helaas steph, denk dat mijn eitje een wat meer gevoelige aanpak nodig heeft;
het is een beetje een zacht eitje....
liek84Oud lidBerichten: 3.509Lid sinds: 21 januari 2010
amy-baby schreef:het krijgen van een kindje is ook een wonder!
Ik heb de hoop voor jou nog niet opgegeven deze ronde 😉 . Op welke dag zit je nu? kan best dat je de inneteling al hebt gehad hoor. Bij mij ook net voordat ik zwanger bleek te zijn, ingevoerd, maar dat klopte uiteindelijk niet, maar wel met mijn gevoel. dus wie weet.....duim duim duim
amy-baby schreef:wat een leuke foto van jullie in de banner
Stephanie1985 schreef:Verdorie meis... Ik loop maar te zeiken over die spanning waar je iedere maand weer in zit maar ik moet eigenlijk gewoon m'n mond houden!!!
Ik weet tenminste wanneer m'n ei springt en dat mij cyclus 27 of 28 dagen duurt. Lijkt me dus echt kut voor je als je niet weet wanneer je moet klussen omdat je niet weet of je ei wel of niet gesprongen is... Pfffffff!!! Ben benieuwd wat de HA ervan gaat zeggen. Die ging je bellen toch?
b0llie schreef:eej meisjes
@lieke, nahja, eigelijk @ lieke's eitje
lief lief lief eitje, zou je aub die sprong willen maken
we weten dat t heel eng is, maar als je zo blijft twijfelen kunnen de zaadjes van aanstaande pappie je ook niet bevruchten
dus ga maar snel springen en n mooi kindje vormen
:D
amy-baby schreef:
@stephanie; spannend meid, het kan dus van alles zijn. ik heb trouwens ook een spastische darm en daar kan je behoorlijk last van hebben.
maar ik hoop gewoon dat je last van de darmen hebt, ivm zwangerschap 😉
b0llie schreef:haha stephanie, geloof dat je wel iedereen gehad hebt nu ja hehe
ja, vind t niet echt heel erg spannend
heb echt t idee, t is toch niet gelukt
waarom die vorige 6 rondes niet en nu ineens wel
geloof er niet meer zo in
Stephanie1985 schreef:Tweety: Je ei komt vandaag of morgen.... en 2 dagen geleden heb je sex gehad.... ik zeg: ER IS KANS HOOR!!!!
KUS!!
Lex schreef:@ Tweety: is zeke rniet fijn die schimmelinfectie!
@Stephanie: temp je al lang? Dokter raadt aan om dit drie maanden te doen, maar is voor iedereen anders he.
@Amy: hey meid hoe verloopt het bij je?
groetjes!!
amy-baby schreef:volgens mij (maar ik heb nooit getempt) om inzicht te hebben in je cyclus, en niet als middel om het elke maand te gebruiken.
Kan me ook voorstellen dat het je onrustig maakt, elke keer tempen. Normaal (wanneer je geen medische achtergrond hebt) wordt ook aangeraden om pas rond de 9 maanden te beginnen met tempen. Waarom al zo snel tempen bij jullie dan?
amy-baby schreef:@stephanie; bedoelde het niet lullig overigens hoor, maar het kan zijn dat je juist omdat het niet zo eenvoudig gaat bij jullie dat je het juist van de ha moest doen, vandaar....Nogmaals niet verkeerd bedoeld, en ieder moet voor zich weten of je tempt en of je dat iedere dag doet.
ohja die ovutesten werkte bij mij ook niet....dus maar op gevoel gedaan toen ik me ei voelde, maarja....dan moet je weer geluk hebben he!!!
ik hoop dat alles niet meer nodig is, en jullie allemaal snel volgen met zwangerschap.
Ohja volgens mij zijn bollie en stephanie nu aan de beurt ;)
Nala22 schreef:Thnx meiden!
@Suuz:
Ik moet morgen om half 11 al bij de vk zijn, lekker vroeg gelukkig!
Ik hoop echt zo dat ik in die middag al terecht kan bij de gyn...
Voor de rest gaat het redelijk, zie best op tegen de curetage.
Hoop dat et allemaal mee valt 😊
@Liek:
Wel drumstel heb je gekocht?
@Bollie & Steph:
Succes meiden, ik duim voor jullie!