@ Angelique: jeetje, wat spannend meid!! Ik hoop zo voor je dat het een positieve test is en dat je man uit zijn vel spingt van geluk!! Het kan inderdaad wat Loesje zegt, om maar niet aan zichzelf te gaan twijfelen (en hun vruchtbaarheid) als het zo lang duurd dan maar onder het mom van "we doen het rustig aan". Duimen draaien hier overuren voor je!!
@ Lin: ja dat hoop ik ook!! 😃 Hoop voor jou dat natuurlijk je ongi weg blijft maar er wel een positieve test komt... Want dat wachten is verschrikkelijk 😈
@ Jazzy: ik heb ook meer buikpijn nu zonder pil dan toen met pil, maar dat had ik al wel verwacht. Ik ben namelijk op mijn 13de al aan de pil gegaan o.a. omdat ik zulke helse buikpijnen had. Kon minimaal 1 dag in de maand helemaal niets doen van de pijn, lag dan alleen in mijn bed met zware ibuprofen van de ha. Gelukkig is het niet zo heftig terug gekomen 😊 Heel veel sterkte er mee iig!!
@ Pinkymeid: ja hoor dat kan. De afgelopen ronde (was mijn 1e ronde weer) had ik na de echte ongi ook nog een paar dagen oud bloed. Als je dat fijn vind, kun je eventueel alles bijhouden op
http://www.menstruatiekalender.net. Dan kun je ook iedere maand terug kijken hoe het de afgelopen maanden is geweest en een patroon vinden.
Vanochtend waren mijn theezakjes ineens weer volle (.)(.) wat dus officieel een teken is dat mijn ei geweest is 😃 Hopelijk blijven ze zo en krijg ik geen ongi waardoor ze weer terug keren in de theezakjes-staat 😞