Suuzje schreef:
Btje, hoe gaat het verder met jou dan?
Ja hier gaat het redelijk. Zit op de wachtbank he!!! 😉 denk dat mijn NOD dus of 22 of 23 maart is, en de 23e mag ik naar de gyn. Denk dus dat ik die maandag ga testen.... Heb wel al wat klachtjes, maar wil me er niet zo op focussen, hoewel ik dat wel doe :oops: maar wil niet te veel denken dat dat met een eventuele zwangerschap te maken heeft. Maar wat me het meeste opvalt is de pijn in me boobies!!! jeeeeez.s, als ik iets te hard over een hobbel rijd met de auto, bam, zo gevoelig/pijnlijk!!!! niet normaal!!! en heel raar, maar er staat al een week denk ik een open pakje koffiepads op de aanrecht, maar ineens rook ik het vanochtend heel sterk en de gekookte melk van me vriend van vanochtend vond ik naar zure melk/kots ruiken :roll: en heb zo nu en dan zure oprispingen, wat ongikrampjes en steeds een brok in me keel, en me temp was vanochtend 37,2. Natuurlijk wil ik het graag, miss zelfs zo graag dat ik er te veel op let en me nu indenk dat ik dat soort dingen ruik, zie en voel! Bovendien zit ik nu op 6 of 7 DPO (volgens ff dacht ik 5dpo :shock: )of wel 6, ach ik weet het even niet meer. maar goed, dus kan volgens mij nog niet al die klachtjes, dus zal wel de 22e ongi worden. Dat is het wel een beetje eigenlijk!
oh ja tweet, hoop zo dat het miss toch raak is voor je!!!! kijk naar steph!! het kan echt nog!!!
liefs btje