hoe reageerde hij dan?
hebben jullie samen getest?
gelooft hij het wel helemaal?
liek84Oud lidBerichten: 3.509Lid sinds: 21 januari 2010
tweety1982 schreef:Bovenste lijst word akelig kort :(
amy-baby schreef:hey meiden,
@btje; hoe ver ben je nu in je cyclus? omdat je aangeeft dat je boobies pijn doen...
Groetjes Amy
Stephanie1985 schreef:Tweety: Als jij denkt dat je moet stoppen met die pillen dan moet je dat gewoon doen meis! Je gaat jezelf anders alleen maar gek maken! Zie nou even je banner niet maar wanneer zou je kunnen testen?
Nala22 schreef:@Tweety:
Nee,blijkbaar niet...
Dus ik wacht het allemaal wel even af, tis gewoon klote dit...
Suuzje schreef:1981, Ik zou ook gokken op die van 10 maart. Het kan natuurlijk zijn dat je hem tussen twee test momenten nét hebt gemist! Ik ben heel benieuwd... en er zijn hier wel meer zwanger geworden terwijl ze hun ei niet konden vinden, dus geef niet op! ;)
tweety1982 schreef:ging het nou bij jo voor de MA/MK ook sneller dan erna 1981?...
mayo schreef:@1981
ik was ook zo'n voorbeeld van mn ei gemist hebben en toch zwanger blijken te zijn. Met net zulke ovu-testen als op jou foto, dus wie weet...
1981 schreef:@Steph: spannend meid, fijn dat je geen bloedverlies meer hebt. Op naar de 7 weken echo!!!!
@Hier: Kunnen jullie even meegluren? Dit is een foto van mijn ovutesten. Zit nu op dag 21. De data op de testen zijn de data van de dagen, de laaatste is dus van vandaag 12 maart. Ik vind het lastig, wat zien jullie?
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-G8HX86SX.jpg
Alvast bedankt meiden!!!