kruimeltjeOud lidBerichten: 5.788Lid sinds: 29 november 2009
Maal, ik kan me goed voorstellen dat het allemaal heel spannend is. Het is ook nog zo pril. Positief blijven meid ... wanneer ga je de huisarts/verloskundige bellen?
Nina28 schreef:Of hij denkt misschien nog dat de ooievaar er gewoon een bij ons dropt.
x--jessy--x schreef:Nina28 schreef:Of hij denkt misschien nog dat de ooievaar er gewoon een bij ons dropt.
Haha lol, dat zou handig zijn 😃
Maar nee, doe me dan maar die 9 maanden... Ben een absolute controlfreak, lijkt me bizar om te voelen hoe er binnen in je eigen lijf iets beweegt, tegen je ribben of zo aan schopt, en waar je totaal geen controle over hebt. Wil zoooo graag weten hoe dat is :D
Nina28 schreef:Baal ontzettend vandaag.... Mijn vriend was 2 dagen weg voor zijn werk en zou vandaag weer thuis komen, belt hij net dat hij nog een nacht daar is en morgenavond pas thuis is.... Zo komt er natuurlijk geen baby :x Of hij denkt misschien nog dat de ooievaar er gewoon een bij ons dropt.
Tijd om te klussen wordt zo wel minder en dus ook de kans dat het deze maand succesvol is!
Nina28 schreef:@Pinkymeid: Spannend hoor.... ik hoop zo voor je dat het een reden heeft dat je misselijk bent. Dan is het tenminste ergens goed voor! Succes met wachten!
Nina28 schreef:oooooo heel dom van mij, dat staat gewoon in je banner!!!! duhhhhh
Nina28 schreef:Ben ook stiekem al af en toe naar babykamertjes aan het kijken en we denken soms al na over namen... Ik weet dat ze zeggen dat je er niet teveel mee bezig moet zijn, maar: HOE kun je er nu niet mee bezig zijn als je iets HEEL graag wil?
Im76 schreef:@ Pinkymeid,
FIjn dat je misselijkheid weg is! Wel raar dat je vanochtend zo plots helemaal niet lekker wakker werd..
Wie weet zijn het wel allemaal positieve kwaaltjes 😃 , succes op het wachtbankje..Ik ben alweer bijna van het wachtbankje af, brrr ben benieuwd haha!
@ Nina28,
He balen zeg dat je vriend nog een nachtje langer weg blijft..Dat zul je ook altijd zien..Verwacht je ook een deze dagen je ei of niet?? In ieder geval succes met zwanger worden! Hopelijk hebben we binnenkort heel veel positieve testen.
Liefs Im
VickyS schreef:Hi girls
Vandaag veel last van mijn rug en mijn nek, spierpijn, hoop maar dat het geen griepje is...
en ook steken in mijn onderbuik langst beide kanten, misschien ongi die eraan komt.. hoop het niet!!!
met jullie alles goed? gaan stemmen vandaag?
Im76 schreef:@ selly1985 ,
Hoe is het met je? zijn de 😈 nog steeds niet gekomen??
Spannend hoor! Hoop voor je dat het raak is!
Liefs Im
VickyS schreef:@pinkymeid, ben je wel Nederlandse? ik kom zelf uit antwerpen en hadden stemplicht en hier stemrecht maar vriendlief wou dat ik ging stemmen...
hoop ook dat het positieve kwaaltjes zijn :lol:
Pinkymeid schreef:@Nina: eigenlijk niet morgen naar de tandarts hihihi lol, morgen zijn men vriend en ik 11 maandjes samen maar ja daar ga niet veel van hebben mijn vriend is werken, maar mss morgen avond wel :)
Nina28 schreef:Pinkymeid schreef:@Nina: eigenlijk niet morgen naar de tandarts hihihi lol, morgen zijn men vriend en ik 11 maandjes samen maar ja daar ga niet veel van hebben mijn vriend is werken, maar mss morgen avond wel :)
Nou tandarts, dat is niet een heel leuk vooruitzicht nee. En gefeliciteerd met jullie 11-maanden jubileum!
Ik ga effe eten, misschien tot later meiden!
Im76 schreef:@ selly1985,
Geen bloed is goed haha dat geeft de mens nog goede hoop niet waar!!
Hoop het voor je meis, zou wel erg leuk zijn als het de eerste rond raak is :D. De symtomen die je noemt klinken wel een beetje als zwanger. De enige die het je kan vertellen is een testje helaas..Kan je het nog volhouden tot a.s zaterdag??
Met mij gaat het wel ok ben ook erg moe, maar dat kan ook gewoon komen omdat ik sinds maandag weer aan het werk ben en daarvoor enige tijd thuis heb gezeten haha! Heb ook wel aardige wat last van mijn boobs, maar hele rare pijn en het verschilt per dag eigenlijk. Kan me ook niet herinneren of ik eerder zolang last had van mijn boobs..Gisteravond ineens een ontzettende kramp, pijnscheut rechtsonderin en vandaag al de hele dag zo'n zeurderige pijn dat er wat aankomt en dan voel je wat en blijkt het gewoon afscheiding te zijn. En nu heb ik de hele tijd warme pijnscheuten in mijn liezen en en steekjes bij mijn schaambot enz...wordt gek van mezelf hahah...Mijn lichaam zal me vast voor de gek houden. Zolang er geen bloed is, is het goed 😃 . Als ik zaterdag nog niet ongi ben ga ik testen 😉
Liefs Im
VickyS schreef:ben natuurlijk ook gaan stemmen, moest van het vriendje!!
wou zondag testen maar vrees dat vandaag mijn ongi door gaat komen... veel buikpijn..
Nina28 schreef:@ Pinkymeid, Was je in een heel heet bad geweest en daarom niet goed geworden= (da´s raar m´n vraagteken doet het niet meer) Heb je verder last van zwangerschapskwaaltjes=
Nina28 schreef:@ Pinkymeid: Ik hoop zo voor jou dat het allemaal symptomen zijn waar we eigenlijk allemaal op zitten te wachten!!!
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend met hopelijk heel veel positieve testen, veel klusplezier en hopelijk dat de zon eens doorkomt dit weekend.... Ik ben zo klaar met de winter!!
Im76 schreef:Hey Hey,
Dank jullie wel voor jullie felicitaties... ben ook helemaal happy, maar het is allemaal nog een beetje onwerkelijk hi...
Mijn vriend en ik zeiden toestraks ook wel spannend he?? dat is het ook wel..Het is nu gewoon afwachten wat er allemaal gaat gebeuren of het goed gaat. Ik probeer positief te blijven 😂 ...
Ik ga nog even stuiteren door het huis hi, ben helemaal onrusig en heb een hartslag van te veel hi!!
Lieve meiden ik duim heel hard voor jullie dat jullie ook snel een positieve test in handen hebben!!! Dan kunnen we lekker met zn allen in November gaan puffen, brrr spannend!
Liefs Im