Maris schreef:Jah, ik lees net je verhaal hierboven, jeetje. Als hij maandag het nog niet doet, kun je hem er dan toch over aan spreken?.is lastig hoor, je wilt ook weer als een zeikerd overkomen, maar jah, je moet het wel naar je zin hebben op je werk, vooral als het werk wat je doet erg leuk is. Maar je bent echt geen zeikerd hoor, je moet gewoon voor jezelf blijven opkomen!!!!
Maar ik zou niet de pil gaan slikken, vanwege je werk. Ik denk nooit, dat het de goede keuze zou gaan worden. Ik kan dat natuurlijk niet voor je bepalen, dat moet je helaas zelf doen. Maar ik wil altijd wel proberen te helpen en altijd wil ik luisteren (lezen) naar je verhalen.
Groetjes Maris
Ja daar heb je ook helemaal gelijk in. Ik moet ook voor mijzelf kiezen. vind het alleen zó moielijk om te gaan werken en te doen alsof er niks aan de hand is. Vroeger kon ik dat wel goed anders voordoen hoe ik mij voelde, nu kan ik dat niet meer. Al moet ik wel proberen dat maandag zo wel te doen, anders maak ik mijzelf gek.
maandag ga ik naar mn hoofd van de afdeling en vraag of hij wil praten met mij en mn collega met zn drieen. Anders exkaleerd het straks nog.
Mn ei is bijna, maar heb toch maar net even een glas wijn gedronken. Anders kan ik helemaal mn gedachten niet opzij zetten en goed slapen. Mn vriend zei net nog tegen mij.. het wordt tijd dat jij ook minder gaat werken je bent zoveel met je werk bezig..
Hoop ook dat ik snel zwanger mag worden, lijkt me heerlijk om 5 maanden niet op mn werk even te zijn, gewoon heerlijk met een wondertje in je armen en je vriend erbij. dan wordt werk vanzelf minder belangrijk toch.
kus Moi