myste schreef:Hoi Danielle,
Ik heb net ook even rond zitten kijken op de site van de kleine jongen. Leuk hoor. En zo heb je ook meteen een leuk aandeken aan je zweangerschap. Want neem van mij aan je vergeet veel dingen al heel snel.
Voor jou duurt het allemaal niet zolang meer nu. geniet er nog maar lekker van,want als de kleine eruit is mis je echt dat gevoel in je buik.
Gr Myrthe
Dank je wel 8)
Het is zeker een aandenken,want vergeten doie je idd erg snel vind ik wel jammer 😞
Maar dat gevoel van binnen zal ik nooit vergeten denk ik want meneer ken aardig hard trappen tegen men ribben 😂
Heb afgelopen maandag een groei echo moeten laten maken want de vk vond de baby erg groot al een tijdje maar gelukkig is alles goed!
Hij is idd erg flink 😂
Hij liep een week voor kwa groei dus niet te extreem en hij was al aardig een bolletje hehe!!
En op de echo kon je zo mooi zien zen voetjes en zen geslacht nog maals super duidelijk dat was het wel zo'n beetje want hij is al een echt grote baby nou.
Hij woog rond de 2850 gram al zo ongeveer en zijn voetje had ze ook opgemeten die was al 7,4 cm HIHI 😂
Het was een mooie baby zei de vrouw ion het ziekenhuis alles zag der prima uit ik echt opgelucht want dacht echt heel het weekend dat het n iet goed was was er gewoon helemaal ondersteboven van omdat ik die echo had 😢
Maar het eind resultaat was gelukkig allemaal goed!!
En ik deed voor ik met zwangerschaps verlof ging werken bijn de thuiszorg en schoonmaken op een kinderdag verblijf!!
Heb door gewerkt toit week 33 want toen advieseerde men vk dat ik beter kon stoppen met werken!!
Bloeddruk was iets te hoog toen en veel vocht vast houden en zo...