kiki1985Oud lidBerichten: 203Lid sinds: 18 december 2009
Zo, dat is balen! Wat een achterstandsland haha....Waarom woon je daar eigenlijk?
kiki1985 schreef:
Wat zijn de verschillen tussen al die testen? En besteld, bedoel je dat letterlijk?
Hoi Kiki,
het verschil in de testen is dat de ene test een reactie geeft bij bijv. 10 iu HCG in je urine, en de ander met 25, en de ander weer met 50. Dat houd in dat een ultra test (6 dgn voor NOD) al een positieve test aan geeft, wanneer er 10 iu HCG in je urine zit. Deze is dus heel gevoelig. De gewone testen geven het pas na 25 iu HCG aan. Dat is het verschil.
Ik heb ze idd besteld bij L10 maar je kan ook via matcare bestellen. Deze prijzen liggen wat lager dan in de winkel en zijn ook heel goed.
Ik heb ondertussen al wat testjes gewaagd. Zit nu volgens mij op dag 48 (1e cyclus dag was 4 nov), 1e cylcus was 29 dgn en daarna 39 dgn. Dus weet ook niet meer wanneer mijn NOD nu is :shock: . dus ik waag er van de week nog maar 1 testje aan.
Hoop dat je wat aan de info hebt
groetjes btje
kiki1985 schreef:@Linny; ik wacht het nog even, durf het eerlijk gezegd nog niet aan. Ik heb ook sinds vanmorgen weer een beetje buikpijn dus misschien dat ik alsnog ongi wordt.
kim82 schreef:He Laura
Welkom hier 😊
@ lex: nu niet meer misselijk dus? Plas je normaal ook al veel of niet? Geen last van je borsten ?