hoi moi,
Ik woon op het moment in Dubai...dus wordt allemaal wel heel spannend als ik hier uiteindelijk zwanger ga worden........
groetjes maha
mahaOud lidBerichten: 431Lid sinds: 17 september 2007
Moi schreef:Hoi,
Nou zit nu midden in mn antibiotica kuur en voel me echt niet happy. voel me helemaal niet lekker en klussen heb ik weinig zin in. Hopen dat die blaasontsteking snel over is. vlgende week is mn ei dus moet ik er wel weer tegenaan.
kus Moi
maha schreef:hoi moi,
Ik woon op het moment in Dubai...dus wordt allemaal wel heel spannend als ik hier uiteindelijk zwanger ga worden........
groetjes maha
Aagje schreef:Moi schreef:Hoi,
Nou zit nu midden in mn antibiotica kuur en voel me echt niet happy. voel me helemaal niet lekker en klussen heb ik weinig zin in. Hopen dat die blaasontsteking snel over is. vlgende week is mn ei dus moet ik er wel weer tegenaan.
kus Moi
Hoi Moi,
Succes komende week! Ik snap dat het lastig is en dat ik het nu wellicht makkelijk kan zeggen, maar maak je niet teveel zorgen over het klussen dat komt vast wel goed.
Groetjes,
Aagje
Moi schreef:maha schreef:hoi moi,
groetjes maha
Wat leuk zeg! En hoe oud ben je? Wonen je ouders daar ook, of wonen zij in nederland?
Elle schreef:Hye meiden,
Nieuwe dames welkom hier!!!!
Ik heb nog wat tips rondom ovulatietesten.
Vorige maand liep dit niet zo lekker en nu weet ik waar het mis is gegaan...
Dus wil het even met jullie delen zodat de gene die dit ook willen proberen niet zo gaan sukkelen als ik...
Oke, er zit een lijstje bij op welke dag je moet beginnen bij welke cyclus. Bij mij valt de eisprong precies in het midden dus das mooi.
Effe wat tipjes:
- S'morgens eerst zelf plassen. (mag geen ochtendurine zijn)
- daarna niet veel drinken.
- Proberen minimaal 4 uur op te houden.
- Waarschijnlijk mag je dan rond 12 uur testen. (als je om 8 uur geplast hebt)
Dit is de beste tijd volgens de test, heb de vorige keer sávonds getest en was telkens negatief.
_ Ik vang urine op(in bakje), staafje er 15 seconden inhouden, dop erop en even wachten.
Dat even duurt een tijd, want het roze moet eerst wegtrekken. (dit duurde bij mij best lang)
- je kunt met pen of potlood de dag erop zetten. (handig om te bewaren)
Vanaf donderdag had ik een licht streepje, vrijdag een duidelijke en gister nog duidelijker, vandaag was ie knalroze. Dus ws eisprong vandaag, heb ook buikpijn. (goed geklust...dus afwachten)
Vorige maand vond ik het helemaal niks maar ben nu erg tevreden. Op mijn werk is het niet handig maar wel te doen. (stop hem gewoon in een zakje in mijn tas en lees hem half uurtje later af)
Ideaal.
Geeft toch een zekerheidsgevoel. En dan kan ik het ook met de ha overleggen als we nog eens moeten dokteren.. wat ik niet hoop..
Succes allemaal.
Oja, banner klopt niet helemaal..
liefs el
Hoe zit het met de zwangere dames , isa , mamaleroy enz
Liefs Karin
Mamaleroy schreef:Halllo Karin...
Je scheef dat je voor 99% niet natuurlijk zwanger kan worden.... wat gaan ze dan nu verder doen?????????
Geeft de pendel helemaal geen antwoorden? Of niet op de vragen of je zwanger bent????
Geeft hij wel aan wat ja of nee is... enz
Doe je het met een ketting ?? Met een hanger er aan.. kan zijn nl dat de hanger te zwaar is... ( haal die er anders eens af en probeer het dan nog een keertje...)
Vraag eerst vragen ter bevestiging ( dingen die je al weet)...
bv heet mijn moeder klaas enz...
dan pas je vragen die je wilt weten.. word ik zwanger? enz......
Heidi schreef:welkom nieuwe dames klets lekker mee.
karin dit klinkt als goed nieuws ik hoop voor je dat het waar is.
morgen heb ik mijn nod ben erg nerveus heb geen klachten dat was met de vorige zwangerschap ook zo dus ik houd het niet meer van de spanning heb gewoon ff een schop onder mijn kont nodig haha
Dollie schreef:Hallo,
Ook ik heb mijn klus dagen achter de rug en hoop dat het bij mij ook raak is, na mij miskraam van vorige maand.
We houden onze duimen maar weer gekruist 😉 😉
Jullie ook allemaal geluk met zwanger worden of het afwachten van je NOD.
Gr Dollie.
deborah schreef:hey hier ook weer berichtje van mij.
ben ff een dagje niet op dit forem geweest en er word echt super veel geschreven, maar heb alles weer even bijgelezen 😉
had vandaag echt een dag waarin alles mis ging.
maar hopenlijk gaat het morgen beter.
vandaag ook een hoop gezeik op mn werk gehad
en het is super druk nu, we werken vrij veel over.
en ze kwamen vandaag met het nieuws dat ik volgende week vooreen oefening moet rijden.
dus dat zeggen ze ook nog eens lekkere op tijd pff :twisted:
dus heb mn moeder maar lief aangekeken of ze op mn huisdiertjes wil passen.
en dat doet ze gelukkig ook 😊
dus volgende week moet ik jullie 4 dagen missen.
maarja dan lees ik alles weer bij als ik terug ben he 😉
en ik hoop dat er dan weer goed nieuws is.
voor mij word het de aankomende dagen ook lekker klussen.
en daarna maar weer afwachten of het raak is.
ik hoop het wel hoor.
vind het welleens tijd worden.
van het weekend hoorde ik van mn nicht dat ze zwanger was.
het was bij haar gelijk in 1 maand raak.
en ze zei pas tegen mij dat ze geen "jong" meer moest hebben.
sommige mensen verdienen het gewoon niet.
want zei neemt alleen maar een baby om daarmee te showen want naar dr andere kindje kijk ze ook niet om.
toen zat ik wel ff in een dipje hoor eerlijk gezegd.
baal dr gewoon af en toe van dat het allemaal zo lang kan duren voordat ik zwanger ben.
had dit niet verwacht eigenlijk.
maar mn ventje zei ook al tegen mij dat onze tijd er heus wel binnenkort ook aan komt.
dus dat vond ik ook wel weer lief van hem dat hij het allemaal zo positief op zich neemt.
sorry voor dit lange verhaal maar moest het ff van me afschrijven hoor
liefs deborah
maha schreef:Goedemorgen allemaal,
Ik heb een vraagje...ik ben nu bijna 3 maanden gestopt met de pil! Mijn eerste cyclus verging pijnloos en werd netjes na 25 dagen ongesteld. Gedurende deze cyclus hebben mijn man en ik nog veilig gevreeen!
Vanaf de 2e maand zijn we gaan proberen om zwanger te worden, en vanaf dat moment heb ik eigenlijk constant buikpijn. Het begint echt pijnlijk te worden rond mijn eisprong tot ik ongesteld moet worden. De pijn is voornamelijk links en rechts onderaan mijn buik. De week na mijn menstruatie heb ik eigenlijk vrijwel nergens last van! Omdat ik nu ook net weer mijn eisprong heb gehad en de pijn weer begint te komen ben ik benieuwd of meer mensen daar last van hebben gehad nadat ze zijn gestopt met de pil! Ik heb de pil ongeveer 9 jaar gebruikt!
Fijne dag voor iedereen!
Groetjes Maha
maha schreef:Goedemorgen allemaal,
Ik heb een vraagje...ik ben nu bijna 3 maanden gestopt met de pil! Mijn eerste cyclus verging pijnloos en werd netjes na 25 dagen ongesteld. Gedurende deze cyclus hebben mijn man en ik nog veilig gevreeen!
Vanaf de 2e maand zijn we gaan proberen om zwanger te worden, en vanaf dat moment heb ik eigenlijk constant buikpijn. Het begint echt pijnlijk te worden rond mijn eisprong tot ik ongesteld moet worden. De pijn is voornamelijk links en rechts onderaan mijn buik. De week na mijn menstruatie heb ik eigenlijk vrijwel nergens last van! Omdat ik nu ook net weer mijn eisprong heb gehad en de pijn weer begint te komen ben ik benieuwd of meer mensen daar last van hebben gehad nadat ze zijn gestopt met de pil! Ik heb de pil ongeveer 9 jaar gebruikt!
Fijne dag voor iedereen!
Groetjes Maha
Syl schreef:als ik zo eerlijk mag zijn.....
Ik vind het best "gevaarlijk" wat je doet mamaleroy. pendelen voor iemand die je niet kent, en dan neerzetten wanneer iemand zwanger raakt. Je geeft dan wel aan dat je niet zeker weet of het klopt, maar toch..
Het is eigen verantwoording van diegene, maar je geeft iemand wel hoop die je helemaal niet kan geven.
Al dat gependel en kaartleggen.. Je kunt de toekomst niet voorspellen... hoe dingen lopen ligt helemaal aan de omstandigheden en de eigen keuzes die je maakt.
ro schreef:deborah zet hem op
mijn mannetje is gelukkig ook zo positief die zegt ook elke keer "onze tijd komt ook wel "en dat is erg fijn om te horen van hem maar toch blijf je denken "zal het ons wel lukken "
maar ja jou klusdagen zijn in aantocht dus doe je best , we blijven gewoon stug door klussen en we wachten maar af
en alle andere meiden die in de buurt van hun NOD dag komen succes
rosita
Deb schreef:Hallo dames,
straks voor me duimen, ik heb m'n eisprong dus... we gaan even ons best doen.
Ik duim ook voor jullie allemaal hoor.
liefs Debby
Jorientje schreef:Hallo allemaal!
Wat leuk zeg, zo'n forum!
Wij zijn sinds een week gestopt met de pil, erg pril dus allemaal, maar ook erg spannend!
Ik wens iedereen heel veel succes!
Groetjes, Jorien
Deb schreef:@ moi, dankjewel dat je gaat duimen voor me, we gaan even klusse.
Wie weet.... @ meiden die vanavond ook gaan klusse: succes!
ik hou jullie op de hoogte.
@ moi, ik heb dat ook een keer gehad... was "gewoon" baarmoederslijm bij mij waar geen bloed in zat, maar ik weet natuurlijk niet of dat bij jou ook zo is.
Je kan de dokter even bellen.
Liefs Debby
Dollie schreef:Hoi
Nee hoor dat ken helemaal niet kwaad!!
Ik heb het ook wel eens gehad tijdens een antibiotica kuur.
Suc6 Meid!!
Moi schreef:
Ben ik het niet mee eens. Veel mensen vinden het eng omdat ze niet begrijpen en weten wat het allemaal inhoud.
Ik geloof er ook in in zulke dingen. Zeker als je een paar ervaringen erdoor hebt meegemaakt wat het bewijs is dat het klopt. En dat is uiteraard ook ieder voor zich.