sportyOud lidBerichten: 1.115Lid sinds: 1 januari 2005
janouky gefelicibaby meid.... geniet er van!!
isa schreef:winanda, ik ben 21, mn vriend is nu ook een beetje negatief, maar ik heb hem gezegt als je er niet blij mee bent, meot je het zeggen dan ga ik bij je weg...
ik kan er niet tegen dat hij zo doet, alsof eht allemaal maar nix is..tjeej mijn emo's spelen mij op geloof ik...
hij was degene, dei er een jaar over begon, hij heeft gezegt dat hij een kindje van mij wou, en nu is het zover, eerst reageerde hij wel blij en trots, maar na mn schoonouders heb ik dat gezicht niet meer gezien 😞
linny, ookal zo'n schhoonmoeder, pff egocentrische schoonmoeders grr :x
nou, ik hoop dat jou schoonmoeder heel snel oma word, ik duim voor je meid, spannend! :wink:
Moi schreef:karin26 schreef:hoi isa,
dat van de schoonmoeder herken ik maar als te goed.
Mijn vriend is 10jaar ouder dan ik en we waren in dec gestopt met de pil..
maar niemand verteld. Dus op 13 mei was ik kei ziek geworden (dacht de griep)
14 mei is ons neefje jarig en ik kon niet mee. Dus op de verjaardag zeiden ze tegen mijn vriend. Goh lijkt wel of kaat zwanger is. het eerste wat mijn schoonmoeder zei: nou ik hoop van niet hoor. twee kleinkinderen is wel ff genoeg :shock:
Maar goed ik bleek dus zwanger en toen begon het dat ze hoopte op een jongen. Want dat zal leuk voor mijn vriend en de familie zijn.. En daar bleef ze maar over door zaniken. Ik kreeg echt een rotgevoel...
Dus stilletjes hoopte ik eigenlijk op een meisje om haar haar zin niet te geven. En tsja het word dus ook een meisje.. hahahahahaahah.
Haar reactie daarop was met geen pen te beschrijven. Hoe kunnen mensen nou zo dom reageren.. Het belangrijkste is toch dat de kleine gezond is????????
maar goed ik reageer er verder niet meer op....
Jeetje daar zou ik echt niet goed van worden. heb je er wel wat van gezegt. Ik zou juist er gelijk iets van zeggen als mn schoonmoeder zo zou praatte... Mogen ze je nog je schoonmoeder zijn, je moet gewoon zeggen tegen hun als je ergens niet van gediend bent. want zulke opmerkingenblijven wel door je hoofd spoken.
Ik deed dat vroeger nooit, maar door mn cursus intuiatieve ontwikkeling zeg ik eindelijk als iets me niet aanstaat. Vooral tegen mn schoonmoeder haha
Maris schreef:Hoi mamaleroy,
Je moet je vooral niet schuldig voelen!!!! Het is ontzettend leuk, dat jij de gelukkige bent. Zoals deborah zegt, we kunnen waarscnijnlijk jou adviezen straks hard genoeg gebruiken.
We gaan gewoon verder met klussen op naar de volgende ronde. Ook als is het bij mij even niet zo, omdat ik nog steeds niet ongi ben. Ik blijf natuurlijk wel klussen, je weet maar nooit he.
Maar vooral ons je leuke verhalen blijven vertellen!!
Groetjes Maris
Linny schreef:isa schreef:winanda, ik ben 21, mn vriend is nu ook een beetje negatief, maar ik heb hem gezegt als je er niet blij mee bent, meot je het zeggen dan ga ik bij je weg...
ik kan er niet tegen dat hij zo doet, alsof eht allemaal maar nix is..tjeej mijn emo's spelen mij op geloof ik...
hij was degene, dei er een jaar over begon, hij heeft gezegt dat hij een kindje van mij wou, en nu is het zover, eerst reageerde hij wel blij en trots, maar na mn schoonouders heb ik dat gezicht niet meer gezien 😞
linny, ookal zo'n schhoonmoeder, pff egocentrische schoonmoeders grr :x
nou, ik hoop dat jou schoonmoeder heel snel oma word, ik duim voor je meid, spannend! :wink:
Zie onderstreepte..
Isa: dat is toch wel ernstig hoor... zint eer ge begint zeggen ze toch altijd..
Ow daar kan ik echt leip van worden.. grr Schoonmoedersssssss...ze hebben een duidelijke invloed op je partner...
mamaleroy en nouky, gaan jullie je aanmelden voor moeders voor moeders? ik heb eht net gedaan...
isa schreef:goeiemorgen meiden,
nou, geloof dat mn klusdagen verspilt zijn :? mn vriend wil niet dat het verplicht komt, maar spontaan en had gister dus geen zin.. alleen hij heeft niet in de gaten, dat je normaal ongv maar 3 dagen in de maand vruchtbaar bent, maar ik maar 3dagen in de 2 maand! pff
4dagen voor de ovu hebben we het laatste geklust en volgens mijn banner is mn ovu morgen, zijn we denk ik al te laat :?
nu maar hopen dat ik gewoon een kortere cycles heb, maarjah zal wel weer niet...
liefs
Elle schreef:Hey Linny,
Ik snap je zeker wel hoor maar ik ben nu sinds april ofzo op het forum en ik vind het toch wel erg fijn dat we nog eens met mensen kunnen kletsen van toen... heb anders het gevoel dat ik alleen overblijf 😢 (van die tijd dan he!)
Dus vind het erg leuk eens te horen van sporty, sampie, isa etc. En zie het zo!!! Zij hebben ervaring, hebben dit allemaal al doorgemaakt en veel ook al erg lang bezig dus zij hebben weer nuttige tips en extra info! 😃
Liefs ellen
Hoi mamaleroy,
Dank voor je medeleven.
Ik snap alleen je laatste zin niet, waarin je verteld over dat spiraaltje.. |Dat geeft toch ook hormonen af? En bedoel je nu dat het raadzaam is om het te gebruiken tussen 2 kinderin in ofzo?? pff soms denk ik te moeilijk na haha..
groetje Linny
Mamaleroy schreef:Hoi mamaleroy,
Dank voor je medeleven.
Ik snap alleen je laatste zin niet, waarin je verteld over dat spiraaltje.. |Dat geeft toch ook hormonen af? En bedoel je nu dat het raadzaam is om het te gebruiken tussen 2 kinderin in ofzo?? pff soms denk ik te moeilijk na haha..
groetje Linny
je hebt 2 spiraaltjes... Koper en Mirena...
Mirena is met hormoon//.. Koper zonder hormoon//
De kopere heb ik gehad en daar zit niets in/// enig na deel dat je erger ongesteld word met de Koper... Met de Mirena helemaal niet...
Snap je het ????
Vandaar dat ik niet heb hoeven ontpillen of hormonen//
JA en ik neem nooit geen pil meer wat een klere zooi... :lol:
Linda_ schreef:Hoi hoi, natuurlijk is het leuk om degene die zwanger zijn niet helemaal meteen kwijt te raken. Maar daarom lees ik ook nog mee op het forum "zanger zijn in 2007". Hier is het de stek om vooral over zwanger worden te praten. Ook ik ga al best weer een hele poos mee, maar stel het wel op prijs als de echte zwangerzijnpraatjes op het forumitem "Zwanger zijn in 2007 " gehouden worden. En niet omdat ik niet blij voor de gelukkige, maar omdat het zo frustrerend is omdat het voor mij al zo lang duurt. Net als een aantal anderen hier. Er is ook een forum van zwangeren die in julie of augustus zwanger geworden zijn volgens mij, daar kun je ook mee praten, of inderdaad een nieuwe opstarten: zwanger in spetember.
Bedoel het niet verkeerd, maar het is al moeilijk genoeg. Dus echte enthousiaste verhalen over echo's enzo, liever niet uitgebreid hier. Ook al lees ik ook graag dat het met de zwangergeworden dames ook goed gaat.
Maris schreef:Hoi dames..
nee ik begin denk ook nooit meer aan de pil hoor, klote troep. Vond het altijd super handig, maar nu..hihi..
Zit echt nu niet lekker in me vel, niet omdat ik niet zwanger ben, maar gewoon najah van het niet ongi worden, wordt er eigenlijk best chagi van. Gelukkig begrijpt me vriend me enorm.
Zometeen krijgen we waarschijnlijk nieuw gezelschap in huis, de hond van me schoonpaps, door omstandigheden, kan hij er helaas zelf niet echt meer voor zorgen, dus dan nemen wij het over. Om nou het beestje, gelijk naar het dierenasiel te brengen, ons kent hij. We proberen het even uit, mocht het alsnog niet gaan, dan kijken we even verder. Is echt zo'n schat van een hond, hij maakt mij vanaaf denk wel weer een stukje vrolijker. Effe lekker iets anders om voor te zorgen en effe de aandacht te geven. Even met me gedachte ergens anders bij.
Najah dames, ik heb effe me hartje een klein beetje gelucht..
Fijne aaf..
Liefs..
isa schreef:adriana, ik begrijp eht hoor, ik ga er rekening mee houden, en zoek wel een ander forum op om echte zwangerschapspraatjes te houden, maar blijf hier zeker wel meelezen, want ben mij hier toch erg thuis gaan voelen, en heb veel dames leren kennen hier, en vooral ook van de eersten, vind het wel bijzonder, en is neit iets dat ik zo even aan de kant kan gooien 😉
liefs
sporty schreef:hoi meiden
even over het gevoel hebben dat je als enige over blijft die NIET zwanger is.
Op een ander forum zit een meisje waar ik ook op zit (het forum dan he) en die is net zo lang bezig als is dus 15 maanden + 4 maanden 19 maanden zij is de enige die over blijft op het forum die niet zwanger is (ik ben nu deenige die zwanger is de rest is inmiddel al bevallen)
ik merk dat op haar reakties niet meer word in gegaan wat ik heel erg spijtig vind zij heeft het de steun het meest nodig........
dus zal je mij nooit iemand niet horen beantwoorden al ik nu wel met 1 oog ipv 2 ogen mee lees blijf ik bij jullie en steunik julie alle maal ik ik weet zeker iedereen komt aan de beurt is het niet dit jaar is het volgend jaar (ik weeet uit ervaring van ik heb makkelijk praten maar ik ben n.l al zwanger blijf geloven!!!!!!!! dat deed ik , ik geloofde geen enkele geluk wens meer maar ook en waneer je het niet verwacht of even niet mee bezig bent is het bingo)
Dat zijn hele lieve woorden sporty! ben het helemaal met je eens!
ik ben niet gelovig maar bid voor jullie dat julie allemaal gezond zwanger worden zwanger blijven en een gezond kind op de werleld zetten meiden!!!!!! ik gun het jullie!!!!!!!!!!
niemand blijft hier op dit forum alleen achter we steunen de zwangeren en de zwangeren in spe!!!
Moi schreef:sporty schreef:hoi meiden
Op een ander forum zit een meisje waar ik ook op zit (het forum dan he) en die is net zo lang bezig als is dus 15 maanden + 4 maanden 19 maanden zij is de enige die over blijft op het forum die niet zwanger is (ik ben nu deenige die zwanger is de rest is inmiddel al bevallen)
ik merk dat op haar reakties niet meer word in gegaan wat ik heel erg spijtig vind zij heeft het de steun het meest nodig........
dus zal je mij nooit iemand niet horen beantwoorden al ik nu wel met 1 oog ipv 2 ogen mee lees blijf ik bij jullie en steunik julie alle maal ik ik weet zeker iedereen komt aan de beurt is het niet dit jaar is het volgend jaar (ik weeet uit ervaring van ik heb makkelijk praten maar ik ben n.l al zwanger blijf geloven!!!!!!!! dat deed ik , ik geloofde geen enkele geluk wens meer maar ook en waneer je het niet verwacht of even niet mee bezig bent is het bingo)
Dat zijn hele lieve woorden sporty! ben het helemaal met je eens!
ik ben niet gelovig maar bid voor jullie dat julie allemaal gezond zwanger worden zwanger blijven en een gezond kind op de werleld zetten meiden!!!!!! ik gun het jullie!!!!!!!!!!
niemand blijft hier op dit forum alleen achter we steunen de zwangeren en de zwangeren in spe!!!
sporty schreef:hoi meiden
Dollie schreef:Hoi Linda,
Is dat weer een nieuw forum "ZANGER WORDEN" !!
Sorry kon het niet na laten hahahaha GRAPJE !!!
Groetjes Dollie
Syl schreef:Ik zie eerlijk gezegd het verschil niet helemaal. Er zijn ook niet-zwangeren die in het forum zwanger zijn reageren.
Het geheel is toch een forum? Wat is het pobleem dat wij ook hier reageren? Ik leef met jullie mee, en dan ben ik niet welkom. Nou ja, door reacties voel ik mij niet helemaal meer welkom in dit gedeelte van het forum.
sporty schreef:sorry was idd niet duidelijk om dat 2007 bijna voorbij is moeten we in 2008 zeker een nieuw forum starten: " zwanger worden in 2008"
snappie
Dollie schreef:Hallo Meiden,
Hou even lekker op met hakken takken,
Laten we het even lekker gezellig houdenmet zijn allen!!
We moeten het toch met elkaar doen!!
En Het is geven en nemen, het is soms oneerlijk verdeeld,
Maar DEAL WITH IT!!
Groetjes Dollie.
ro schreef:nou mamaleroy dat kan dan wel lekker druk worden als het er 2 zijn
je zal vast uitkijken naar 3 okt.
en linnny hou je het nog een beetje vol dat afwachten op je nod valt niet mee he
rosita