tenminste) en dan ga ik 's avonds weer naar Rotterdam om tot dinsdag bij mijn zusje te blijven en haar een beetje te helpen. Mijn zwager moet per slot van rekening ook weer eens "gewoon" werken. Hij heeft de afgelopen tijd al zoveel vrij genomen en gekregen.