Stephanie1985Oud lidBerichten: 547Lid sinds: 3 augustus 2009
Ja maar is dat bloed hetzelfde als anders?
liek84 schreef:
ik bel om 14.00 de gyn; had gisteren eigenlijk tel consult, dus zat maar te wachten bij de telefoon....
keek ik nog eens goed op het kaartje, moest ik zelf bellen :oops: :?
daarna kon ik ze niet bereiken dus hoor het zometeen.
Suuzje schreef:Btje, jeeeeetje!!! :shock: Ik kijk geloof ik te weinig tv!!! Ik heb meteen even gegoogled en RTL boulevard opgezocht!
Eerst dat verhaal van Mark en daarna Howard! En ik las ook Gary. (En Jason blijft wonderbaarlijk buiten shot... why oh why 😉 )
Maar wat een verhaal zeg... ik wist wel dat ze zo losgeslagen waren 10 jaar geleden, maar nu dus nog steeds!!! :shock: Niet te geloven...
Goh, je zal ze maar ontmoeten en dat dan je favoriete TT'er je helemaal ondersteboven flirt... :shock: Maar goed, dan nog! Als je happy getrouwd bent, met kindje!!! Je bent dan toch gek of niet! Wat heb jij dan gezien op TV? Je hebt het over Emma toch? Die heb ik nog niet gevonden. Het zal je vent maar zijn... brrrrrrrrrrrrrrrrrr
Sorry meiden... :oops: voor dit voor jullie waarschijnlijk zeer oninteressante geneuzel. ;)
btje1984 schreef:Suuzje schreef:Btje, jeeeeetje!!! :shock: Ik kijk geloof ik te weinig tv!!! Ik heb meteen even gegoogled en RTL boulevard opgezocht!
Eerst dat verhaal van Mark en daarna Howard! En ik las ook Gary. (En Jason blijft wonderbaarlijk buiten shot... why oh why 😉 )
Maar wat een verhaal zeg... ik wist wel dat ze zo losgeslagen waren 10 jaar geleden, maar nu dus nog steeds!!! :shock: Niet te geloven...
Goh, je zal ze maar ontmoeten en dat dan je favoriete TT'er je helemaal ondersteboven flirt... :shock: Maar goed, dan nog! Als je happy getrouwd bent, met kindje!!! Je bent dan toch gek of niet! Wat heb jij dan gezien op TV? Je hebt het over Emma toch? Die heb ik nog niet gevonden. Het zal je vent maar zijn... brrrrrrrrrrrrrrrrrr
Sorry meiden... :oops: voor dit voor jullie waarschijnlijk zeer oninteressante geneuzel. ;)
WTF!!! ik zag alleen gister op mijn werk een stukje bij shownieuws en ging ff op boulevard kijken. Zag toen een stukje over de ned. myrith. Maar nu na jou verhaal ging ik ook ff googlen en kwam tot mijn grote schirk 😮 :shock: ook nog dingen idd over mark en gary tegen! en tja, jason blijft idd uit beeld. Mijn teamleidster heeft hem overigens een keer in amsterdag op een terrasje gezien, met een man. meer wist ze helaas niet te vertellen! Maar had het dus niet over emma, maar die wil mark vergeven voor de kids!!!vind het trouwens wel bizar, nu dat mark het zelf toegegeven heeft dat I N E E N S al die meiden een bekentenis gaan doen. Beetje kinderachtig ook, maar goed. ZE BLIJVEN GOED ZINGEN en daar gaat het natuurlijk ook eigenlijk om. heb vandaag weer heerlijk schoongemaakt met muziek van de boys!! heerlijk!!!
nou meiden sorry voor dit geneuzel, hihihi, maar ja is weer eens wat anders dan eitjes zoeken en zo..
ga er van door moete werken!
liefs btje
liek84 schreef:
ik bel om 14.00 de gyn; had gisteren eigenlijk tel consult, dus zat maar te wachten bij de telefoon....
Lex schreef:Die boyband waarover jullie het hebben ken ik niet, vind het wel grappig :)
tweety1982 schreef:liek84 schreef:
dringd nu pas tot me door
hahaha
en inmiddels al iets?
tweety1982 schreef:Bijna Zwangeren
Naam------------leeftijd------Hoeveelste kindje--------Ronde----------NOD:
Btje1984-----------26----------------1e---------------5--------------22 of 23/3 (bij ei 19/20-3)
1981 --------------28----------------1e---------------5 (3 na mk)----27/3 (35 dgn) of 4/4 (44 dgn)
b0llie --------------22----------------1e--------------8---------------4/4
Liek84--------------26----------------1e---------------2--------------?? 16 maart start provera (dag 100)
Tweety1982--------27----------------1e---------------8(na MA)-------weet cyclus niet, denk rond 13 april
Zwangeren
Naam----------leeftijd------Hoeveelste kindje------Zwanger in Ronde-----Uitgerekend
Linny84----------25------------------1e---------------------1----------------11-06-2010
Lautje------------27------------------1e---------------------2----------------28-06-2010
Wammie----------30------------------1e---------------------2-----------------6-07-2010
Liesje26----------27-------------------1e--------------------3-----------------8-07-2010
ladymama--------28-------------------2e---------------------3-----------------31-07-2010
Mara--------------31----------------1e----------------------3-----------------08-08-2010
Yvon-------------34-----------------3e----------------------4-----------------09-08-2010
betsy-------------24----------------1e----------------------1 na mk-------------??
Jessie-------------26----------------1e-----------------------4------------------??
marije-------------28----------------2e-----------------------2-----------------2-08-2010
Amy---------------30----------------2e-----------------------5-----------------08-09-2010
Canacat --------- 29----------------1e------------------------3 (1 na mk)--------06-09-2010
Mayo---------------32----------------1e---------------------4-------------------16-09-2010
Karin26--------------29---------------2e---------------------6-----------------1-10-2010
Leutje---------------27----------------1e--------------------6-----------------??
Lex-----------------26----------------1e--------------------5------------------12-10-2010
Suuzje-------------29-----------------1e------------------5 (2 na MA) ------------12-10-2010
Nala22-------------22----------------1e--------------------4----------------------25-10-2010
Stephanie1985------24--------------1e----------------------5---------------------17-11-2010
Sorry bollie hihihi..suc nala!
tweety1982 schreef:mooi gezegd 1981...
tweety1982 schreef:snap je helemaal,,iedereen word zwanger en wij maar niet..maar gaat echt goed komen:)
xxx
liek84 schreef:houd moed 1981! komt vast snel goed!
Nala, gewoon doen wat goed voelt! doe het rustig aan en gun jezelf de tijd!