LautjeOud lidBerichten: 2.288Lid sinds: 12 augustus 2009
Suusje hoe is het gegaan bij de intake?
1981 schreef:@Alle zwangeren: hoe is het met jullie? Hier weinig nieuws!!
Stephanie1985 schreef:@ Nala: Goh vind het nog steeds kut voor je meid! Heel stiekem hoop ik nog dat je 3 maart bij je dubbel check te horen krijg dat ze een fout hebben gemaakt maar daar moet je natuurlijk niet vanuit gaan. Ik snap dat je nog niet weet wanneer je weer mee gaat doen maar ik heb weleens gehoord dat je na een mk vruchtbaarder bent dan anders dus... Maar je moet natuurlijk eerst alles verwerken en ik weet niet hoe dat voelt maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.
b0llie schreef:@amy, nee geen pijnlijke boobies
wel vaak draaierig, veel windjes laten en af en toe maagzuur
leuk dat je n mooie foto hebt van jullie ukkie
@stephanie, heb je bij mij niet ook n voorgevoel ofz hehe :lol:
b0llie schreef:uhm op zn vroegste zondag avond ofz
hihi steph :D
amy-baby schreef:@bollie; ik zou ook wachten tot na NOD, ik kon het ook vaak niet wachten, maar het is wel veel beter. Dus zondag gewoon een posi test...
@stephanie; ik begrijp heel goed dat je dolgraag zwanger wilt raken, maar een aantal van die klachten die jij noemt zijn echt niet leuk hoor en een zwangerschap kan echt heel pittig zijn hoor. Dat van dat kotsen lijkt me ook echt niet fijn, en mocht je zwanger zijn, dan wordt je daar ook niet vrolijk van hoor! en die zwangerschapsacne op de rug dat heb ik in hele ernstig vorm gehad, waardoor mijn hele rug ontstoken was en ik niet eens meer kon zitten. Zware antibiotica kuren gehad en uiteindleijk nu een rug vol littekens. Maar....de pijnlijk boobies, misselijk, moe, vaak plassen, mood swings (tenzij je een blaasonsteking hebt, wat ik nu weer heb)....die kunnen wel, en die horen er gewoon bij!!
Wanneer ga jij testen dan?
Dank je wel voor je vraag naar mijn schoonvader. Gaat al stukken beter. Morgen gaan we samen met mijn schoonmoeder, mijn man en lisa naar het ziekenhuis. hopelijk krijgt hij snel bericht dat hij eruit mag, maar dat duurt nog wel ff denk ik.
groetjes amy
liek84 schreef:Amy, niet vervelend pucherig hoor, alleen grappig- typisch
heb ook van iedereen een bepaald beeld in gedachten; wil het wel met jullie delen,
hoop niet dat ik iemand beledig is nl absoluut niet de bedoeling...
bij Nala had ik een slanke lange licht getinte meid in gedachten met lang steil zwart haar in laagjes zonder pony en met fel gekleurde hippe vrouwelijke kleding, inmiddels wel gelezen dat ze ietwat stevig is dus zal wel niet kloppen,
bij Amy heb ik een kleine vrouw in gedachte met blond haar met een slag erin tot net over de schouders, netjes gekleed in een vrouwenpak met pumps maar thuis graag in een huispak...
Bij bollie had ik een klein (lief) meisje in gedachten met de nodige streken, met kastanje-bruin haar met grove krullen in een losse staart, vlot gekleed met skinny jeans en sneakers, heb inmiddels een foto gezien, blond stijl haar en volgens mij is ze ook redelijk lang..
Tweety heb ik de foto gezien, weet niet meer wat ik ervoor dacht...
Btje, hip donker kort kapsel, asymetrisch geknipt. opvallende felgekleurde bril, donkere kleding, beetje gedrongen postuur
Stephanie het ik de foto gezien, daarvoor dacht ik aan losse bruine krullen en klein en slank, sportieve kleding
zal er wel helemaal langs zitten? :oops:
iemand een beeld bij mij? (heb al wel eens wat over mezelf verklapt dus het zal wel niet zo positief zijn wat jullie denken haha)
Nala22 schreef:Ja 😃
Leuke foto 😃
Zal wel die van mij ook pben haha
liek84 schreef:1981, moeilijk, een beeld van jou! komt door je nickname, die verraad niets :?
gokje; bruin haar met een slag, los hangend tot over de schouders, beetje breed postuur, sportief casual gekleed zonder bril
Lex schreef:wel Liek, is wel eens tof om te zien wel beeld jullie van me hebben!
Laat mij eens proberen voor jou
redelijk groot, normaal postuur. Groene ogen, bruin haar bob, casual gekleed met oog voor detail en toffe sieraden
laat ik mezelf beschrijven: ik denk dat ik er wat kinds uitzie in mijn gezicht. ik heb donkerblond haar en blauwe ogen. heb het jaren lang gehad met pony. Nu heb ik een versie van een bob met langere uiteinden. Ik meet een meter 72 en weeg 61 kg (nu nog hehe). Ik heb redelijk brede schouders en ben meer het atletische type.
Ik draag thuis graag lange truien. Ik krijg sproetjes vanaf er wat straffe zon is. Als ik uitga een mooi jeans, soms skinny soms bootcut met een tanktop en een mannengilet in jeans of zwart met toffe sneakers of laarzen. Redelijk strak allemaal. Om te werken lekkere comfy kledij omdat ik met kinderen werk, dus daar trek ik kleren aan die wat sneller beklad mogen zijn 😃
Hihi lex, zat is er toch weer behoorlijk langs, zal dus toch geen bijzondere gave hebben gekregen 😉
Bij mij heb je het niet helemaal goed, ook niet gigantisch fout,
ga het nog niet beschrijven, hoop op nog meer gokjes.
zal daarna ook eens een foto opspeuren; heb er alleen niet zoveel; heb een beetje een fotofobie en blijf niet plakken.
Stephanie1985 schreef:Suuzje: THNX FOR THE TESTS!!!!!
liek84 schreef:1981, heb niet eerder een ovu test gezien, is links of rechts de cô streep?
liek84 schreef:
Btje, hip donker kort kapsel, asymetrisch geknipt. opvallende felgekleurde bril, donkere kleding, beetje gedrongen postuur
1981 schreef:http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-TB8CJCEQ.jpg
Meiden, wat vinden jullie, dit zijn mijn ovutesten, ik hoor graag van jullie!!!!!!