winandaOud lidBerichten: 936Lid sinds: 1 januari 2005
gefeliciteerd heidi hoe lang was je nu bezig? ik heb volgens mij ook een innestelingbloeding gehad. had geklust en eindigde in de bloeding en was niet te ruig gegaan.
isa schreef:heey
deb, het klopt wel dat er staat op die testen van 6dagen voor je nod, maar wij waren het erover eens dat dit een verkooptruc was, zelfs op de dag van je nod kan het nog negatief zijn terwijl je zwanger kan zijn, het beste is 2a3dagen overtijd zijn en dan testen, dan heb je ook niet onnodig teleurstelling 😉
heidi, heel begrijpeilijk hoor, ik heb ook die onzekerheid terwijl het jou al een x is overkomen, maar probeer een beetje positief te zijn en er lekker van te genieten het gaat vast goedkomen meid 😉
moi, meid je hebt het goed voor elkaar, een vast contract wat wil je nog meer? en het is misschien even kloten op eht werk, maar vraag alsnog dat gesprek aan en eht beste met zn 3en en het gaat helemaal goedkomen, maar zet nooit je droom aan de kant voor je werk meid 😉
ik zit ook met mn werk, maar het kan mij even allemaal nix schelen, mijn contract is 31december afgelopen en kan eht dan niet meer verbergen dus word sowieso niet verlengt, maarjah, dan kan ik heerlijk rustig genieten van mn zwangerschap dat is ook wel weer fijn en na de zwangerschap zien we wel weer verder 😉
myste, wat een mooi dochtertje heb jij, kan mij voorstellen dat het jullie trots is 😉
karin, wat leuk dat je vriend meedoet aan idols, en heeft hij de voorrondes al gehad, of moeten die nog beginnen?
ben hard aan eht duimen voor de dames met hun nod 😂
liefs
winanda schreef:gefeliciteerd heidi hoe lang was je nu bezig? ik heb volgens mij ook een innestelingbloeding gehad. had geklust en eindigde in de bloeding en was niet te ruig gegaan.
Elle schreef:Winanda, een innestelingsbloeding is altijd pas een week ofzo na de bevruchting. Het bevruchte eitje moet eerst nog een weg door de eileiders etc. Dus dan moet die bij jou nog komen. Alhoewel de meeste mensen bloed verliezen op de dag van nod.
Heb zelf ook ooit tussentijdse bloeding gehad maar was niks.
Sam, snap je helemaal. Ik heb dit in het begin ook gehad, 2 vriendinenn en mijn schoonzusje zwanger. Maar uiteindelijk word dat wel minder hoor. Haha het scheelt als ze bevallen zijn. dan krijg je al die bloederige verhalen.. :? En je weet het.. uiteindelijk kre de krek wa ge wowt. (haha, weet niet of je brabants kunt lezen) Zegt ons pap altijd, en denk dat het vast goed zal komen. Heel veel succes.
Moi, goed dat je er met je baas over hebt gesproken! Best dapper want valt niet mee. Maar als je het daar naar je zin hebt dan mag je best zeggen wat niet lekker gaat. Houd vol.
Liefs ellen
isa schreef:moi, omdat ik zwanger ben, heb er nu bijna een jaar opzitten en weet bijna wel zeker dat het niet verlengt word, wie wil er nu een zwangere vrouw in dienst..?
met dat ik op het werk niet vooruit te branden ben, echt moe...
dus ik denk dat ik na mn contract kan fluiten..
liefs
winanda schreef:moi met mij gaat alles goed woensdag naar concert van friens for warchild geweest was echt heel mooi. en met mn opa gaat het met kleine stapjes vooruuit gelukkig.
wat ik ook raar vind is dat ik sinds gister ook steken heb en kan mn eisprong niet zijn want die had ik woensdag en dat voelde ik dinsdag ook dat die er aan kwam en mn baarmoedermond is ook al weer dicht. normaal heb ik die steken een paar dagen voor mn nod. maar ik wacht volgende week maandag wel af. ga me niet gek laten maken.
Heidi schreef:Isa ik snap wat je bedoelt maar ik heb al getest 😂
en hij is possitief waaaaaaaaaauw ik ben weer zo blij maar ook ontzettend bang dat het weer mis gaat
winanda schreef:dat moet je bijhouden vanaf de dag dat je niet meer ongi bent en als je baarmoedermond zacht is en je voelt dus in de loop van de dagen dat de er een opening is. als je niet in je vruchtbare periode zit is je baarmoedermond hard zoals een puntje van je neus en ben je vruchtbaar is die zo zacht als je oorlel
myste schreef:Hoi hoi,
Isa bedankt voor het compliment over mijn dochtertje. Wij zijn er inderdaad erg trots op. Ze is nu al 8 dus deze foto is al iets ouder maar goed ze lijkt er nog wel op.
Karin 88 ik heb ook allemaal last van pukkels,ik word er niet goed van. Ben nu al voor de tweee ochtend misselijk. Hoeft natuurlijk niks te betekenen,maar ik heb normaal nooit ergens last van.
heb aanstaande vrijdag mijn NOD dus nog even afwachten.
Gr Myrthe
isa schreef:syl en moi, ik ga het volgende week op mn werk ook vertellen, maar omdat mn contract dus 31december afgelopen is, dan ben ik als het goed is al over de 3maand, en omdat ik in een klein bedrijf werk tankstation/doe eht zelfzaak denk ik dat mn contract neit verlengt word, ik werk hier nu bijna een half jaartje, mn vorige baas was in een ander filiaal maar daar heb ik wat problemen gehad, toen ben ik overgeplaatst naar waar ik nu werk.. ik werk er dus nog neit zo lang en nu zwanger dus vandaar denk ik dat ik geen verlenging krijg.
enneh karin en myste, die pukkels heb ik ook, vanaf dat ik gestotp ben emt de pil al, maar nu ik zwanger ben nog erger,m en puistjes zijn eht neit ben ik achter..
mn zus had ze ook, wij hadden het allebei alleen op de wangen, en nu ze bevallen is, trekt alles weg, dus het heeft er wel mee te maken..
liefs
myste schreef:Bij mij zijn de pukkels in ieder geval geen gevolg van het stoppen met d epil,want die slik ik al 9 jaar niet meer.
Wat het dan wel is???Ach de ondeugd komt eruit denk ik 😂
Ik ga lekker vanmiddga even in het bos wandelen,het is al heerlijk weer aan het worden hier.
Gr Myrthe
isa schreef:thanx voor de tip moi, maar 48euro vind ik wel super duur hoor :shock:
maar eerder gebruikte ik clearasil en dat werkte gewoon maar nu werkt nix eigenlijk, ik heb ookal lotion van de dokter, maar werkt ook neit, dus ik dnek gewoon dat het geen puistjes zijn, maar 1 of andere uitslag ofzo..
liefs
karin26 schreef:ik heb het ook, en dan vooral op mijn rug en borst..
Het komt door de hormonen en verdwijnen na de zwangerschap.
Volgens een baker praatje krijg je dan een meisje. Want een meisje haalt het mooie uit de moeder.
En bij mij klopt het!!!!!
Heidi schreef:Ezzie vruchtbare grond op Texel :wink:
Moi schreef:karin26 schreef:ik heb het ook, en dan vooral op mijn rug en borst..
Het komt door de hormonen en verdwijnen na de zwangerschap.
Volgens een baker praatje krijg je dan een meisje. Want een meisje haalt het mooie uit de moeder.
En bij mij klopt het!!!!!
Joh je weet al wat het gaat worden? Ik denk van mijzelf dat ik het niet wil weten, al lijkt mij dat heel erg moeilijk haha
isa schreef:ezzie, zou mooi zijn als het klopt!
karin26, je lrijgt een meisje leuk! ik weet eigenlijk neit of ik eht zou willen weten..
aan de ene kantis eht wel leuk want dan kun je echt stoere of schattige kleertjes helen, maar aan de andere kant is eht ook heel leuk om 9maand in spanning te zitten, en te gokken wat het word...
liefs
myste schreef:Nou ik dacht laat ik ook nog maar eens pendelen,en hij geeft aan dat ik nu zwanger ben.
Ben erg benieuwd hoor.Ik heb het twee keer gevraagd en twee keer gaf hij ja aan.
Maar goe nog een paar daagjes wachten en dan zullen wehet weten. Ben steeds nerveuzer en begin nu ook aan mezelf te twijfelen. heb ik wel de goede beslissing gemaakt om er nog een keer aan te beginnen. Ik voel me nu zo goed,ik ben zo bang dat ik terug ga vallen. Maar goed die twijfel za ik toch blijven houden denk ik.
Myrthe
babywens schreef:Ik denk dat ik niet meer ongesteld wordt voorlopig....
😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 :D
Heidi schreef:hoi babywens gefeliciteerd meid gaan we het lekker samen doenhihi. ellen en myste hebben ook zo die positieve test in handen gezellig (en de rest natuurlijk die deze maand hun nod hebben)
ik moet wel op tijd eten anders word ik misselijk heb ook zere tepels heerlijk hihi
ik vind het nog steeds wel eng vorige keer kreeg ik de 2de dag een bloeding dus ik loop nu weer op en neer naar het toilet om te kijken maar we blijven lekker positief en we fantaseren er op los met ons 2tjes
kus heidi
Dollie schreef:Hallo,
Ik denk morgen of over morgen, in ieder geval niet te vroeg 😉
Wie heeft daar antwoord op ???
Ik ben bang dat er nog een te hoog hcg gehalte in mijn lichaam zit, vanwege mijn mk. Dus zou ik wel kunnen testen?? tja testen kan altijd natuurlijk. maar ik bedoel dat de test me net voor de gek gaat houden???
Dollie
Heidi schreef:ik hoop ook dat ik snel uit mijn bh's ga groeien wordt het bij mij ook een keer iets staat me vast leuk hihihi
op welke site heb je uit gereknt dat je 13 juni moet bevallen ik moet 15 juni bevallen
babywens schreef:hihihi
zo vertelede ik het vanmorgen aan mn man (dat ik niet ongesteld zou worden)
Ik heb vanmorgen gestest want ik heb de hele nacht niet geslapen, ik wist gewoon dat er wat was. Ben om half 8 het bed uitgeslopen en heb getest
ZWANGER!!!!!!!!!! whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
echt een heeeel raar idee!
Vind het wel spannend, mn schoonzusje heeft pas een miskraam gehad. Dus ik hoop maar dat het bij ons goed gaat.
myste schreef:Ja maar ik weet niet meer of ik bij de vorige keren ook last van afscheiding had.
Myrthe
Maris schreef:Tuurlijk Moi, we gaan er gewoon vanuit, dat we allemaal zwanger worden deze maand.. :D...wie weet he, in ieder geval niet van te voren al zulke gedachte krijgen, ook al is dat erg moeilijk, maar dan worden we het nooit natuurlijk..
Maar uhm..is klus periode bij jou he...succes..
Liefs..