@ Nina28 ,
Dank je wel meis!! ik hoop ook echt dat er snel positieve berichten bij mogen komen! Helemaal leuk..
Wanneer heb jij je nod??
Liefs Im
Im76Oud lidBerichten: 545Lid sinds: 19 januari 2010
kruimeltje schreef:@ Annemieke, met de neefjes gaat het goed. Ze zijn vandaag precies 1 maand oud. Wim (de grootste) is nu al anderhalve week thuis. Bas (de kleine) ligt nog wel in het ziekenhuis. Hij weegt nu net iets boven de 1700 gram, maar ligt inmiddels wel in een gewoon bedje. Gisteren is hij voor het eerst in bad geweest in de tummytub. Hij moet nog een klein beetje groeien (tot ongeveer 2 kilo) en dan mag hij waarschijnlijk naar huis.
@ Nina, het wordt aangeraden om vooral de dagen voor je eisprong te klussen en de dag van de eisprong zelf. Omdat een onbevruchte eicel snel achteruit gaat kan deze maar tot max. 24 uur na de eisprong bevrucht worden. Zaadcellen gaan in de regel langer mee. 48 - 72 uur maar soms zelfs wel 8 - 10 dagen!!
Hebben er verder nog dames getest?
selly1985 schreef:kruimeltje schreef:@ Annemieke, met de neefjes gaat het goed. Ze zijn vandaag precies 1 maand oud. Wim (de grootste) is nu al anderhalve week thuis. Bas (de kleine) ligt nog wel in het ziekenhuis. Hij weegt nu net iets boven de 1700 gram, maar ligt inmiddels wel in een gewoon bedje. Gisteren is hij voor het eerst in bad geweest in de tummytub. Hij moet nog een klein beetje groeien (tot ongeveer 2 kilo) en dan mag hij waarschijnlijk naar huis.
@ Nina, het wordt aangeraden om vooral de dagen voor je eisprong te klussen en de dag van de eisprong zelf. Omdat een onbevruchte eicel snel achteruit gaat kan deze maar tot max. 24 uur na de eisprong bevrucht worden. Zaadcellen gaan in de regel langer mee. 48 - 72 uur maar soms zelfs wel 8 - 10 dagen!!
Hebben er verder nog dames getest?
ik heb getest, helaas negatief. maar ja, afgelopen dinsdag NOD en nu nog steeds niets.Dus wie weet, misschien was t nog te vroeg?? ik snap het ook niet, waarom voel ik me dan zo en waarom is mn temp dan wel zo hoog??
selly1985 schreef:@annemiek
ik denk dat het met ontpillen te maken heeft want dit is nog maar ronde 1. Ik ga er maar gewoon van uit dat het volgende week komt 😈 en anders testen we nog een x.
Vind het alleen irri dat het dus nie duidelijk is waar die symptomen vandaan komen, naja, iig temp.
Im76 schreef:@ Kruimeltje,
Hoe is het met je?? De ongi week al weer voorbij, weer bijna aan de klus??
Las net op het forum dat het met je twee neefjes ook allemaal goed gaat?
Dank je wel! Het is allemaal nog een beetje onwerkelijk moet ik zeggen haha..Heb nog niet helemaal het besef. Ben heel onrustig en voel me zwanger. Heel raar eigenlijk, behalve dat ik last heb van mijn borsten maar dat wordt nu ook al minder.. En wat steekjes enz onder in mijn buik.. Dus hopelijk zit alles goed, vind het wel spannend allemaal hi!
Ondanks dat ik zwanger ben hoop ik dat ik gezellig met jullie mee mag blijven kletsen hi……
Veel liefs Im
Im76 schreef:
@ Annemieke1980,
Hoe is het met je?? Voel je, je alweer een beetje beter??
Thanks voor de feli!
Ondanks dat ik zwanger ben hoop ik dat ik gezellig met jullie mee mag blijven kletsen hi……
Veel liefs Im
Botske schreef:Ik weet niet meer wie aan mij gevraagd hebben wat voor een smoes ik heb gebruikt voor de wijnproeverij, maar zal het even uitleggen. Ik heb van alle 6 wijnsoorten 1 of 2 slokjes genomen en heb de rest in de glazen van vrienden gegoten. Bij de eerste wijn gebruikte ik de smoes dat ik de wijn helemaal niet lekker vond. Een vriend die naast me zat vond hem wel lekker en dus heb ik het aan hem gegeven. De tweede heb ik aan een andere vriend gegeven die helemaal geen wijn lust (de wijnproeverij was voor hem georganiseerd, we wilden hem wijn leren drinken) Hihi. Ik dacht dat het ontzettend op zou vallen, maar dat was dus niet zo. Hoe later op de avond hoe beter het ging, want iedereen om mij heen was ontzettend zatjes. Ongemerkt kon ik bij iedereen mijn wijn kwijt. Was ook wel echt heel gezellig. We waren vanmorgen om 6.00 u pas thuis :oops: .
@Im, natuurlijk vinden we het fijn als je mee blijft praten! Een beetje positieve energie kunnen sommige van ons wel gebruiken.
@Annemieke, fijn dat het weer wat beter gaat.
@Maal, hoe is het met je?
@ Jessy, ben ook wel benieud hoe het met jou gaat?!
@Selly, zou inderdaad best kunnen dat je cyclus gewoon langer is.
@ kruimeltje, super dat het goed gaat met de 2 mannetjes!
maal schreef:hey Im
nou nie egt heb nog steeds bloedverlies vandaag dat ik vandaag een echo heb geeisd en daar was geen vruchtje te zien dus doorgestuurd naar naar een ander ziekenhuis voor bloedwaarden evt buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten dat was het idd niet me waarden waren laag maar volgens de spoeddokter zou het waarschijnlijk eindigen in een vroege miskraam
ik moet overmorgen terug komen om zoals de dokter zegt te zien of alle waarden netjes weg zijn ik hoop dat er nog n inieminie kans is dat het vruchtje wel zichtbaar is en dat me waarden hoger zijn maar wil mezelf ook niet blij maken met een dooie mus heb nu alweer een flink ongi gevoel dus het zal allemaal wel weer heb ook egt t gevoel leek ook te mooi om waar te zijn,, maargoed we wachten nog ff de waarden van woemsdag aan
me man komt pas de 16e terug dus heb nog n flinke tijd alone te gaan hij wou zn ticket al verschuiven maar dat kost 600 euro en das ook een beetje te gek dus zal wel nog dik n week moeten wachten tot ik bij hem uit kan huilen helaas.
@liset ik had de laatste keer mn ei op dag 14 das t kortst wat ik heb gehad
nou dames ik ga weer met me depri gedoe ga ff liggen ofzo
liefs maal
Pinkymeid schreef:@annemieke: oei dat is minder he meid en weet je zeker dat het je eisprong was ik hoop toch een beetje voor je dat het je gelukt is om zwanger te worden en jammer dat je vriend nu weg is heel erg veel succes verder ik duim zo voor je
veel liefs
annemieke1980 schreef:Pinkymeid schreef:@annemieke: oei dat is minder he meid en weet je zeker dat het je eisprong was ik hoop toch een beetje voor je dat het je gelukt is om zwanger te worden en jammer dat je vriend nu weg is heel erg veel succes verder ik duim zo voor je
veel liefs
Hey Pinkymeid, ik test met ovulatietesten en door te tempen, de ovulatie test gaf duidelijk positief aan en tempen moet ik nog even afwachten want dat geeft pas na je ei iets aan doordat je temp dan enkele 10e van een graad omhoog gaat. Maar ik heb mijn ei ook echt gevoelt dus het zal echt wel kloppen. Ik had eigenlijk gehoopt eerder mijn eisprong te hebben niets aan te doen, maar ik ben in ieder geval blij dat ie nu geweest is, de kans dat ik deze ronde zwanger ben is erg klein dus nu wil ik graag door naar de volgende ronde! Laat de 😈 😈 maar komen, nieuwe ronde nieuwe kansen 😉
Liefs Annemieke
Jazzy schreef:@ pinkymeid: Ja gaat goed, nog steeds erg rustig op mn werk dus de dagen zijn errrrug lang maar gelukkig kan ik op het forum kletsen haha....ik zit nu op dag 17, gisteren ovutest gedaan maar nog geen 2de streep te zien... 😞 ben bang voor weer een lange cyclus maar we zien het wel 😉
Ik geniet echt van het weer....straks om 5uur lekker een grote wandeling met mn hondje maken...heerlijk en goed voor de lijn haha :D
Jazzy schreef:@ pinkymeid: Ja gaat goed, nog steeds erg rustig op mn werk dus de dagen zijn errrrug lang maar gelukkig kan ik op het forum kletsen haha....ik zit nu op dag 17, gisteren ovutest gedaan maar nog geen 2de streep te zien... 😞 ben bang voor weer een lange cyclus maar we zien het wel 😉
Ik geniet echt van het weer....straks om 5uur lekker een grote wandeling met mn hondje maken...heerlijk en goed voor de lijn haha :D
Liset schreef:Hier weer een positive ovu test dus nog maar ff doorklussen.
Ik probeer er niet teveel aan te denken maar dat wil niet echt lukken hahahaha
kruimeltje schreef:Jippie, ik ben SPAMMER geworden! :D
Pinkymeid schreef:@kruimeltje: ja heel erg leuk wij zijn al volop aan het voorbereiden we hebben al bijna alles 😊 maar er komt echt wel heel veel bij kijken maar dat is het leukste eraan 😃
en ik dacht dat je dat kon 2 keer met elkaar trouwen maar denk dan wel in amerika alleen hihi
kruimeltje schreef:Pinkymeid schreef:@kruimeltje: ja heel erg leuk wij zijn al volop aan het voorbereiden we hebben al bijna alles 😊 maar er komt echt wel heel veel bij kijken maar dat is het leukste eraan 😃
en ik dacht dat je dat kon 2 keer met elkaar trouwen maar denk dan wel in amerika alleen hihi
Wij zijn al twee keer "getrouwd". Eerst een geregistreerd partnerschap omdat ik niet in het zelfde jaar als mijn zusje wilde trouwen maar we al wel e.e.a. geregeld wilden hebben. En een paar jaar later zijn we echt getrouwd. Bij het geregistreerd partnerschap waren alleen onze ouders aanwezig en zijn we 's avonds lekker uit eten geweest. Trouwen hebben we ook klein gevierd maar hebben we wel een hele dag van gemaakt. Ik denk er nog steeds met heel veel plezier aan terug.