Elle schreef:hey malu,
Hoe lang ben je nu bezig? En hoe lang gestopt met de pil?
Als je je echt zorgen maakt kun je dit altijd aan je dr doorgeven. Weet wel dat een soa veel invloed kan hebben. Maar meestal merk je het wel als je zoiets hebt vooral als het al weer zolang geleden is allemaal.
Ik snap wel dat je teleurgesteld bent hoor, was bij jou toch he, dat er veel zwanger waren na ovu testen, toch?
Maar echt meid, je tijd komt vast wel.. 😉
Ga van je gevoel uit, als je het niet vertrouwt bespreek je het met de huisarts. Misschien wil hij je geruststellen en stuurt hij je door.
Maar als je verder geen klachten hebt zullen ze niet zoveel doen denk ik.. dan klink je heel gezond! 😊
liefs ellen
ben nog maar net gestopt met de pil... drie maanden. maar iemand zij eens een keer tegen mij dat als je vroeger weleens XTC heb geslikt hebt dat dat ten nadele van je vruchtbaarheid kan zijn, vooral bij een man dan. Mijn huidige vriend heeft gelukkig nog nooit drugs op dat scheelt haha
niet dat ik vroeger een junkie was ofzo hoor, maar bij housefeestjes vroeger en dan praat ik wel over jaaaren geleden haha, ben nu bijna 26 en deed het toen ik 17 was t/m mn 22e ofzo... niet elk weekend maar wel als we naar feesten gingen.. En als dan ineens iemand zoiets zegt ga je toch nadenken erover...
nee ik was niet diegene die met de ovaluatietesten enzo in mn omgeving, zit er wel aan te denken om die testen te gaan kopen kijken wanneer precies nou mn ei is.
normaal sporte ik wel 4 tot 5 keer per week en sinds een maandje doe ik gewoon rustig aan, omdat ik het gevoel had dat dat beter voor mij is. je probeerd toch alles zo goed mogelijk te doen om bv meer kans te hebben op een zwangerschap. maar idd wat adriana zegt volgens mij maak het allemaal niet uit.
Ik zit nu ook helemaal niet lekker in mn vel door die stomme ongi, normaal met de pil heb ik nergens last van, nu veel pijn in mn buik en hoofd bah.. hopen dat het snel voorbij is.
Lijkt mij ook heerlijk als je straks 9 maanden lang niet ongi wordt 😃
ben nog maar net gestopt met de pil... drie maanden. maar iemand zij eens een keer tegen mij dat als je vroeger weleens XTC heb geslikt hebt dat dat ten nadele van je vruchtbaarheid kan zijn, vooral bij een man dan. Mijn huidige vriend heeft gelukkig nog nooit drugs op dat scheelt haha
niet dat ik vroeger een junkie was ofzo hoor, maar bij housefeestjes vroeger en dan praat ik wel over jaaaren geleden haha, ben nu bijna 26 en deed het toen ik 17 was t/m mn 22e ofzo... niet elk weekend maar wel als we naar feesten gingen.. En als dan ineens iemand zoiets zegt ga je toch nadenken erover...
nee ik was niet diegene die met de ovaluatietesten enzo in mn omgeving, zit er wel aan te denken om die testen te gaan kopen kijken wanneer precies nou mn ei is.
normaal sporte ik wel 4 tot 5 keer per week en sinds een maandje doe ik gewoon rustig aan, omdat ik het gevoel had dat dat beter voor mij is. je probeerd toch alles zo goed mogelijk te doen om bv meer kans te hebben op een zwangerschap. maar idd wat debo