ja maar ik heb een super positieve ovu test gehad op 24 maart das langer dan 7 dagen dan is echt wel heel raar ik moet woensdag ongi worden
veel liefs
PinkymeidOud lidBerichten: 6.169Lid sinds: 21 februari 2010
Janne26 schreef:Hoi Meiden,
Spannende dagen hier op het forum zeg!!
@Jessy: Jammer dat je ongi bent geworden 😞 Op naar de volgende ronde dan maar hè :|
@Pinkymeid: Geloof goed dat je ervan bent geschrokken! Maar er is nog hoop. Straks nog een testje en wie weet...... :mrgreen: Laat je het even weten?
Heeft iedereen wel een goed paasweekend gehad?
Ik zit hier met een buikgriep 😞 Diarree, krampen, misselijk, overgeven, wat verhoging....echt niet fijn. Moet vanmiddag nog gaan werken, maar zit erover te denken om me ziek te melden 😞 Bah....heb daar altijd zo'n hekel aan!!
Pinkymeid schreef:@Janne: denk dat ik pas dan deze avond een testje zal doen in de hoop dat die waarde dan wat hoger is en als nog negatief is dan doe ik morgenvroeg een en als dan nog negatief is dan weet ik het allemaal niet meer hihihihi echt spannend
veel liefs
Janne26 schreef:@marissi: misschien was je nog iets te vroeg? Ik vind het lastig om je advies te geven, omdat ik er zelf niet zoveel ervaring mee heb 😉
Hopelijk kan iemand anders je wel een tip geven!
x--jessy--x schreef:@ Botske: dank je wel meis!!! Of er nu iets heeft gezeten of niet, het had niet zo mogen zijn deze ronde. Dus het wordt al weer een 2011 beeb... Ach ja, zo lang we maar zwanger worden in 2010 toch? 😉 We gaan er weer vol tegen aan deze ronde!! Heb in het andere topic ook gereageerd op je ovu testjes, maar nogmaals meis, ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt en dat ze gewoon positief zijn omdat je zwanger bent!! *keeping my fingers crossed*
@ Marissii: had dat lijstje weer eens opgediept van onderen 😉 Zou je jezelf erbij willen zetten (copy paste in een nieuw bericht)? Jij weet tenslotte iets beter als mij je eigen gegevens 😉 Spannend, kijkers voor jullie huis!! Is het de eerste keer dat er mensen komen kijken? En hebben jullie al een nieuw huisje gekocht? Die digitale heeft overigens wat meer hormoon nodig om zwanger aan te geven... De beste testen (worden ook aangeraden door gyn's) zijn die van de kruitvat 2 voor 5 euro. Ook nog eens lekker goedkoop dus 😉 Misschien met die testen over een paar daagjes nog eens proberen?
@ Janne: dat klinkt niet best meid!! Weet je zeker dat het een buikgriepje is... Omdat je over 2 dagen je NOD hebt...? 😉
Hier derde dag van de ongi... Weinig nieuws te melden dus ;)
Janne26 schreef:@Jessy: pff...ja nu je het zegt. Voel me in ieder geval super belabberd 😞 :|
We zullen zien....of de :twisted: eind deze week op bezoek komen :?
Marissii schreef:Hee bedankt voor de tip 😉 wat fijn zo'n forum he:D We krijgen voor het eerst kijkers...15.30 pas...*zucht* ik ben altijd zo goed in wachten he...geen ander huis gekocht nog...willen eerst van dit huis af. Anders hebben we straks dubbele hypotheken...das niet zo slim.
Stomme clearblue..hihi...ik dacht ECHT dat ik zwanger was...maargoed ik ga van het weekend weer testen! ALS mijn ongie niet op bezoek komt...grr.. :P
Pinkymeid schreef:
@Marissii: ja is echt heel fijn maar ook best grappig hihi hij zei zo moet je nu nog niet testen ik zo ik wacht nog heel even tot deze avond met testen omdat morgen pas ongi moet worden he
jij ook heel veel succes he meid ik duim ook voor jou
Marissii schreef:Pinkymeid schreef:
@Marissii: ja is echt heel fijn maar ook best grappig hihi hij zei zo moet je nu nog niet testen ik zo ik wacht nog heel even tot deze avond met testen omdat morgen pas ongi moet worden he
Thnx meid! Ik vind het ook erg spannend zeg...en ik zit helemaal met mn nod in de knoei...hahaha het is verschrikkelijk...volgende ronde als het nodig is begin ik met de ovulatie testen...oh het is wat met mij. Geen clearblue meer voor mij dat doe ik ook maar als het ECHT zo is.
Ik duim ook enorm voor jou!!!!
Pinkymeid schreef:Marissii schreef:Pinkymeid schreef:
Thnx meid! Ik vind het ook erg spannend zeg...en ik zit helemaal met mn nod in de knoei...hahaha het is verschrikkelijk...volgende ronde als het nodig is begin ik met de ovulatie testen...oh het is wat met mij. Geen clearblue meer voor mij dat doe ik ook maar als het ECHT zo is.
Ik duim ook enorm voor jou!!!!
dat is graag gedaan meid en ai ai dat is minder ik hoop dat je toch een positieve test zult hebben en ovu testen zijn erg handig deze ronde had ik predictor en clearblue maar omdat predictor wel eens vals positief test ook clearblue ovu test gedaan en ja hoor de 23 maart had ik een lachje dus vind die erg goed, heb nu twee zwangerschaptesten van clearblue maar geen digitale en 2 van het merk life test zijn ook zeer betrouwbaar
dank je voor het duimen meid
Nien schreef:@pinkymeid, aah succes meid, ik duim voor je!!
Janne26 schreef:@pinkymeid: ik duim ook voor je en hoop op goed nieuws morgenvroeg! :D
Tessa23 schreef:thnx lieve meiden!!
iemand tips voor keelpijn ? heb al keelsnoepjes.. stomen al gedaan.. haha
Tessa23 schreef:das waar ook.. deed ik eerder ook altijd, gelijk ff maken..
tja heb gewoon droge zere keel echt vervelend..en neus zo rood van t snuiten haha..smeer ik vaseline op , verzacht.
Janne26 schreef:Hoi Pinkymeid, Dat is balen zeg. Nu weet je dus nog niets, nog steeds die onzekerheid. Hoop voor je dat je hcg gewoon nog wat aan de lage kant is....sterkte!
Tessa23 schreef:Jammer dat ie negatief is Pinkymeid
Nee Janne ik moet pas 14.20.. pff slopendd...
VickyS schreef:@Tessa, Veel succes vanmiddag!! we denken aan je! 😉
@pinkymeid, die onzekerheid is ook niet leuk he?! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!
30-03 .... Mulderije .................. .36 ..........2
05-04......Cruesli.........................26..........2
06-04?....Marissii.........................22..........2
07-04.....Pinkymeid.....................25...........2
07-04.....Tama...........................25..........1
08-04.....Janne26.......................26...........1
14-04 .... Botske .......................26 ..........3 (na mk)
16-04 .... Liset ......................... 24 .........15
??-?? ..... maal...........................25..........16
17-04 .... Tessa .........................24..........6
19-04 .... Annemieke1980 ........... 30 .........3
03-05 .... Jessy ........................ 26 ..........4
08-05.......Vickys.......................25...........6
21-04....Patries123.....................27.......Ontpillen
zwanger.....Im76.....................28...............2
zwanger.....Jazzy....................24...............2
zwanger.....Nina 28.................28...............3
zwanger.....Peach...................28..............10
zwanger.....Daisy02.................27..............3
zwanger.....kruimeltje...............36..............4
als ik zo kijk naar het lijstje zwanger en de rondes waarin het gelukt is vind ik dat het volgende ronde toch aan mij is hoor!! 😉
Voel me gelukkig weer een stuk beter nu!! ben het dipje alweer te boven! Genieten van het leven, elke dag! Zwanger of niet!!
Dikke knuffel dames!!
Janne26 schreef:Hoi meiden,
Hoe gaat het hier? Ik heb vandaag nogal een rotdag!!
Voel me nog niet echt beter door die griep. Had eigenlijk een avonddienst op m'n werk, maar dat gaat echt niet lukken. Sommige collega's kunnen er volgens mij niet tegen als er iemand ziek is, en juist net zo iemand had ik aan de tel. grrr....alsof ik me nog niet rot genoeg voel!!!
Daarbij ook de spanning voor morgen, dan is m'n NOD. Voel nu niks....niet zwanger, maar ook niet ongi. Maarja....die buikgriep: misselijk, overgeven, buikpijn/krampen en zo vreselijk moe. Misschien toch zwanger?? pfff.....naja...we zien het wel.
Vandaag ben ik in ieder geval nog vrij dus ga ik lekker uitrusten en me niks aantrekken van wat andere zeggen 8-)
Sorry voor me geklaag, maar moest het echt ff van me af schrijven ;)
Pinkymeid schreef:@pinkymeid: Balen meis...maar je weet maar nooit..misschien was je hcg wel enorm laag! Even afwachten nog hoor..
Ik ben zelf nog niet ongie geworden...ik ga nu vanuit dat zaterdag maar mn NOD dag is....;) hihi
Voel me verder goed, wel pijnlijke borsten hmm...ik ga er gewoon maar vanuit dat ik ongie word.
ja is best wel balen maar laten we ervan uit gaan dat men hcg waarde nog wat te laag is voor een positieve test hihi heb geen last van ongi krampen heb af en toe steekjes in men borsten maar pijn doen ze niet och ja we zullen wel zien
ik duim ook voor jou meid veel succes
chelly schreef:hopen dat jullie dan toch zwanger zijn.
Ik heb nog steeds last van allerlei kwaaltjes: erg moe,veel plassen af en toe misselijk en mijn borsten voelen anders.
Heb vandaag een test gedaan ( zelfde als vorige keer negatief was) en was nu ook negatief.
Snap er echt niks meer van heb echt een positieve test gehad.
Als ik zwaanger zou zijn zou ik nu zo'n 6 of 7 weken zijn en zou een test toch echt positief moeten zijn.
He getest met sensitest 2x negatief
predictor was positief
Pinkymeid schreef:@marissii: ja laten we het daar op houden dat onze hcg waarde nog aan te lage kant is, het plassen valt goed mee bij mij let er niet zo op hihi, heb me deze morgen ook heel even licht misselijk gevoeld maar na het eten was het over 😃 heb nog steeds wat steekjes in men lies en als ik te lang recht sta of ik loop veel krijg ik last van mijn benen net een soort kleine krampjes en een soort steekjes ook heel raar allemaal, ook men borsten lijken groter en heb er soms steekjes in ze doen geen pijn och ja we zullen zien, wanneer ga je nog eens testen marissii ? ik weet het nog niet denk vrijdag pas hihi
Marissii schreef:Pinkymeid schreef:@marissii: ja laten we het daar op houden dat onze hcg waarde nog aan te lage kant is, het plassen valt goed mee bij mij let er niet zo op hihi, heb me deze morgen ook heel even licht misselijk gevoeld maar na het eten was het over 😃 heb nog steeds wat steekjes in men lies en als ik te lang recht sta of ik loop veel krijg ik last van mijn benen net een soort kleine krampjes en een soort steekjes ook heel raar allemaal, ook men borsten lijken groter en heb er soms steekjes in ze doen geen pijn och ja we zullen zien, wanneer ga je nog eens testen marissii ? ik weet het nog niet denk vrijdag pas hihi
Pff ik lijk jou wel hahah...we hebben wel dezelfde kwaaltjes zeg....maar ik heb ook bolletjes of hoe je dat maar noemt in mn borsten..hihi. Ik heb samen met mijn vriend vandaag de kruidvat testjes gehaald...die goedkopere 4.99 ! Met daarin 2 testjes.
Mijn vriend zegt...je gaat pas na zaterdag testen hahaha..streng hoor 😛 moet ik nog langer wachten...dus ik hoop 'm zondag te doen, als men vriend het toelaat 😂 😂 verder issie wel lief hoor ;)
Tessa23 schreef:ik kopier ff mn stukje hier hoor , anders teveel typen haha
Nou meiden ik ben weer klaar met tenen haha , verdovingen viel ff tegen maar ja daarna voel je ook echt niks haha , ze hebben stuk bot weg gehaald , pin er in gezet met een soort boortje , pin steekt uit , hebben ze een balletje op gezet omdat ik anders overal blijf haken, t is net een tong piercing haha , gehecht boven kant , en nu in het verband , heb gips schoentje aan gekregen want nu hoef ik niet hele tijd op krukken te lopen , dit leunt lekker op hak dus is wel fijn hoor.. pijn valt nu wel tegen maja ff er door heen , sorry voor mn lange verhaal hoor maar ben zo blij dat het gebeurd is!
Janne26 schreef:WHAAAAAAAAAAAA...........Marissii, een streep is een streep, hoe licht die ook is....
mag ik je alvast voorzichtig feliciteren....?? ;)
Marissii schreef:Janne26 schreef:WHAAAAAAAAAAAA...........Marissii, een streep is een streep, hoe licht die ook is....
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA echt?????? Ik kan het niet geloven....terwijl die clearblue juist negatief was gisteren.
Zou het echt zo zijn? :o
kruimeltje schreef:Marissii schreef:Janne26 schreef:WHAAAAAAAAAAAA...........Marissii, een streep is een streep, hoe licht die ook is....
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA echt?????? Ik kan het niet geloven....terwijl die clearblue juist negatief was gisteren.
Zou het echt zo zijn? :o
Marissii, is deze soms van het Kruidvat? Die laat namelijk sneller zien dat je zwanger bent dan de Clear Blue, dat had ik ook!
Ik had maandagochtend een KV-test (heeeeeeeel licht streepje, bijna niet te zien) en een CB-digitale test gedaan (niet zwanger).
En toen dinsdagmiddag (dus niet eens met ochtendurine) weer een van de KV en die ga een roze streepje en de volgende ochtend gaf de CB-digitaal ook Zwanger aan.
DUS GEFELICITEERD!!!!
cruesli schreef:aaahhh Marissii!! Ik hoop het echt voor je dat je gewoon zwanger bent!!
Alvast een voorzichtige felicitatie vanuit hier en ik duim dat je volgende testen
gewoon keihartstikke positief gaan zijn :D