Thanks Yvon!
Het is niet echt kramp, maar wel hetzelfde als ongipijn, dus afwachten maar. Je bent dus zwanger?
kiki1985Oud lidBerichten: 203Lid sinds: 18 december 2009
amy-baby schreef:zeker spannend meid....heb goede hoop. Ik weet niet of ik dit tegen je kan zeggen, want hebben hier al een paar keer meegemaakt dat iemand toch ongi werd, en dan is de teleurstelling zo groot, maarja....dat is het toch wel toch?
amy-baby schreef:@lex; je bedoeld dat iedereen goede hoop had voor jou? en dat je toch ongi werd. Ja aan de ene kant wil je horen dat je misschien wel ongi bent aan de andere kant is de teleurstelling dan veel groter.....Tja,...
Lex schreef:dus gisteren volledig donkere streep op ovutest, eergisteren ook. NU nog één genomen en de streep is weer bijna onzichtbaar. DIt is toch de normale gang van zaken he bij zo'n testen? WIl dat dus zeggen dat ik mijn ei gehad heb? Zou ik nu nog verder klussen om op zeker te spelen? ZO ja, hoe lang??
Antwoorden meer dan welkom :-))
kiki1985 schreef:Ja ik slaap er slecht van haha...Voel van alles, ga overal wat achter zoeken.
Ik doe sowieso de test 's ochtends....mag het ook met de tweede urineronde?
kiki1985 schreef:Zodra ik morgen wakker ben ga ik testen!
Jullie horen het dus morgen!
Vind het wel jammer dat ik jullie banners niet kan zien, want ik vraag me steeds af hoe het bij jullie zit :?