PinkymeidOud lidBerichten: 6.169Lid sinds: 21 februari 2010
@Marissii: ooohh meid een dikke proficiat zeg en een streepje is een streepje, ik weer negatief getest 😞 weet het allemaal niet meer
Pinkymeid schreef:@Marissii: ooohh meid een dikke proficiat zeg en een streepje is een streepje, ik weer negatief getest 😞 weet het allemaal niet meer
Janne26 schreef:Pinkymeid schreef:@Marissii: ooohh meid een dikke proficiat zeg en een streepje is een streepje, ik weer negatief getest 😞 weet het allemaal niet meer
Oooh...Pinkymeid, wat vervelend. Misschien over dag of 2 nog een keer testen? Ik zou het ook niet weten :(
Botske schreef:@Marissii, VAN HARTE GEFELCITEERD. Een streepje in idd een streepje, tenminste bij kv testen wel.
@Pinkymeid, jammer meis.
@Tessa, toch nog een beetje kunnen slapen?
Vanmorgen een hele negatieve ovu-test gedaan met ochtendurine. Ik ben er dan ook helemaal van overtuigd dat het mijn eisprong geweest is. Hopelijk hebben we goed geklust en is het alsnog raak.
Jazzy schreef:Tuurlijk bij mij was de test de volgende dag nog duidelijker 😃 :D
Janne26 schreef:@marissii: ik zou vandaag ongi 'moeten' worden. Maar nog niks te zien en normaal voel het wel aankomen, maar nu nog niks!! :shock:
pfff....krijg er de stress van!! :oops:
lolala schreef:Hallo, Ik heb een paar zware weken achter de rug.
Mijn relatie is gebroken daar mijn vriend mij verlaten en bedrogen heeft.
Ben wel al ongesteld geworden dus in deze omstandigheden kan ik er niet rouwig om zijn daar dit geen ideale situatie is.
Ik heb heel veel met jullie meegeleefd en zal dat ook blijven doen maar mijn kinderwens is momenteel opgeborgen...
Liefs
Liset schreef:@ Marissii: GEFELICITEERD MEISSIE!!
@ lolala: Wat onwijs vervelend voor je meid! Neem de tijd voor jezelf!
Nog ff ego:
Ik ben zoooooo zenuwachtig morgen trouwen 😃
Het hele huis aan kant gemaakt alle spullen in huis behalve mn boeketje natuurlijk 😃
We hebben al veel lieve kaarten en bloemen gehad ik voel me zoooo speciaal :oops:
Ik wilde iedereen een heel fijn weekend wensen ik kom na het weekend weer langs 😉
Veel liefs Liset
Marissii schreef: @ Nina: Thnx meid...echt apart als je een positieve test
in handen hebt..je gelooft het gewoon niet.
Nina28 schreef:Marissii schreef: @ Nina: Thnx meid...echt apart als je een positieve test
in handen hebt..je gelooft het gewoon niet.
Ik begrijp je helemaal Marissii. Ik heb ook 3 testen gedaan voor ik het geloofde... en ik heb ruim een week amper geslapen, ik weet niet of dat er ook bij hoort, of dat het komt omdat ik meteen ben gestopt met roken. Ik word nu ook nog vaak wakker 's nachts of ben om 4 uur al klaar wakker.....
Patries123 schreef:
Enne... vandaag ff wezen shoppen bij KV. Ze hadden die testjes nu dus ff voorraadje ingeslagen. Wel angstig om me heen staan kijken of ik geen bekenden zag hihihih
Ik heb nu 2 doosjes testen (2 voor 5) en een doos ovulatie testen. Ik was alleen thuis en toen dacht ik: Eej ik wil ook dat gevoel van testen hebben, dus ik een ovu test gepakt en hop.... Had ik gewoon nog 2 streepies ook, volgens het doosje krijg ik dus binne 24-36 uur een ei.
In mijn geval dus extra goed die helm erop zetten nog ff hihi
Maar zijn die Ovu testen een beetje betrouwbaar van KV??? Volgens mijn banner kan het kloppen en ik heb dan dus ook wel afgelopen weekend wat klachten gehad, maar dan heb ikdus wel een behoorlijke aanloop naar me ei gehad...
Fijne avond maar weer
Jazzy schreef:@ pinkymeid: sterkte meid, ook voor je vriend en vol goede moed naar ronde 3 ;)
jollyjo schreef:@ Pinkymeid, gecondoleerd met het verlies van de oma van je vriend. Hoe gaat het met hem? Jammer dat je ongi door is gekomen, maar nu heb je zekerheid en kun je door naar de volgende ronde. Veel sterkte toegewenst de komende tijd!
jollyjo schreef:@ Pinky, ik ken het gevoel. Toen mijn oma overleed was dat heel verdrietig, maar voor haar het beste. Ze was 93 en helemaal op. Ze wilde ook wel graag. Natuurlijk komt het wel als een klap, maar je weet dat ze dan wel rust hebben en dat geeft jezelf ook rust. Hoe oud was de oma van je vriend?
Het kan verschillende oorzaken hebben waarom het toch niet raak is het zijn zoveel toevalligheden bij elkaar. Blijft iets wonderlijks dat zwanger worden.
cruesli schreef:@pinkymeid: gecondoleerd met de oma van je mannetje 😞
En jammer dat je ongi door gekomen is, maar we gaan gewoon samen naar ronde 3 😊
@vickyS: hahah grappig van die konijntjes, ik zal mn eigen konijn maar eens extra knuffelen, wie weet helpt dat ook wel 😉
En alle bruidjes, proficiat! Ik hoop dat jullie een hele leuke dag hebben gehad!
Ik ga zo mn paard nog even poetsen en dan ga ik lekker met vriendinnetjes en hun paarden een weekend naar de veluwe, genieten! 😃
Dus tot zondag dames!
cruesli schreef:@pinkymeid: gecondoleerd met de oma van je mannetje 😞
En jammer dat je ongi door gekomen is, maar we gaan gewoon samen naar ronde 3 😊
@vickyS: hahah grappig van die konijntjes, ik zal mn eigen konijn maar eens extra knuffelen, wie weet helpt dat ook wel 😉
En alle bruidjes, proficiat! Ik hoop dat jullie een hele leuke dag hebben gehad!
Ik ga zo mn paard nog even poetsen en dan ga ik lekker met vriendinnetjes en hun paarden een weekend naar de veluwe, genieten! 😃
Dus tot zondag dames!
jollyjo schreef:@ Pinkymeid, fijn dat je vriend je zo opvrolijkt, zo hoort het ook!!! Teveel er mee bezig zijn kan inderdaad een oorzaak zijn. Ik snap heel goed dat je baalt, maar probeer ook van de anderen dingen en met name elkaar te genieten, dat is ook belangrijk!
Ik wens jullie een prettig weekend toe. Ik mag alweer bijna naar huis :D
Tessa23 schreef:Pinkymeid , gecondoleerd met de oma van je vriend!! en wat jammer dat je ongi er is..
ik verwacht nu ook niks..maar 1x geklust in vruchtbare periode.. voel ook niks behalve opgezette buik.. maar komt denk door medicijnen
vannacht wel geslapen alleen best pijn..ach nog tot 29 april dan mag de pin en hechtingen er uit..
Tessa23 schreef:Hopen dat het raak is dan Annemieke!! zal duimen..
Ik ga ff pizza uit oven halen , eet mooi makkelijk hoor , vriend is werken en ma wil wel koken maar heb nu zin in vette hap haha..
Marissii schreef:Heey meiden.
Heb nu 2 zwangerschapstesten gedaan en weet nu zeker dat ik zwanger ben.
Ongie blijft nu ook mooi weg...ik denk dat iedereen verschillende gevoelens heeft met zwanger worden merk ik nu. Het lijkt zo erg op ongie worden, niet normaal.
Opgeblazen gevoel heb ik nog steeds, vaak plassen, en in mn buik voelt het alsof ik lichtelijk buikspierpijn heb.
We hebben het alleen aan mijn ouders en schoonouders verteld! Ze waren allemaal positief gelukkig hihi... 😉 toch ga ik zondagochtend nog één laatste test doen..en volgende week bellen met de verloskundigen praktijk om een afspraak te maken.
Toch vind ik het erg leuk om alsnog hier te blijven om met jullie te kletsen...als jullie dat ook leuk vinden tenminste 😉
@ pinkymeid: echt balen..maarrr misschien bij jou : 3x scheepsrecht 😉 ook wil ik je condoleren met de oma van je vriend. Ik hoop dat je je wel een beetje goed voelt.
Zelf keek ik op een site..waarin je je eerste dag ongie moet invullen & dan kon je zien wanneer je vruchtbare dagen waren..
Ik heb zelf veel geluk gehad...mijn vriend is militair en is alleen in het weekend thuis!
Mijn ei is op een dinsdag gevallen...en we klusten zelfs niet elke dag in het weekend.
@ Tessa : Ik had je foto even bekeken..het ziet er wel pijnlijk uit zeg. Ik kan er gelukkig wel naar kijken hihi. Was je pizza lekker?
@ Annemiek: Het is zo verwarrend wat nou precies zwanger zijn voelt..
Meiden ik gun het jullie allemaal...en vind het ook wel sneu voor jullie dat het bij mij de 2e ronde al raak was..maar ik denk dat het een gelukje is.
Fijn weekend liefs!
Janne26 schreef:Zo hey...ben ik ff een dagje werken en daarna shoppen met vriendlief....kletsen jullie ff 4 pagina's vol!!!
@pinkymeid: gecondoleerd met het overlijden met de oma van je vriend. Heel veel sterkte de komende dagen. Ook jammer dat je ongi is gekomen, je had al zoveel van die zwangerschaps kwaaltjes. maar niet treuren: hop, op naar ronde 3 😉
@Tessa: heb de foto bekeken, lijkt wel een teenpiercing 😃 hahaha....
Hoop wel dat je snel minder pijn zult hebben 😞
@marissii: dan ga ik je nu echt goed feliciteren. GEFELICITEERD!!! X X X GENIET ERVAN!! 😃
Hopelijk ben ik niks vergeten. Ben namelijk niet zo heel goed in reageren, merk ik af en toe :oops:
Fijn weekend allemaal!
Tessa23 schreef:Wat leuk zeg Marissii ,Gefeliciteerd!!
Haha ja pizza was lekker , probeer het mezelf nu makkelijk te maken hoor met eten , vriend was werken en ma wou wel koken maar t is weekend hoor , dus lekker vette hap! Fijn weekend.