Linda_Oud lidBerichten: 1.313Lid sinds: 10 mei 2007
Mamaleroy, van harte. Geniet ervan.
Linny schreef:Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en wil graag weten (kan het niet vinden) of er een forum is met als onderwerp: ik zit in ronde 3 (dat is bij mij nl. het geval.)
Ik verneem graag een reactie.
En voor iedereen die ook bezig is: we duimen!
groetje Linny
Mamaleroy schreef:HALLOOOOOOOOO GOED NIEUWS>>>>>>>>>
vanmorgen een test gedaan er was een STREEP hij was wel licht maar was er... Mijn man geloofde het niet door de telefoon maar toen ik thuis kwam uit mijn werk heb ik er nog een gedaan .... NOG STEEDS licht maar ja streep is een streep...
LEROY KRIJGT EEN BROERTJE OF ZUSJE
Hij moest het gelijk Oma vertellen door de telefoon...
Pendel toch gelijk...
Sorry alle nieuw welkom en succes....
ro schreef:hoi isa
het is al de zesde ronde morgen dus krijg nu wel hoop dat het gaat lukken
en dan komt er nog bij dat het morgen mijn trouwdag is en dat we 10 jaar getrouwd zijn
dus het zou wel een heel leuk kado zijn dus maar duimen 😃
ik hou jullie op de hoogte
groetjes rosita
isa schreef:rosita, dat zou idd een heel mooi cadeautje zijn, ik hoop het voor je.... :wink:
Maris schreef:ooo dames, succes allemaal!!! zal duimen voor jullie!!!! :D
Dunie schreef:Hoi,
Ik ben nieuw hier.
Ik zit met een vraag en lees al een paar dagen dit forum mee.
Ik dacht dat ik mijn vraag hier wel neer kon leggen. Wellicht dat jullie antwoorden hebben.
Mijn vriend en ik proberen zwanger te worden. Dit is de eerste ronde, dus het zal nog wel even duren. Maar om alle risico's uit te sluiten toch maar mijn vraag.
We willen een last minute vakantie boeken naar Kenia. Ik denk niet dat het verstandig is om hier naar toe te gaan als je zwanger bent (iemand hier ervaring mee?).
Daarom zou ik zo snel mogelijk willen weten of ik wel of niet zwanger ben. Mijn NOD ligt ergens tussen 25 en 29 september. Nu heb ik iets gelezen over een test van Mat Care. Deze kan al aangeven of je zwanger bent 6 dagen voor je NOD. Heeft iemand hier ervaring mee?
Gr.
Dunie
deborah schreef:hoi meiden, mn ongi is vandaag eindelijk doorgezet.
dus we kunnen weer op naar de volgende ronde.
ik heb gelijk even mn banner aangepast, want ik dacht eerst dat ik vorige week ongi zou worden omdat ik last had van bruinige afscheiding.
maar daarbij was het gebleven.
maarja nu maar op naar ronde 12.
en volgende week woensdag naar de gyn omdat we dan een jaar bezig zijn.
dus ben benieuwd wat ze allemaal gaan zeggen.
ben best zenuwachtig.
ik hou jullie nog wel op de hoogte
liefs deborah
ezzie schreef:Ben ook vanochtend ongi geworden 😢
Na 26 dagen al, dus dat is wel erg snel..
Alle dames die nog op hun NOD wachten hopelijk meer succes..
Esther
Moi schreef:Hoi,
Nou nog een paar daagjes.... ik heb het gevoel dat ik ongi wordt... gisteravond had ik buikpijn, net als bij mn vorige cycles... toen had ik ook een kleine week ervoor buikpijn.
Ik zou het echt heeel jammer vinden en baal er echt van als ik ongi wordt, we hebben zo regelmatig geklust. Dan hoop je toch stiekem van dat het nu wel raak is. Ook heb ik deze maand meer rust gehouden, normaal sporte ik wel 4 of 5 keer per week, nu meet 2 keer en soms 3 keer.
Vanmorgen te horen gekregen dat mn schoonmoeder een weekje euro disney als verrassing heeft geboekt. Voor mij en mn vriend, mn vriend zn zus en zwager en zij dan. Wel heel lief van haar! maar stel als ik dan zwanger bent(weekendje is 30 november), dan kan ik bijna nergens in... of mag je wel in een achtbaan als je in je begin stadium bent?
Wie weet hier emer over? Ik weet wel dat je met een dikke buik niet mag, dat is ook logisch maar geld het ook voor als je bv 1,2 of 3 maanden zwanger bent? Ik heb zelf echt geen idee.
Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven.
Groetjes Moi
Nu heb ik iets gelezen over een test van Mat Care. Deze kan al aangeven of je zwanger bent 6 dagen voor je NOD. Heeft iemand hier ervaring mee?
nouky schreef:Hoi Sam,
dat zijn mooie positieve woorden waar ik me bij aan kan sluiten.
deborah schreef:nouky schreef:Hoi Sam,
dat zijn mooie positieve woorden waar ik me bij aan kan sluiten.
hey dat zijn zeker positieve woorden sam.
ik sluit me daar ook bij aan.
we gaan er deze maand volop tegen aan en dan duim ik voor iedereen dat we aankomende maand allemaal zwanger zullen zijn 😉
succes iedereen 😃
en volgend jaar lopen we allemaal achter de kinderwagen aan oke!
liefs deborah
deborah schreef:mamaleroy, je moet je eigen nu niet schuldig voelen he dat jij zwanger bent en wij niet.
onze dag komt ook vast en zeker wel hoor dat jij ons mag feliciteren 😉
en ondertussen blijven we jou echt wel volgen hoor.
als wij dan eenmaal zwanger zijn dan kunnen we jou om advies vragen 😛
wij moeten gewoon met zn allen positief blijven dat het ons allemaal gaat lukken.
ik hoop dat je 3 okt het hartje van jullie kindje kunnen bewonderen en dat jullie baby te zien is op de echo.
en maak je niet te druk om alles.
als je een baaldag heb of je bent ongerust dan vrolijke wij jou wel op hoor 😉 alles komt goed met jou en met de baby
en moi, voor jou word het ook spannend deze dagen.
ik duim voor je.
liefs deborah
Maris schreef:Hoi mamaleroy,
Je moet je vooral niet schuldig voelen!!!! Het is ontzettend leuk, dat jij de gelukkige bent. Zoals deborah zegt, we kunnen waarscnijnlijk jou adviezen straks hard genoeg gebruiken.
We gaan gewoon verder met klussen op naar de volgende ronde. Ook als is het bij mij even niet zo, omdat ik nog steeds niet ongi ben. Ik blijf natuurlijk wel klussen, je weet maar nooit he.
Maar vooral ons je leuke verhalen blijven vertellen!!
Groetjes Maris
deborah schreef:hoi moi, dat word dus even afwachten voor jullie.
mocht het niet raak zijn deze maand dan ga je gezellig met het clubje mee naar de maand oktober 😉
en als het wel raak is dan kan je samen met mamaleroy ons adviezen geven voor als wij eenmaal zwanger zijn.
we horen het wel over een paar dagen.
spannend hoor.
liefs deborah