Linda_Oud lidBerichten: 1.313Lid sinds: 10 mei 2007
Welkom zarrah. 😊
zarrah schreef:Hoi
Ik dacht ik ga ook maar is op deze site kijken!
Ik ben begin juli gestopt met de pil en keurig 5 augustus ongesteld geworden...... maar nu komt er niets meer! En ik ben al zo iemand met veel geduld!! Dus denk iedere week word nou ongesteld of laat die test positief zijn (het laatste is nog beter hoor maar zou ook al blij zijn als ik gewoon ongesteld werd!!!)
Tot snel!! en succes allemaal!
kus Zarrah
Mamaleroy schreef:Ik pendel gewoon met een ketting... en vraag eerst wat ja en nee is,,,, Bij mij geeft hij op alle mogelijke vragen aan dat het er twee zijn/...
Is het een jongen ja
is het een meisje ja
hoor ik op de echo 2 hartjes ja
zie ik op de echo 2 babies ja
zijn het 2 babies ja enz enz,.....
Dus vandaar... dat ik er bijna zeker van ben dat het er 2 zijn...
Mamaleroy schreef:Hallo dames... Het is toch zwanger worden in 2007!!!! dus dan zijn we hier toch nog steeds op onze plaats.????
We zijn toch in 2007 zwanger geworden.... of zie ik het weer te zwart wit.. weet het wel het is klote om om je heen die buiken te zien en ook nog eens hier te lezen... Ik zal er rekening mee houden... OK...
Ben al op zoek geweest naar een forum waar ik nu heen kan....
Zwangere met gezellen waar zitten jullie nu dan kunnen we daar heen komen.. voel me hier helemaal niet meer gewenst...dit is toch een bevestiging op mijn uitspraak van vorige week....
Mamaleroy schreef:Ik pendel gewoon met een ketting... en vraag eerst wat ja en nee is,,,, Bij mij geeft hij op alle mogelijke vragen aan dat het er twee zijn/...
Is het een jongen ja
is het een meisje ja
hoor ik op de echo 2 hartjes ja
zie ik op de echo 2 babies ja
zijn het 2 babies ja enz enz,.....
Dus vandaar... dat ik er bijna zeker van ben dat het er 2 zijn...
Nu heb ik misschien een stomme vraag, waar temparaturen jullie precies, ik wil er ook mee beginnen maar weet niet zo goed van hoe en wat.
Mamaleroy schreef:Vraag ook eens of je begin okt ongesteld wordt of de datum dat je het moet worden....
Of het een kreeft wordt... ( maar als je nu zwanger word is het toch eind juni??? dat je een kindje krijgt??? ja ok dan kan het ook juli zijn.. wat is jou laatste NOD dan??
Nou ik duim met je mee myste
Wat spannend mamalery, wanneer heb je ook alweer je eerste echo? ben benieuwdwoensdag 3 okt... Het zei dat mijn man wel gaat huilen maar van blijschap... en de namen heb ik ook doorgekregen dus of het klopt??? geen idee vind het allemaal een beetje gek vinden... Maandag naar een buurvrouw kijken of daar het zelfde uitkomt...
Mamaleroy schreef:Moi temperaturen in je ( anus) is het zekerst.... Oor is niet betrauwbaar.. niet met die thuis dingen althans,.. Mijn ha wil alleen maar met de gewone termometer de temp wetenNu heb ik misschien een stomme vraag, waar temparaturen jullie precies, ik wil er ook mee beginnen maar weet niet zo goed van hoe en wat.
PS domme vragen bestaan die dan??????
Mamaleroy schreef:Wat spannend mamalery, wanneer heb je ook alweer je eerste echo? ben benieuwdwoensdag 3 okt... Het zei dat mijn man wel gaat huilen maar van blijschap... en de namen heb ik ook doorgekregen dus of het klopt??? geen idee vind het allemaal een beetje gek vinden... Maandag naar een buurvrouw kijken of daar het zelfde uitkomt...
Mysty je bevalt in juni.... en ja je word deze maand zwanger... je word niet ongesteld deze in okt... en ja het word een jongen
Mamaleroy schreef:Moi als het goed is word je niet ongesteld... dus ja zwanger..
Meiden... Neem en ketting evt zware dingen er af en vraag wat ja en nee is...
Bij mij ja zwaaien en nee draaien...en stel je vragen ... het hoeft niet goed te zijn he...
het is geen zwangerschapstest en geen echo ok...
isa schreef:moi en myrthe, ik hoop echt dat de pendel gelijk heeft, maar dat moet haast wel, als zoveel klopt bij mamaleroy 😉
ik hoop dat jullie je gauw bij ons aan kunnen sluiten.. :wink:
Dollie schreef:Hoi,
Linda: graag gedaan je hebt het verdiend, nu de rest nog { zwangerschap} want dat heb je ook verdiend 😉 😉 Sterkte achter je buro 😢 :oops:
Syl: ik doe het gelijk niet meer, ik ben al te veel terleur gestelt en met zulke dingen wil ik dat zeker niet ervaren dat is een te grote t....... ling in een mensen leven :!:
Ook ik ben al 31 bijna 32 ouwe muts hè :shock: hahaha nee hoor :!:
Wat is jullie leeftijd :?: Als ik vragen mag :?:
Linda 34
Syl 33
Dollie 31
Isa 21
Karin 26
ezzie 26
Staasje 29
Myste 35
Sporty ?
sporty schreef:ruby geef niks hoor zo veel schrijven al sje lang niet geweest ben mag dat..... ik ben vorige week op vakantie tenhuwelijk gevraagt....
hoe was jou huwelijks dag??????
Ik heb op de helft !!!!!!
sporty schreef:Linda 34
Syl 33
Dollie 31
Isa 21
Karin 26
ezzie 26
Staasje 29
Myste 35
Sporty 29
myste schreef:Hoi hoi,
Ik ben 35 en ben bezig voor de tweede. De eerste (dochter Zoë) is al 8.
Volgens mij hoor ik bij de oude garde.
gr Myrthe
staasje schreef:ik heb net een test gedaan en ik ben niet zwanger 😞
voel me nu wel een beetje ...... maar we proberen vrolijk te blijven we hebben tenslotte nog een ander feestje :D
Linny schreef:Hoi Deborah,
Wat spannend zeg! Hoop zo dat je goede gevoel straks bevestigd gaat worden en dat alles ok is, dan is het een kwestie van het juiste moment..kletst pats boem! tataa! hihi
Groetje Linny
Linny schreef:myste schreef:Hoi hoi,
Ik ben 35 en ben bezig voor de tweede. De eerste (dochter Zoë) is al 8.
Volgens mij hoor ik bij de oude garde.
gr Myrthe
Hoi Myste,
Wat leuk dat je al een dochtertje hebt van 8! Geweldig!
Laten we hopen dat je een juli kindje krijgt!
groetje Linny
Dollie schreef:Dollie schreef:Hoi,
Linda: graag gedaan je hebt het verdiend, nu de rest nog { zwangerschap} want dat heb je ook verdiend 😉 😉 Sterkte achter je buro 😢 :oops:
Syl: ik doe het gelijk niet meer, ik ben al te veel terleur gestelt en met zulke dingen wil ik dat zeker niet ervaren dat is een te grote t....... ling in een mensen leven :!:
Ook ik ben al 31 bijna 32 ouwe muts hè :shock: hahaha nee hoor :!:
Linda 34
Syl 33
Dollie 31
Isa 21
Karin 26
ezzie 26
Staasje 29
Myste 35
Sporty ?
nancy1984 schreef:Hallo allemaal,
Alle zwangere gefeliciteerd!
Ik ben eindelijk na 100 dagen ongesteld geworden ik had net een afspraak bij de HA lopen en die kon ik gelukkig weer afzeggen.
Hoop dat het ontpillen nu voorbij is.
Ben trouwens 22 jaar!
Liefs
Dollie schreef:Hoi,
Linda 34
Syl 33
Dollie 31
Isa 21
Karin 26
ezzie 26
Staasje 29
Myste 35
Sporty 29
moi 25
ro 33
deborah22
zonnetje 26
linny 27
elle 30 bijna 31
nancy1984 22
Ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben?? Sorry dan!!
Sorry voor de detail Elle, maar het is de realitiet, maar je bent toch net zo oud als je je eigen voelt!!
Mijn schoonzus bv. is ruim 5 jaar jonger dan ik en 2 kinderen verder dan ik.
Maar dat vind ik maar een oude muts hoor, het is maar net hoe je er mee om gaat!!!
Mensen schatten mij ook vaak jonger door hoe ik in het leven sta en niet op mn rimpels hahaha...
Dollie schreef:Dollie schreef:Hoi,
Linda 34
Syl 33
Dollie 31
Isa 21
Karin 26
ezzie 26
Staasje 29
Myste 35
Sporty 29
moi 25